תיווך נדל"ן בימי הקורונה: סיורים וירטואליים בנכסים למכירה.צילום: מאגר התמונות ingimage
תיווך נדל"ן בימי הקורונה: סיורים וירטואליים בנכסים למכירה.צילום: מאגר התמונות ingimage

תיווך נדל"ן בימי הקורונה: סיורים וירטואליים בנכסים למכירה

מנסים לקנות או למכור דירה, ולא מצליחים להתקדם בגלל הקורונה? מתווך הנדל"ן הראל ברודסלי, מזמין אתכם לסיורים וירטואליים בנכסים שהוא מוכר- מבלי לצאת מהבית

פורסם בתאריך: 27.10.20 17:34

אין ספק שאנחנו חיים בתקופה משונה. דברים שהיינו רגילים אליהם עד כה, כבר אינם מובנים מאליו, ומתעורר צורך תמידי במציאת פתרונות טכנולוגיים על מנת לקיים אורך חיים שגרתי ככול האפשר. סוגיה זאת קיימת גם בתחום הנדל"ן. מצד אחד, אנשים עדיין מעוניינים לקנות ולמכור בתים. מצד שני, בעקבות הקורונה, אנחנו כבר לא מסוגלים ולא רוצים להסתובב בעשרות בתים ברחבי העיר.

אז איך נצליח למצוא את בית חלומותינו, וגם לצמצם את השהות במבנה סגור ובמחיצת זרים, למינימום האפשרי?

הראל ברודסלי, מתווך נדל"ן בחברת רימקס, זיהה את הבעיה הזאת כבר במהלך הסגר הראשון. "הבנתי באותה תקופה", הוא מספר, "שבזמן שאני והלקוחות שלי 'תקועים' בבית, ולא מסוגלים לצאת ולבצע סיור פיזי בבתים אותם אני מוכר, אנחנו יכולים לערוך סיור וירטואלי דרך המחשב".

לסייר בבתים ברחבי העיר- בלי לקום מהספה

"בעזרת סיור וירטואלי אפשר 'לטייל' בבית שאני מוכר דרך המחשב. את כל הנכסים שברשותי, אני מצלם בעזרת מצלמות 360 מעלות מיוחדות, ומשתמש בתוכנת מחשב על מנת להרכיב את כל הצילומים לדגם מדויק של הבית. זה מאפשר לי לערוך סיורים אינטראקטיביים באמצעות שיחת וידאו ביני ובין הלקוחות, ולבחור בדיוק לאן 'ללכת' ועל מה להסתכל בכל רגע נתון. לא מדובר כמובן בצילומים רגילים, אלא בחוויה מוחשית מתקדמת, המאפשרת להתרשם מהבית באופן מעמיק".

היתרונות של סיורים וירטואליים, על פי ברודסלי, הם מגוונים: "סיור וירטואלי מאפשר ללקוחות שלי לראות נכס בו הם מתעניינים בכל שעה ביום, להתרשם ולבצע סינון ראשוני מבלי לצאת מהבית אפילו. זה חוסך זמן, נסיעות מיותרות, מאפשר יותר גמישות, וכמובן אחראי יותר מבחינה בריאותית, גם כשאנחנו לא בסגר". הראל הוא בין המתווכים היחידים בחיפה המציעים סיורים וירטואליים.

"אוהב את העיר ומחובר אליה מאוד"

הראל עוסק בליווי לקוחות בקניה ובמכירה של נכסים בחיפה, בדגש על אזור הכרמל. הוא חיפאי כבר מעל 40 שנה, מאז הגיע לראשונה לעיר במסגרת לימודיו באוניברסיטה. "אני אוהב את העיר ומחובר אליה מאוד" הוא מעיד. הראל הקים את משפחתו בעיר, וכיום הוא אב לארבעה, וסב לארבעה. בנדל"ן התחיל לעסוק לפני כ-חמש שנים, לאחר קריירה מצליחה של שלושה עשורים בתפקידי שיווק וניהול שונים בענף התרופות. "הבנתי שהכלים שרכשתי לאורך הקריירה, מתאימים מאוד לעולם הנדל"ן" מספר הראל, "ועשיתי הסבה. אני מרגיש שהבגרות והניסיון שלי, והכלים ושיטות העבודה שסיגלתי לאורך השנים, מעניקים לי ערך מוסף בעבודה מול הלקוחות".

צריך לדעת להסתגל לשינויים

"העולם משתנה כאנשי מקצוע, צריך לדעת להסתגל לשינויים ולהתאים את עצמנו למצבים חדשים. הסיורים הוירטואליים הם פתרון אלגנטי לבעיה רווחת. בזמן שאתה לא יכול לצאת מהבית, לנצל את הזמן ולראות דירות באמצעות כלים דיגיטליים. לדעתי, זה העתיד של ענף הנדל"ן. כמובן שזה לא מתאים לכל לקוח, אך הרוב המכריע של לקוחותיי מרוצים מאוד מהשירות, שמאפשר להם לראות יותר דירות, בזמן קצר יותר, וחוסך טרחה".

"חשוב לי כל הזמן להמשיך ללמוד ולהתפתח" אומר הראל, "אני מקפיד ללמוד כלים נוספים ושיטות עבודה לטובת הלקוחות שלי. כמו כן, אני משתתף בכנסים על מנת להיחשף לרעיונות חדשים, מתוך תפיסה שמי שלא לומד ומתקדם, נשאר במקום", מספר.

"ה'אני מאמין'" שלי", מסכם הראל, "הוא שצריך קודם כל להיות בן אדם, ולזכור שגם הלקוח שלי וגם הצד השני בעסקה הם בני אדם. שירות מבחינתי הוא ערך עליון, ואני מחויב להשיג ללקוח את העסקה הטובה והנכונה ביותר עבורו".

הראל ברודסלי, צילום: רימקס ישראל

הראל ברודסלי, צילום: רימקס ישראל

הראל ברודסלי- מתווך

כתובת: חורב 15, חיפה

טלפון: 054-4307120

כרטיס ביקור דיגיטלי

מעבר לפייסבוק

מעבר לאינסטגרם

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר