חנויות חיות שאתם חייבים להכיר בחיפה והצפון. [Freepik]
חנויות חיות שאתם חייבים להכיר בחיפה והצפון. [Freepik]

חנויות חיות בחיפה והצפון שאתם חייבים להכיר

חיות המחמד הן חלק בלתי נפרד מהמשפחה ולכן נרצה עבורן את הטוב ביותר. בתחום רווי מותגים והמלצות, ריכזו עבורכם את ששת חנויות החיות המובילות בחיפה והצפון

פורסם בתאריך: 28.2.18 12:58

עדכון אחרון: 15.12.19 00:00

חנות החיות "סקרלט שופ" – תחזוקה וטיפול מדי יום

כמעט כל אדם שמחליט לפתוח עסק משקיע המון בעיצוב המשרד, במיתוג ובבניית הצוות. רבים חושבים שזהו למעשה החלק המאתגר, וכי לאחר פתיחת המקום הכול כבר נהיה הרבה יותר פשוט וזורם. אך המבחן האמיתי מגיע דווקא בשלב הזה, שכן עכשיו חייב בעל העסק להוכיח את יכולותיו המקצועיות ונאמנותו למקום.

השקעה בעסק לא יכולה לבוא ממקום טכני, אלא מתוך אהבה אמיתית של הבעלים לתחום עיסוקו. תשוקה למקצוע היא היחידה שיכולה לעודד אתכם להשקיע במקום עד בלי סוף ולתת את כל נשמתכם לא רק למען הצלחתו, אלא גם למען העלאת רמת השירות עבור לקוחותיכם.

בחנות החיות "סקרלט שופ" מדובר במקרה קצת שונה. אמנם בעלי החנות דואגים להביא לכם, הלקוחות, את המוצרים האיכותיים ביותר עבור חית המחמד שלכם (בין אם מדובר בצעצועים, תכשירים, תוספי מזון, או כלובים), אך ההשקעה האמיתית שלהם באה לידי ביטוי בבעלי החיים הנמצאים במקום.

מבחר גדול ואיכותי. צילום: רמי סאלח

מבחר גדול ואיכותי. צילום: רמי סאלח

עובדי המקום מאמינים כי בלי אהבה לא ניתן לעסוק בתחום בעלי החיים, ועל כן במוטו שלהם מודגש המשפט: "אהבה לחיות מחמד". כל בעלי החיים המצויים בעסק, נהנים מטיפול מסור הכולל בין היתר ניקיון, האכלה וכמובן מתן אהבה ותשומת לב. הרבה זמן לא ראינו בתי גידול כה נקיים ומדוגמים בחנות חיות.

מקור השם "סקרלט" הוא ארה סקרלט – זן של תוכי גדול. תוכים הם למעשה המומחיות של "סקרלט" וזוהי הסיבה שהמקום טומן בחובו תוכים רבים ומגוונים, כגון: סקרלט, אקלקטוס, קקדו, קינג פרוט ועוד. נוסף על כל אלה, המקום מציע עבורכם גם חתולים בנגלים, חתולים סקוטיים, נחשים, צ'ינצ'ילות, אוגרים, ארנבים ננסים הולנדיים, דגי נוי וכדו'.

לדברי הבעלים, הביקוש הרב לתוכים נובע מתוך המורכבות והיכולות הרבות של החיות המדהימות הללו. מדובר בבעלי חיים חכמים ואינטליגנטיים, אשר בעזרת שיטות שונות, יכולים אפילו לדבר ולממש מגוון טריקים בלתי נתפסים. כולכם מוזמנים להגיע ל"סקרלט שופ" ולהיווכח לפלאים שהתוכים מבצעים במו עינכם.

ב"סקרלט שופ" שואפים להעביר את האהבה הזו הלאה, ללקוחות שמחליטים לרכוש חיית מחמד (וגם לאלה שלא). לכן, הם מציידים את הלקוח במגוון טיפים פרי יצירתם המנחים את הלקוח בבחירת המזון המתאים לחיה, בהרגלי הטיפול ובאופן כללי בגידול נכון.

המקום מחזיק גם במרפאה המעסיקה ארבעה וטרינרים ובמספרה בה תוכלו ליהנות משירותיה של ספרית בע"ח מקצועית. כמו כן, אתם מזומנים להתייעץ עם בעלי החנות בכל שעה שתרצו ועל כל נושא שיעלה על דעתכם וכך, לוודא שחיית המחמד שלכם תמשיך לקבל טיפול מסור גם לאחר שתגיע לביתכם.

"סקרלט שופ"

כתובת: נתנזון 28, חיפה.

שעות פעילות: ימים א'-ה' 9:00-19:00, יום ו' 13:00-18:00, יום שבת עפ"י הזמנה מראש.

טלפון: 052-3962320

קישור לפייסבוק

סקרלט שופ. צילום: רמי סאלח

סקרלט שופ. צילום: רמי סאלח


זולנד מזון וציוד לבעלי חיים

זולנד היא חנות החיות האטרקטיבית ביותר ברוממה חיפה ומתמחה במכירת מזון וציוד לכל חיות המחמד- כלבים, חתולים, ציפורים, מכרסמים ודגים.

הבעלים אלירון אלון מספרת שהחנות קמה מתוך אהבת בעלי החיים: “יש לנו 2 כלבות מהממות ו3 חתולים מאתגרים והיה קשה מאד למצוא פתרונות לכל הבעיות שצצות לבעלי חיות מחמד”. באותו רגע התקבלה ההחלטה לפתוח את זולנד – חנות שהדגשים שלה הם מקצועיות וחוויות שירות אישית ומקצועית. לפי אלירון, הדגשים האלו מלווים את כל צוות החנות והם החוזקה המרכזית מול הלקוחות. בזולנד מקפידים על מחירים אטרקטיביים ומגוון מבצעים מתחלפים.

ביקשנו מצוות החנות שני טיפים שיעזרו לבעלי חיות מחמד ונתחיל עם אלו המגדלים חתולים. החתול לא שותה מספיק? בעיה נפוצה אצל חלק מהחתולים. מומלץ לנסות עידוד שתייה ע”י מזרקת מים – הצליל והמראה של זרימת המים הטריים מושכים את תשומת לבו של החתול הסקרן ובכך מעודדים אותו לשתות. טיפ נוסף נוגע לכלבים – הכלב סובל מחרדת נטישה? מומלץ לנסות את מגוון צעצועי קונג האיכותיים ובניהם Kong Wobbler – שימו בתוכו את החטיף האהוב על הכלב, הניחו על הרצפה רק כאשר אתם עוזבים את הבית והסתירו אותו כאשר אתם חוזרים הביתה. פעולה את תגרום לכלב לקשר את עזיבתכם לחוויה חיובית ומפנקת ותוריד משמעותית את חרדת הנטישה.

בזולנד תוכלו למצוא אביזרים מיוחדים לחיות המחמד כמו: מברשת הפלא פרמינטור אשר שמה סוף לשיערות, מורידה את השיער הנושר עד השכבות התחתונות, ומקטינה באופן ניכר את כמות הנשירה עתידית. בנוסף, שטיח קלינר לארגז החול המצמצם בצורה משמעותית את פיזור החול ברחבי הבית על ידי החתול. בזולנד תוכלו לרכוש מגוון משחקים חכמים לחתול של חברת cat—it כולל מבוך גדול שנותן לחתול שלכם חוויית משחק אטרקטיבית לאורך זמן ומשחק עיסוי נעים המרגיע ומפנק את חתולכם.

את המוצרים של זולנד תוכלו לרכוש דרך אתר האינטרנט של החנות ולהתעדכן באופן שוטף במבצעים דרך עמוד הפייסבוק. אם תגיעו לזולנד בתקופה הקרובה תוכלו להנות מהמבצעים הבאים: משלוח מנות מפנק במיוחד בשווי 60 ש”ח במתנה לכלב/חתול לכבוד פורים, 70% הנחה על עמוד/משטח גירוד לחתול ו-50% הנחה על מברשת הפלא – פרמינטור. לזולנד יש שירות משלוחים באזורים הבאים: חיפה, נשר, טירת הכרמל, הקריות והסביבה.

שעות פתיחה: א’-ה’: 08:00 עד 19:30, יום ו’ 08:00 עד 14:30.

כתובת: אורן 25, חיפה
0772072222

קישור לאתר החברה

זולנד


הג'ונגל שלי

רשת החנויות ‘הג’ונגל שלי’ בבעלות יוסי והילה דורון מציעה מבחר גדול של מזון וציוד לבעלי חיים, חומרי הדברה וטיפוח, חומרי טיפול ומגוון חטיפים. המגוון מיועד לכלבים, חתולים, למכרסמים ולדגים. במלאי ניתן לרכוש את כל ציוד האקווטיקה. החנות הראשונה של הג’ונגל שלי הוקמה ב-1996 בקרית אתא וב-2002 נפתח הסניף בחיפה ברחוב טרומפלדור בנוה שאנן.

“הגעתי לתחום מאהבה ודאגה לבעלי חיים. בתור בוגר ביה”ס החקלאי כדורי, עבדתי שלוש שנים עם חיות. חיפשתי עסק שיפרנס בכבוד ושאליו אבוא כל בוקר באהבה ועם חיוך”, מסביר הבעלים יוסי דורון את הרעיון להקמת החנות הראשונה. “כשרק פתחנו, תחום החנויות לחיות היה בחיתוליו. ראיתי שיש צורך בחנויות עם מבחר וידע נרחב יותר זו גם הסיבה שפתחנו יותר חנויות בחיפה מטרתנו היא לשרת ולתת מענה נרחב מקצועי ונגיש לחיפאים.

יוסי אומר שבענף חנויות המחמד צריכים להתמקצע כל הזמן, כי התחום דורש ידע רב. אשתו של יוסי, הילה היא ספרית כלבים וחתולים מוסמכת מזה 15 שנה ומפעילה את מספרות הרשת בנו"ש וברמת הנשיא. בנוסף למספרות מנהלת הילה בית ספר לספרות. הזוג תורם באופן קבוע מזון לעמותות של חיות.  בין מגוון המוצרים בחנות ניתן למצוא פדים לחינוך צרכים, חומרי הדברה נגד קרציות ופרעושים, תחפושות לכלב, מזונות פרא רפואיים, מזונות נטולי גלוטן, מכונה להכנת תגי שם, ארגזי צרכים לחתולים וכמובן המצע ועוד.

החיות הפופולריות ביותר בחיפה הן חתולים וכלבים. “הרכישות הן לטובת חתולים כי מאכילים גם הרבה חתולי חצר”, מספר יוסי ובנוגע לייחודיות אומר: “יש לנו ידע מקצועי עשיר, מבחר שירות ומחירים הוגנים לאורך כל השנה ומספרת כלבים וחתולים”.

מבצעים: 15% הנחה על חומרי הדברה (טיפול מונע נגד קרציות ופרעושים) בחודש מרץ, משלוח חינם בחיפה בקנייה מעל 150 שקלים. ניתן לבצע הזמנות באתר האינטרנט.

טיפ לטיפול: “לגדל כלב או חתול זה קל, אבל לטפל בהם כמו שצריך זה החשוב. חשוב לגוון בתזונה שניתנת לכלב. כלב שיגוון במזון מבלי ירידה באיכותו, יקבל יותר ויטמינים ממקורות שונים לכל תזונאי מזון יש את המתכון שלו. חשוב שהמזונות יכילו בשר ופירות כמקור לתזונה נכונה ובריאה יותר. לחתולים אנו ממליצים על מזון באיכות גבוהה שיכיל בשר אמיתי ולהקפיד על חול איכותי”. אם תהיתם, בבית מגדל הזוג דורון כלב וחתולי חצר.

סניפים: ברל כצנלסון 67 (נו”ש), שונית 12 (רמת הנשיא), שדרות הנשיא 124 (מרכז כרמל), מנילה 2

(דניה).

הג'ונגל שלי


עצם הזנב

בשנת 2009 נפתחה ‘עצם הזנב’ בקומה השנייה, במרכז המסחרי דני’ס, ברמת אלון ומספקת מאז חווית קניה נהדרת בעיקר לבעלי כלבים וחתולים וגם לשאר חיות הבית – אוגרים, ציפורים ודגים. בחנות מבחר ייחודי של מוצרים וברמה הכי גבוהה של מזון לחתולים וכלבים, אביזרים וכל הציוד הנדרש, לצד שירות יעיל ומקצועי. לירון אטיאס, הבעלים, מתגאה ביכולתו “להשיג כל דבר ובכל רגע נתון ללקוחות”. הלקוחות מלווים אותו מיום הפתיחה ויודעים ששירות זה דבר ראשון במעלה אצלו. ולירון מכוון גבוה “אני עובד עם המותגים הכי נחשבים ולא מתפשר על איכות. הלקוחות יודעים שיש על מי לסמוך ובאים להתייעץ איתי כאשר הם מאמצים חיית מחמד חדשה. אני מייעץ בנושאי אילוף, מזון בריא, וטרינריה, חיסונים ובכל דבר בעצם”.

בעצם הזנב תוכלו למצוא את כל סוגי המזון, המזון הבריא והחטיפים, אביזרים, מוצרי טיפוח, אילוף, משחקים, כלובים וכלובי נסיעה, תכשירי ניקוי וארגזי חול, מיטות, מזרנים ועוד הרבה מוצרי איכות. “אני בקשר עם קולגות ומשיג ללקוחות מה שהם חולמים עליו עבור חיות הבית. היה לי לקוח שהשגתי לו כף מנירוסטה לצרכים של חתול”. כמו כן, בחנות מבצעים למנויים על שקי מזון בהתאמה אישית ללקוח ובקרוב מבטיח לירון אפיק חדש לייעוץ והזמנות באמצעות הוואטסאפ.

לירון עובד בשיתוף פעולה עם עמותות, פנסיונים ומעודד טיפוח של חתולי רחוב. אחת לכמה זמן יוזם ימי אימוץ בשיתוף פאבים ובתי קפה ומעורר את הקהל להיות מודע. בחנות שלו הוא לא מוכר חיות מטעמים הומניטריים של סחר בחיות והנושא אף מודגש בחנות בגדול: “לא סוחרים בחיות”. לירון מקפיד להיות בקשר רציף עם אלה שמאכילים את חיות הרחוב ואף תורם כפי יכולתו. משלוחים הוא עושה בין קרית ים לעתלית, בכל חיפה ונשר ומקפיד להביא את המוצרים הכי חדישים.

לירון אטיאס, בן 36, אבא לשניים בן 9, ו-4, הגשים חלום כאשר פתח את החנות. באמתחתו הרבה שנים של ניסיון בתחום עד שפתח מקום משלו אותו הוא מנהל מתוך אהבה לחיות. “אין רגע שבו אין לי חיות בבית, היום אני מגדל חתול, בעבר היו כלבים. איפה שיש חיות יש רגש וחמלה, זה נותן הרבה לחיים”.

עצרנו ל- 4 קטנות עם לירון:

איפה תהיה 5 שנים מהיום: מטפח את החנות, מגדל כמה בעלי חיים. אולי סוסים.

מה אתה עושה כאתה קם בבוקר: מניח תפילין, אומר תודה על מה שיש ופותח את הבוקר עם חיוך.

מה עושה בזמנך הפנוי: נותן את כולי לילדים.

בחיפה יש יותר בעלי כלבים או חתולים? רבים בין הכלב והחתול.

כתובת: יגאל אלון 29, מרכז דניס (קומה ב'), חיפה

טלפון: 04-8121204

עצם הזנב

 

 

 

תן לחיות – שרות זהב לבעלי זנב

שד' מוריה 12 חיפה, טל: 1-700-50-60-44, טל: 04-8364041

 

תן לחיות הוקמה בשנת 1995 ומיום היווסדה שומרים על חדשנות, ראשוניות ומקצוענות בתזונת כלבים וחתולים. בתן לחיות מגוון ענק של המותגים והחברות המובילות בתחום, זמינות ושרות ע”י מוקד תמיכה “קול סנטר” להזמנות, למתן שירות מקצועי ולפתרון בעיות. המנכ”ל קינן ממן מוסיף: “אנו מתחייבים לאחזקת מלאי גדול ורציף של מגוון המוצרים על מנת לתת שרות מצוין וכן מתחייבים, לחדשנות ויצירתיות הן בפרסום העסק, במבצעי העסק ובמתנות והפינוקים שניתנים מכל הלב שבאמת אוהב.”

דרך זו וחדשנות זו הביאה את תן לחיות במהלך שנות הפעילות לפתח תוכנות ייחודיות למתן שרות תזכורת ללקוח בעת סיום המזון ובזמן תוך כדי ניהול היסטוריה מדויקת וע”פ צריכת הלקוח ויכולתו, על פי רגישויות ובעיות בריאותיות של בע"ח, וכמובן הטעם. “אנו סמוכים ובטוחים כי בפנייה אלינו תמצאו פתרון מקצועי הטוב ביותר לבעל החיים שלכם במחיר ההוגן ביותר ותוך מתן שירות אדיב ומקצועי.” מתחייב המנכ”ל קינן.

באוגוסט 2017 רשת "תן לחיות" רכשה את רשת חיות המחמד "זולה" אשר הייתה רשת מזון וציוד חנויות המחמד המובילה בצפון וזאת לצורך השלמת מהלך אסטרטגי של כניסה של "תן לחיות" לאזור הצפון והבאת הסטנדרטים שמאפיינים אותה גם לתושבי הצפון תוך מיצוב “תן לחיות כאחת הרשתות הגדולות והמובילות בענף חיות המחמד בישראל.

הרשת מתמחה בהחזקת מלאי רציף של המותגים המובילים כגון ACANA ,ORIEJEN ,HAPPYDOG ROYALCANIN ,PRO PLAN, TASTE OF THE WILD, EUKANUBA.

הרשת גם משווקת בבלעדיות את המותג האיטלקי TRAINER אשר פותח על ידי מאלפי כלבים באיטליה אשר התאימו את נוסחאת המזון לחיים המודרנים של הכלבים והחתולים. על פי תפיסתם הכלבים והחתולים של היום לא זקוקים למזונות עשירים בחלבון כיוון שרובם הינם חיות בית וכמעט ולא עושים פעילות גופנית ולפיכך הגוף שלהם לא יכול לשרוף את כמויות החלבון הרבות הנמצא במזונות מסויימים. בTRAINER שמו דגש על רכיבים טבעיים כגון בשר טרי פירות וירקות טריים ומזונות עשירים בסיבים תזונתיים אשר עוזרים לגדילה נכונה של חיית המחמד מטפחים את הפרווה של חיית המחמד ומאריכים את חייה.

בשנים האחרונות הושם דגש נרחב על אלרגנים אצל בעלי חיים מבויתים. מסתבר שבשנים האחרונות בגלל המזונות החד גוניים כלבים וחתולים כאחד מפתחים אלרגיה לחלבון המופק מעוף ויותר בעלי כלבים צורכים מזונות היפו אלרגנים. בכדי לעשות לכם את החיים פשוטים יותר, התזונאים של תן לחיות כבר ביצעו את הבדיקות הללו בקרב המזונות האיכותיים שאנחנו מביאים לכם. מותג המזון טריינר, לדוגמא, מהונדס במיוחד עבור בעל חיים מבויתים המאפיינים את אורח החיים המודרני ונמצא בקדמת מזונות בעלי החיים בעולם. בדומה לו גם אקאנה, מזון הכלבים והחתולים עתיר הפרסים, מביא לצלחת של החברים הפרוותיים שלכם קומפלקס איכותי שלא היה מבייש את המסעדות הכי טובות. ונמצא בטופ של מזונות לבעלי חיים.

אז לסיכום, במידה ואתם מחפשים תזונת כלבים, אולי חול לחתולים או פשוט רוצים לקנות מוצרים מסוגים שונים לתוכי שלכם? ב“תן לחיות” תוכלו למצוא מלאי ענק וניסיון של עשרות שנים בכל מה שקשור לאביזרים ולמזונות שונים לחיות.

www.tenlahayot.co.il

תן לחיות – שירות זהב לבעלי זנב

 

 

האחים נחום

נחום חת 9, מתחם מת"מ, חיפה 072-265-7695 שעות פתיחה: ימים א’-ה  9:00-20:30 , יום ו' 9:00-14:00 חפשו אותנו בפייסבוק

 

חנות "האחים נחום" מציעה מגוון רחב של ציוד ומזונות לכלבים, חתולים, מכרסמים, ציפורים ודגי נוי. בחנות תמצאו מבחר גדול של דגי נוי ואקווריומים בגדלים שונים בתצוגה מרהיבה, צמחים ודקורציות, שקי מזון מחברות מובילות משחקים, מיטות ועוד מגוון רחב, והכל ביבוא בלעדי מהחברות הטובות בעולם, ואפשרות למשלוחים חינם.  

"האחים נחום" החלה את דרכה לפני 31 שנים בחנות קטנה של 25 מ”ר ברחוב הנביאים 20, הדר חיפה. ביוזמתם של האחים: ארנון, יגאל ואלי.

כיום החנות ממוקמת ברח’ נחום חת 9 במתחם מת”ם ומשתרעת על שטח של 350 מ”ר. החנות הינה חנות הדגל ובה מוצגים ונמכרים כל המוצרים שקשורים לענף מהחברות הגדולות והאיכותיות בעולם. החנות מנוהלת ע”י אלי ותומר שנותנים שירות אמין ומקצועי ומאמינים שחווית הקניה חשובה לא פחות מאיכות המוצר.

לפי אלי נחום, החיות הפופולריות ביותר הן כלבים ורוב הלקוחות מחפשים מוצרים לכלבים. האחים נחום אוהבים את מה שהם עושים והידע והנסיון שלהם מתבטא בכך שהלקוחות מגיעים כדי להתייעץ איתם לגבי הטיפול בכל חיות המחמד ומבקשים טיפים. טיפ לטיפול בדגים: “חשוב להחליף מים באקווריום כל שבועיים".

טיפ לטיפול בכלבים: "במזג אוויר חם אפשר להשרות חטיף לכלבים במים ולהקפיא אותו, לאחר מכן לתת אותו לכלב. זה יהיה כמו גלידה בשבילו”. אגב, בקנייה מעל 160 שקלים המשלוח בחיפה בחינם.

האחים נחום

 

 

ציפורים בראש

תל אביב 11, חיפה

 

החנות ‘ציפורים בראש’ בבעלות קטי זלצמן מציעה מזון וציוד לבעלי חיים, בעיקר לכלבים וחתולים וקיים גם מגוון מוצרים למכרסמים ולציפורים. הרעיון לפתיחת החנות נולד אצל קטי לאחר שגידלה בבית ציפורי פינקים. “בשנת 2004, כשפתחתי את החנות, העברתי אליה את כל ציפורי הפינקים שגידלתי בבית. לאחר מכן, הכל התפתח לכיוון אחר לגמרי”. זלצמן זיהתה ביקוש גדול לחתולים וכלבים ושנתה את היצע החנות בהתאם. היא אף אימצה חתולי רחוב וגידלה אותם בביתה. “החתולים הגיעו לחנות והתחלתי להאכיל אותם ולטפל בהם. ככה למדתי איך לטפל בהם וצברתי נסיון והיום הלקוחות מתייעצים איתי לגבי החתולים שלהם”.

ב’ציפורים בראש’ לא נמכרות חיות וקטי נגד קניית חיות באינטרנט. “במקום לשלם הון תועפות על חיות, אני בעד שישקיעו בחיה שחייבת שיצילו אותה, אחרת ירדימו אותה או שהיא תמות ברחוב”. היא מסבירה.  

החיות הכי פופולריות בחיפה הן חתולים ומגיעים אליה הרבה לקוחות שמחפשים מזון ומוצרים לחתולים. ביניהם גם כאלו שמאכילים חתולי רחוב. “יש כאלה שמשתדלים לעזור ולהאכיל חתולי רחוב עד כמה שהם יכולים. אך לצערי אין גוף שירכז את הנושא הזה והחתולים מתרבים וסובלים מאוד”,

טיפ לטיפול: “הרבה אנשים אומרים שהחתול פתאום בורח בזמן שהם מלטפים אותו. חשוב להבין שזה הטבע של החתול. אפשר ללמוד באיזו נקודה לגעת בו ומתי להפסיק. אפשר להתייעץ עם בעלי נסיון כמוני וללמוד מהשפת גוף אותה החתול משדר”.

המחירים ב’ציפורים בראש’ הם הוגנים ואנו מזמינים דברים ייחודיים באיכות גבוהה ובקנייה מעל 130 שקלים, המשלוח חינם. המשלוחים מתבצעים לקרית אליעזר, הדר, שפרינצק ועיר תחתית.  בבית מגדלת קטי זלצמן שמונה חתולים ושני כלבים.

שעות פתיחה: ימים א’-ה’: 9:00-19:00, יום ו’: 9:00-15:00

ציפורים בראש

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר