LINK (לינק) – מתחם עסקים מתקדם בשכונה חדשה בטירת הכרמל (הדמיה: evolve media - הדמיה להמחשה בלבד)
LINK (לינק) – מתחם עסקים מתקדם בשכונה חדשה בטירת הכרמל (הדמיה: evolve media - הדמיה להמחשה בלבד)

LINK מתחם עסקים מתקדם

מתחם העסקים החדש בטירת הכרמל

פורסם בתאריך: 21.1.21 13:18

מאת: שהב יזמות ונדל"ן (תוכן שיווקי)

בפאתי הכניסה הדרומית לעיר, בשכונת המגורים החדשה “נוף ים” מקימה בימים אלו קבוצת שהב יזמות נדל”ן את LINK (לינק) – מתחם חדשני לתעסוקה ומסחר, אשר ישלב שטחים למשרדים עבור חברות, בעלי מקצועות חופשיים, נותני שירותים ומסחר ובו מוקם כבר בימים אלו חניון תת קרקעי רחב היקף. המיקום המנצח של הפרויקט מבטיח נגישות תחבורתית קלה ומהירה הודות לסמיכות לצירי תנועה מרכזיים כמו כביש 4 ומנהרות הכרמל. המבנה עתיד לשרת את השכונה החדשה ובה כ- 3,000 יח”ד ואת תושבי מטרופולין חיפה. הבניה החלה. האכלוס מתוכנן לשנת 2022. בעלי עסקים וחברות מוזמנים ליצור קשר בהקדם לתיאום פגישה במשרדי היזם – לחצו כאן לפרטים נוספים.


LINK (לינק) – מתחם עסקים מתקדם בשכונה חדשה בטירת הכרמל (הדמיה: evolve media - הדמיה להמחשה בלבד)

LINK (לינק) – מתחם עסקים מתקדם בשכונה חדשה בטירת הכרמל (הדמיה: evolve media – הדמיה להמחשה בלבד)


משרדים למכירה בפארק עסקים חדש בטירת כרמל

טירת הכרמל צומחת:

טירת כרמל הממוקמת במבואות חיפה הינה אחת מהערים המתפתחות והצומחות בישראל.

תנופת הבניה למגורים, פיתוח סביבתי ענף, צמידות לדרכים בין עירוניות 2 ו-4, מנהרות הכרמל, רכבת ישראל, פארק עסקים חדש והמטרונית המקודמת לאזור מטרופולין חיפה ממקמות אותה כאחת הערים המובילות באיכות חיים באזור הצפון.

מבנה ארכיטקטוני מרשים וסטנדרט גבוה של בנייה ירוקה

הפרויקט אשר בנייתו החלה וצפוי להתאכלס בשנת 2022 מביא בשורה חדשה לאזור חיפה והצפון. מבנה ארכיטקטוני מרשים אשר מתוכנן ע”י משרד האדריכלים HQ התל-אביבי-ניו יורקי בעל סטנדרט גבוה של בנייה ירוקה הכולל חזיתות זכוכית מסננות קרינה, מערכות ניהול חשמל וצריכה מתקדמות, נוסף לתכנונו היעיל של הפרויקט המאפשר גמישות חלוקה אופטימלית ומגוון רחב של שטחים ומאות מקומות חניה.


LINK (לינק) – מתחם עסקים מתקדם בשכונה חדשה בטירת הכרמל (הדמיה: evolve media - הדמיה להמחשה בלבד)

LINK (לינק) – מתחם עסקים מתקדם בשכונה חדשה בטירת הכרמל (הדמיה: evolve media – הדמיה להמחשה בלבד)


רכישה ישירות מהיזם

היתרונות המובהקים של הפרויקט הינם שהוא מבין המבנים הבודדים באזור מבואות חיפה ובו שטחים לרכישה מיזם ולא מקבוצת רכישה. בנוסף, זהו הפרויקט היחידי באזור שבנייתו כבר החלה ולוחות הזמנים שלו הינם לטווח הקצר.

נציג מטעם היזם מסר כי “בניגוד לקבוצות רכישה, אשר לא מתחייבות למחיר סופי ולמועד מסירה סופי, זהו פרויקט יזמי, כלומר היזם מתחייב למחיר ולמועד המסירה ולא מעביר אותם לאחריות הרוכש.

ליווי בנקאי:

הפרויקט מלווה ע”י בנק הפועלים, כל רוכש יקבל ערבות חוק מכר ובאמצעותה יוכל לקבל מימון מבנק מסחרי ובפריסה של עד 25 שנה.


שהב יזמות נדל"ן - זה הזמן להתחבר להצלחה (תמונה: שהב יזמות נדל"ן)

שהב יזמות נדל"ן – זה הזמן להתחבר להצלחה (תמונה: שהב יזמות נדל"ן)


מתחם עסקים בסמוך לשכונת המגורים החדשה “נוף ים”

שינויי תפיסה ביחס למרחק העבודה מהבית והצורך לצאת מהבית לעבודה בעקבות התקופה

שהב יזמות נדל”ן מתמחה בהקמת פרויקטים רב-תכליתיים, הכוללים מסחר, משרדים ושירותים. אסטרטגיית החברה היא לקדם פרויקטים אלו בשולי שכונות מגורים מתוך ראיה עתידית של חסכון בזמן מחד ושל איכות תעסוקתית מאידך. לחברה ניסיון רב שנים בתחום ומספר רב של פרויקטים מאוכלסים, כגון: בית השחם פתח תקווה, מתחם SIV גבעת שמואל ולאחרונה סיימה החברה את הקמתו של מגדל מניבים מיטב בכפר סבא.

מפה – LINK מתחם עסקים מתקדם בטירת כרמל

לצפייה במיקום המתחם


מפה - LINK (לינק) – מתחם עסקים מתקדם בשכונה חדשה בטירת הכרמל

מפה – LINK (לינק) – מתחם עסקים מתקדם בשכונה חדשה בטירת הכרמל


השוואה לאזור מת”מ הסמוך:

“אנחנו לא פונים אל אותו הקהל אשר שוכר במת”ם. השטחים במת”מ הינם שטחים לשכירות בלבד ואילו לנו יש שטחים למכירה, בנוסף, יש לנו יתרון גדול מאוד עליהם בהוצאות השוטפות, הארנונה אצלנו זולה בכ-50% לעומתם ודמי הניהול בכ-35%. שני המרכיבים האלה ביחד יחסכו למשתמש עשרות אלפי שקלים בשנה”.

לא נרתעים מהתקופה:

“ביום שהתחלנו לפעול בתחום הנדל”ן המסחרי הבנו כי יש תנופה בתחום המשרדים בארץ אבל המוצר הקיים בשוק לא ידע להתאים את עצמו להשתנות התקופה. נושא עירוב שימושים חשוב בעידן המתקדם בו אנשים מנסים לחסוך זמן מחד ולשפר יום יום את איכות החיים ואיכות הסביבה מאידך. הקורונה רק הדגישה את הצורך לקרב את הכל “הביתה” אך יחד עם זאת הדגישה את הצורך לצאת מהבית.

LINK מתחם עסקים מתקדם המשלב את הכל:

שכונת “נוף ים” תוכננה מתוך ראיה לתת איכות חיים בבניינים צופים לים ובמקביל לספק משרדים, מסחר ושירותים, מכללה, מטרונית, שבילי אופניים וגישה נוחה אל מערך הדרכים הבין עירוני.

לכן מצאנו את השכונה תואמת את האסטרטגיה הרעיונית שלנו למבנה שיודע להתאים את עצמו לתקופה המשתנה ואנו מאמינים ששילוב כל הגורמים הנ”ל יחדיו יתרמו לשילוב מנצח בין מגורים לעסקים במתחם.

שהב יזמות נדל"ן – זה הזמן להצטרף להצלחה וליהנות ממחיר משתלם 5812*

לפרטים נוספים

שיווק השטחים בפרויקט החל בשיתוף חברת “זרועות שיווק ופיתוח מיזמי נדל”ן בע”מ”. המחירים אטרקטיביים וזהו הזמן הטוב ביותר לרכישה בפרויקט.


שהב יזמות נדל"ן

שהב יזמות נדל"ן


שהב יזמות נדל"ן

קבוצת SHAHAV יזמות נדל"ן מתמחה בייזום והקמת פרויקטים רחבי היקף המשלבים עסקים, משרדים ושטחי מסחר באזורי תעסוקה מבוקשים, החל משלב איתור המגרשים, תכנון, קבלת היתרים וליווי כל שלבי הביצוע עד לאכלוס מלא.


כתבה שיווקית


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עמוס לוי

    הגיע הזמן להרוס ולבנות אי אפשר לחיות כל הזמן בזבל או בהסטוריה . אביהו האן . אץעוד חחמולוג ללא שום סיכוי וללא שום עשיה בעיר. לאך הביתה ובדרך קח את קליש שיחד הרסתם את העיר . נתראה בחירות חצופים מחריבי חיפה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר