רואי חשבון בקריות. תמונה ממאגר Ingimage
רואי חשבון בקריות. תמונה ממאגר Ingimage

רואי חשבון בקריות

בכל הנוגע לייעוץ כלכלי ופיננסי, עריכת דוחות וביקורת עבור העסק שלכם, כדאי להשאיר לאנשי מקצוע מנוסים. יצאנו להכיר משרדי רואי חשבון בקריות

פורסם בתאריך: 28.2.19 09:46

עדכון אחרון: 28.10.20 00:00

ליאור מרגי – משרד רואי חשבון בחיפה ובקריות

רבים מבעלי העסקים הקטנים והבינוניים מגלים לעיתים שהחלום שלהם מתנפץ בשל חוסר היכולת להתמודד עם נושאים פיננסיים מורכבים. כדי לוודא שהחלום הופך למציאות ולא מתגלה כסיוט ישנה חשיבות גדולה להסתייע בשירותיו של רואה חשבון אמין, שירותי מקצועי ומנוסה- כזה שרואה גם את הלקוח.

כזה הוא ליאור מרגי בעל משרד לראיית חשבון בקריית מוצקין שמעניק שירותים לבעלי עסקים וחברות קטנים ובינוניים. ליאור מרגי, רואה חשבון מזה 15 שנים, הקים את המשרד לאחר מספר תפקידים כחשב ראשי ומנהל כספים בחברות גדולות וציבוריות. בוגר הפקולטה לחשבונאות במכללה למנהל, חבר בלשכת רואי החשבון בישראל, חבר בלשכת התעשייה והמסחר חיפה והצפון ומכהן כדירקטור, בודק שכר חיצוני וכמבקר פנים במספר חברות עמותות וארגונים ציבוריים.

צוות העובדים במשרד. צילום: סבינה זרביאלוב

צוות העובדים במשרד. צילום: סבינה זרביאלוב

רואת חשבון נילי מרגי, בוגרת הפקולטה לחשבונאות במכללה למנהל, הצטרפה כשותפה למשרד בשנת 2008 לאחר צבירת ניסיון של כ-5 שנים באחת מפירמות רואי החשבון הגדולות בארץ, נילי חברת לשכת רואי החשבון בישראל ומנהלת את מחלקת הביקורת והמיסים במשרד.

ניסיונו העשיר והרב של צוות המשרד מאפשר להם להציע חבילה כוללת של שירותים פיננסיים ללקוחות יחידים ובעלי חברות. בין השירותים המוצעים במשרדו: הנהלת חשבונות לעסקים וחברות, עריכה וביקורת דוחות אישיים וכספיים שנתיים ותקופתיים, ייעוץ מיסים, הערכות שווי עסקים, מתן חוות דעת משפטיות, חשבות וניהול כספים בשיטת "מיקור חוץ", ליווי ומתן פתרון מימון בנקאי וחוץ בנקאי, בדיקת כדאיות כלכלית לפני מכירה או רכישת עסקים, הכנת תכניות עסקיות, הבראת עסקים ועוד.

רו"ח ליאור מרגי. צילום: סבינה זרביאלוב

רו"ח ליאור מרגי. צילום: סבינה זרביאלוב

מה חשוב לבדוק כשבוחרים משרד רואה חשבון לעסק?

"למשרד רואה החשבון חשיבות רבה בהצלחת העסק, אין להקל ראש בבחירת המשרד ולכן כדאי לבצע סקר מעמיק בתחום, יש לנסות ולקבל המלצות מקצועיות על המשרד, להבין שהמשרד מומחה בטיפול סוג העסק ומסוגל להעניק לכם שירות מקצועי, חובה לקיים פגישה עם רואה החשבון ולא להסתפק בהצעת מחיר טלפונית או בדוא"ל, הרגשת הפתיחות, האמינות והמקצועיות תוכל להיות מורגשת כבר בפגישה הראשונה, תבררו בדיוק מה כלול בשירות החודשי והשנתי, מידי איזה תקופה תקבלו דוחות רווח והפסד, כל כמה זמן נבדקת שורת הרווח בעסק שלכם על ידי גורם מקצועי במשרד, האם נערכת התאמת תשלומי המיסים באופן רציף על פני השנה. אל תתפתו להצעות מחיר המותנות בתוצאות הרווח בעסק, אל תתרשמו מרואה חשבון המתרברב מהקשר שלו עם פקידי מס הכנסה, פקידי מס הכנסה עוברים רוטציה בתפקידם בתוך משרד השומה מידי שנה/שנתיים ואף עוברים משרדי שומה אחת לתקופה, בשנים האחרונות הפקידים עוברים ביקורות מחמירות בכל הנוגע "לקשרים" שלהם עם בעלי העסקים ו/או עם המשרדים שמייצגים אותם".

אז איך זה קורה, מה היתרון שלכם?

"בעלי עסקים נמצאים במרוץ ועסוקים ביום יום במכירות והגדלת רווחי העסק. לא תמיד הם יכולים לראות את התמונה הכוללת ולדעת באמת כמה הם מרוויחים, בהקמת עסק חדש קיים הצורך בליווי וייעוץ פיננסי ראשוני ואף שוטף שינחה אותם איך לפעול. אנו דואגים לספק לבעלי העסקים "מטרייה" פיננסית כוללת, אנו מקפידים על מתן שירות וייעוץ זמין מקצועי ובדוק, מספקים מידע חשבונאי שוטף ורציף, מבצעים בדיקת מקדמות מס וביטוח לאומי מספר פעמים בשנה ומציגים ללקוחות את התמונה העדכנית של עסקם.

רוב בעלי העסקים הקטנים והבינוניים לא באמת יודעים מה הרווח הנקי בעסקם, אם תשאל אותם יגידו לך שהם צריכים לבדוק מול משרד רואה החשבון שלהם. אותו כנ"ל לגבי סכומי המיסים שהם משלמים בכל חודש. אנו דואגים לספק ללקוחותינו בכל חודש דוחות רווח והפסד השוואתיים לחודשים קודמים, מצביעים להם על חוסרים, מעירים ומאירים את עיניהם בכל הנוגע לפעילות עסקם, בעל העסק רואה את התפלגות ההכנסות וההוצאות שלו בעסק ו"חי" את תוצאות הפעילות.

ליאור מרגי, משרד רואה חשבון. צילום: סבינה זרביאלוב

ליאור מרגי, משרד רואה חשבון. צילום: סבינה זרביאלוב

בעידן של היום קיימים שינויי חקיקה בתחומי המס ודיני העבודה מידי שנה, בעלי העסקים מעודכנים על ידנו ברשימות תפוצה בוואטסאפ, מקבלים טיפים ניהוליים ומיסויים בדף העסקי שלנו בפייסבוק ובאתר האינטרנט של המשרד."

אם אתם עצמאיים בעלי עסק קטן או בינוני אין ספק שישנה חשיבות גדולה לבחירה ברואה חשבון שילווה אתכם באופן מקצועי ורציף לאורך כל חודשי השנה. במשרד רואה חשבון ליאור מרגי אנשי מקצוע מנוסים ואמינים שיבטיחו שאתם והעסק שלכם בידיים טובות.

ליאור מרגי, משרד רואה חשבון

שדרות משה גושן 26, קרית מוצקין

טלפון: 077-7506123, טלפון נייד להודעות וואטסאפ: 054-2616594
דוא"ל: [email protected]
קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק


פייג ויסקוס משרד רואי חשבון

כל בית עסק- קטן בינוני וגדול זקוקים לשירותיו של רואה חשבון. בשירותיו של רואה החשבון חשוב להסתייע כבר מיום הקמת העסק וזאת משום שרואה החשבון יהיה זה שינהל את חשבונותיו של העסק, יבצע ביקורת דוחות כספיים וייתן עליהם חוות דעת מקצועית. רואה החשבון יהיה זה שייצג את הלקוח והעסק אל מול רשויות המס. כמו חברות, כך גם יחידים זקוקים לניהול העסק שלהם. כשבוחרים משרד רואי חשבון איתו תרצו לעבוד, חשוב לבחור משרד ותיק, אמין, בעל ניסיון רב וזמינות גבוהה- כזה שילווה אתכם משלב הקמת העסק ולאורך העבודה השוטפת באופן מקצועי.

רו"ח עו"ד שירי ויסקוס

רו"ח עו"ד שירי ויסקוס

משרד רואי חשבון פייג- ויסקוס, המונה שני סניפים בקרית ביאליק ובכרמיאל, מעניק שרותי ראיית חשבון, ייעוץ מס והנהלת חשבונות לעסקים, חברות ויחידים. בעלי המשרד הינם רואי חשבון ועורכי דין במקצועם.

רו"ח עו"ד שירי ויסקוס ורו"ח עו"ד אברהם פייג' בעלי ניסיון עשיר ורב שנים בתחומי החשבונאות, המיסוי, ביקורת מיסויי ומיסוי מקרקעין. "בשני הסניפים במשרדנו עומדים לרשות הלקוחות כ- 15 עובדים בהם רואי חשבון, מתמחים ומנהלי חשבונות ונותן ייעוץ מקצועי לאורך כל הדרך ללקוחותיו, והכל כמובן ביחס אישי" אומרת רו"ח שירי ויסקוס, (עו"ד) ומבעלי פייג' ויסקוס משרד רואי חשבון. "הזמינות של צוות משרדנו היא מעל לכל ואנחנו זמינים ללקוחותינו בכל אמצעי התקשורת העומדים לרשותם ועוקבים אחרי פעילות העסקית והכלכלית של הלקוח".

פייג ויסקוס משרד רואי חשבון

פייג ויסקוס משרד רואי חשבון

"אנו במשרד מעניקים שירות אישי הכולל פגישות רבעוניות שוטפות ואיכות ומקצועיות בשירות, שמהווים ערך מרכזי במשרדינו. פייג' ויסקוס משרד רואי חשבון מתמחה במיסויי מקרקעין ומיסוי לחברות ועצמאים. נוסף על כך, מעניקים שירותי ייעוץ מס והנהלת חשבונות. לרשות לקוחות המשרד אנו מעמידים תשתית איכותית ומציאת פתרונות יעילים למצבים שונים במהלך הפעילות העסקית" מציינת רו"ח שירי ויסקוס.

"אנחנו מאמינים בשותפות, אדיבות וביחס אישי עם לקוחות המשרד. אנחנו מנצלים את הבנתנו וניסיוננו הרבים בעסקים להענקה מקצועית של שרותי ראיית חשבון, ייעוץ כלכלי, ניהול חשבונות וחישובי  שכר ללקוחותינו שנהנים מיכולות אלה למען עסקיהם" אומרת רו"ח ויסקוס.

אין ספק שהניסיון המקצועי והעשיר, תודעת השירות והזמינות הגבוהה הם אלה שהופכים את פייג' ויסקוס למשרד רואי חשבון בצפון שיידע לטפל באופן מקצועי, יעיל וטוב בלקוחותיו.

פייג ויסקוס משרד רואי חשבון


קרית ביאליק
קרן היסוד 62, קרית ביאליק.

טלפון: 04-8707126
טלפון רו"ח שירי ויסקוס: 052-6565666
פקס: 04-8733369

אתר:  https://www.viskus.co.il
מייל: [email protected]
דוא"ל: [email protected] 


כרמיאל
צה"ל 16, כרמיאל

טלפון: 04-9886129
טלפון רו"ח שירי ויסקוס: 052-6565666
פקס: 04-9886148

אתר:  https://www.viskus.co.il
מייל: [email protected]
דוא"ל:  [email protected]

פייג ויסקוס משרד רואי חשבון

פייג ויסקוס משרד רואי חשבון


 

ליבשיץ סגל, משרד רואי חשבון

ליבשיץ סגל הוא משרד רואי חשבון בניהולם של רואי החשבון אילן ליבשיץ ואפרת סגל. המשרד פועל באזור הצפון כבר 10 שנים ומעניק שירות וליווי מקצועי לעצמאיים וחברות בתחומי מסחר, תעשיה ושירותים. "השירות ללקוחות המשרד הינו ערך עליון וככזה המשרד מחויב לזמינות, אדיבות, שקיפות ומקצועיות" אומר רו"ח אילן ליבשיץ, מבעלי ליבשיץ סגל רואי חשבון.

"בכדי שבעל עסק יצליח הוא חייב להיות מחובר לנתונים הכספיים של העסק בכל רגע נתון. בעוד שחברות גדולות נהנות ממערכת הנהלת חשבונות פנימית, שוטפת וזמינה, לעסקים קטנים לא היה פתרון דומה עד כה", מסביר רו"ח ליבשיץ.

בליבשיץ סגל משרד רואי חשבון פיתחו אפליקציית להנהלת חשבונות ייחודית המביאה את נתוני העסק עד לכף היד- בקלות ובפשטות. למעשה ההעסק ורואה החשבון שלו מתנהלים באותה פלטפורמה של ניהול החשבונות בעוד שבשיטה הרגילה ישנה הפרדה מוחלטת בין הפעילות העסקית לנתוני הנהלת החשבונות הנמצאים אצל רואה החשבון.

רו"ח אפרת סגל. צילום: עדי כהן, עדיגיטל

רו"ח אפרת סגל. צילום: עדי כהן, עדיגיטל

רו"ח אילן ליבשיץ. צילום: עדי כהן, עדיגיטל

רו"ח אילן ליבשיץ. צילום: עדי כהן, עדיגיטל

"הטכנולוגיה הייחודית והשירותים המתקדמים הללו מאפשרים ללקוחות שקיפות מלאה באשר לעבודת מנהלות החשבונות במשרדנו ובכך מספקים שליטה על כל מסמכי ההוצאות ששלחו למשרד". מבהיר רו"ח ליבשיץ. בעזרת הטכנולוגיה הכי עדכנית בעלי העסקים יחסכו הרבה כסף ויש להם כלי שקוף וזמין לניהול העסק. בנוסף, מציעים ללקוחות מרחב תבונה עסקית "כחלק ממעטפת שירותים כוללת אנו מציעים ללקוחותינו הרצאות מקצועיות במגוון תחומים לניהול העסק. כחלק מהפעילות בעלי עסקים נפגשים ויוצרים שיתופי פעולה עסקיים".

בעלי עסקים שמבינים יודעים שכדי לעבור לשלב הבא צריך לעשות משהו אחר. להשתמש בשיטות וכלים חדשניים ולהבין לעומק את המספרים של העסק ולהרחיב את הידע המקצועי. ההרצאות הללו מספקות ללקוחות כלים להצלחה" אומר רו"ח אילן ליבשיץ.

אם גם אתם רוצים לעבור לשלב הבא להגדיל הכנסות ורווחים, להתמקצע, להעשיר את הידע ולהביא להצלחת העסק, ליבשיץ סגל הם הכתובת שלכם

מגוון השירותים המוצעים בליבשיץ סגל כולל פעולות הקמת עסק במוסדות, ליווי שוטף, הנהלת חשבונות, הגשת דוחות למוסדות, משכורות, תכנוני והסדרי מס, ייצוג בפניי הרשויות, יעוץ פיננסי וכלכלי, בניית מערכות בקרה ופיקוח חשבונאי.

ליבשיץ סגל, משרד רואי חשבון

התעשיה 28 קרית אתא
טלפון: 072-2611821
קישור לאתר
דוא"ל: [email protected]

ליבשיץ סגל, משרד רואי חשבון. צילום: עדי כהן, עדיגיטל

ליבשיץ סגל, משרד רואי חשבון. צילום: עדי כהן, עדיגיטל


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר