אודות

כלבו – חיפה והצפון הוא אתר האינטרנט של עיתון "כלבו", המקומון החיפאי המוכר והוותיק. מאז שנוסד העיתון בשנת 1975 הוא שומר על מקומו ככלי תקשורת חוקר, מעמיק ומעורב העוסק בכל היבטי החיים בחיפה ובסביבתה. אתר האינטרנט פועל במשולב עם העיתון ונועד להביא לגולשים תוכן מעודכן בזמן אמיתי בכל תחומי החדשות – המערכות העירוניות, האזוריות והמקומיות, איכות הסביבה, החינוך, הבריאות, הנדל"ן, התשתיות, הפלילים, התחבורה, התרבות והספורט. כמו כן עוסק האתר ברכילות ובצרכנות ומספק לקוראיו מאמרי דעה, טורים אישיים והמלצות.

באותה המידה שבה השפיע עיתון "כלבו" בכל שנות קיומו על התנהלות החיים בחיפה ובצפון בשלל חשיפות בעלות חשיבות, וניהל מאבקים לרווחת התושבים, כך גם האתר נוצר כדי להביא את האינפורמציה החיונית בפני תושבי האזור בזמן אמת. אבל האתר שואף לא רק לדווח ולהפנות את המבט אל ההתפתחויות החשובות במרחב המוניציפלי, אלא לתקן ולשנות ממש את הנחוץ תיקון ושינוי.

כמטרופולין חיוני שמשמש מקום מגורים למאות אלפי אנשים ואשר מנקז אליו ודרכו עוד מאות אלפים רבים, זקוקים חיפה וסביבתה לסיקור מסביב לשעון, וגם ראויים לו. לצורך זה נוסד האתר – כדי להזרים את המידע אליכם ואליכן ללא עיכובים. על כך מופקדים כתבי "כלבו" שהם בעלי ידע נרחב בתחומיהם, ניסיון רב בעיתונות ואכפתיות אין קץ כלפי העיר והאזור.


כגוף תקשורת שמקדש את התוכן בחרנו להפריד באתר בצורה מוחלטת בין התכנים המערכתיים שלנו לבין התכנים המסחריים, כך שלא ייווצר כל סוג של בלבול בקרב הגולשים בין התכנים המערכתיים לבין התכנים המסחריים. לכן, הכתבות השיווקיות שמיוצרות על ידי המחלקה המסחרית של האתר נבדלים בכך שלצד שם הכתב מופיעות המילים "תוכן שיווקי"


 

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר