וטרינרים בחיפה (Ingimage)
וטרינרים בחיפה (Ingimage)

וטרינרים בחיפה והסביבה

לחיות המחמד האהובות שלנו יש משמעות רבה בחיינו ולכן אנו רוצים לתת להם את האהבה והטיפול הכי טוב שיש. יצאנו להכיר וטרינרים בחיפה כדי שיתנו לנו טיפים ויספרו על החוויה האישית שלהם בעולם בעלי החיים

פורסם בתאריך: 17.10.18 21:49

הכירו את ד"ר תדהר קליין: מרפאת "מוריה מרכז רפואי וטרינרי"

בעקבות חלום הילדות שלו, עזב ד"ר קליין קריירה מפוארת בתור קצין בחיל הים, והחל את לימודי התואר הראשון שלו בביולוגיה אותם סיים בהצטיינות יתרה ומיד המשיך ללימודי וטרינריה בפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית. במהלך הלימודים עבד בתור אסיסטנט במחלקת החירום והסוסים בבית החולים הווטרינרי בבית דגן, ובשנת 2003 רכש את מרפאת "מוריה מרכז רפואי וטרינרי" מתוך מחויבות להמשיך ולהעניק את שירותיו באהבה לחברינו בעלי ארבעת הרגליים, הכלבים והחתולים.

מרפאתו של ד"ר תדהר קליין נחשבת למוכרת וותיקה באזור חיפה, בה תמצאו מקום עם אנשים חמים שיקבלו את חיות המחמד שלכם באהבה ויעניקו מגוון פתרונות רפואיים תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות לצוות להעניק טיפול איכותי ויעיל בהתאם לצרכיה של חיית המחמד. לקוחות המרפאה הפכו לחבריהם הטובים של אנשי הצוות בזכות הטיפול הלבבי והיחס האישי שהצוות מעניק. "אצלנו הכל נשאר במשפחה" מספר ד"ר קליין "אנחנו כמו הטיפת חלב של חיות המחמד. הצוות מונחה לשים דגש על השירות האישי והמקצועיות".

צוות המרפאה של תדהר (צילום: בת חן הרשקו מרגלית)

צוות המרפאה של תדהר (צילום: בת חן הרשקו מרגלית)

המרפאה מתפרשת על שטח גדול מאוד, כוללת חנייה נוחה ובעלת הנגשה מלאה לבעלי חיים ובני אדם בעלי מוגבלויות. כמו כן, היא מאובזרת בציוד המתקדם ביותר בתחום ומספקת את כל השירותים הבסיסיים והמתקדמים ביותר לבעלי החיים תחת קורת גג אחת: בדיקות רופא, חיסונים, החדרת שבבים, ייעוץ רפואי, ניתוחים מורכבים, ואשפוזים וכן שיתופי פעולה עם מגוון המומחים בתחומי כירורגיה פה ולסת, שיניים, קרדיולוגיה, פוריות, עיניים, כירורגיה אורטופדית והדמיה. הווטרינרים וצוות המרפאה עוברים באופן שוטף הכשרות ולימודי המשך בארץ ובחו"ל וזאת על מנת לשמר את הרמה המקצועית בחזית הרפואה הווטרינרית היום.
המרפאה מחולקת לאגפים נפרדים לחתולים ולכלבים החל מחדרי ההמתנה, חדרי הבדיקה וחדרי האשפוז על פי הסטנדרטים האמריקאים למרפאות ידידותיות לחתולים.

מלבד שירותי הרפואה הקונבנציונליים, במרפאה מחלקה אלטרנטיבית שכוללת דיקורים, הומאופתיה ושיקום שנמצאו כעוזרים מאוד לבעלי החיים במקרים רבים. שירות נוסף שמצאנו במרפאה הוא מספרה מקצועית שאת שירותיה נותנות באהבה ספריות מנוסות וותיקות בעלות הכשרות ממגוון בתי ספר וקורסים .
לדר' קליין חשובה מאוד התרומה לקהילה והעברת הידע שלו הלאה: "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם מספר בתי ספר וחוגי וטרינריה ומארחים חוגים לילדים כחלק מהלימודים שלהם" מספר ד"ר קליין.
ניתן לבקר במרפאה בכל ימות השבוע, ובמקרי חירום ניתן ליצור קשר גם מעבר לשעות הביקור.

שעות הביקור במרפאה:
א׳, ב׳, ד׳, ה׳: 09:00-19:00
ג׳: 09:00-21:00
ו׳: 09:00-14:00

כתובת: רחוב חנקין 40, בניין קדמת חן, חיפה
טלפון: 048242669

קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק
קישור לדף האינטסגרם

קולאז' תמונות המרפאה של תדהר (צילום: בת חן הרשקו מרגלית)

קולאז' תמונות המרפאה של תדהר (צילום: בת חן הרשקו מרגלית)


 מרפאת לוטוס בטירת הכרמל: ד"ר גלי מיכאלי

מרפאת "לוטוס" היא מרפאה וטרינרית קסומה השוכנת בטירת הכרמל הירוקה, אשר מעניקה את שירותיה לחיות הפרוותיות (חתולים כלבים וארנבים) וגם לחיות אקזוטיות כדוגמת מכרסמים וציפורים. המרפאה נפתחה במאי 2001 ע"י ד"ר מיכאלי מתוך רצון עז שליווה אותה עוד מילדותה לעזור לכל בעלי החיים ולאפשר להם איכות חיים גבוהה.
צוות המרפאה מונה עוד שני וטרינרים בעלי ניסיון וותק רב אשר מעניקים לכל לקוחות המרפאה שירות אדיב ומקצועי תוך מחויבות גדולה לבריאות בעלי החיים והמון יחס אישי.
לא בכדי, מרבית לקוחות המרפאה הם לקוחות חוזרים אשר מגיעים מאזור טירת הכרמל וחיפה, בעוד שהלקוחות הנאמנים במיוחד בוחרים להצפין ולהגיע אפילו מאזור תל אביב!

השירותים שניתנים במרפאה תוך הזמנת תור מראש הם: בדיקות כלליות, חיסונים, טיפולים מונעים, ייעוץ רפואי, תילוע, צילומי רנטגן, רפואת שיניים, שירותי מעבדה, וניתוחים. במידה ויש לבצע ניתוח מסובך, ד"ר גלי תזמין מנתחים מקצועיים אל המרפאה בכדי לבצע את הטיפול המתאים. במקרים מורכבים יותר, המרפאה מפנה לטיפול באחד מבתי החולים הרלוונטיים. אנשי צוות המרפאה מונחים לטפל בכל מקרה ומקרה בשיקול דעת ורגישות: "אני מאמינה שלכל בעל חיים מגיע הטיפול הראוי בהתאם למצב בו הוא מגיע למרפאה. הלקוח אינו צריך להוציא אלפי שקלים על טיפול לא הכרחי, ולכן אנו מפעילים שיקול דעת מקצועי ואינטואיטיבי בהתאם למקרה ספציפי וכל זאת כדי למנוע כמה שיותר סבל לחיות האהובות שלנו ומתוך התחשבות בבעלי החיות עצמם" מספרת גלי.

בשילוב הטיפולים הקונבנציונליים, המרפאה מעניקה טיפולים אלטרנטיביים כגון דיקור וטיפול באמצעות פרחי באך אשר נמצאו כמועילים מאוד לבעלי החיים במצבים מסוימים.

במידה ואתם זקוקים לטיפולי חירום ניתן לפנות להתייעצות באופן טלפוני במהלך כל שעות היום, ובמידת הצורך לקבל טיפול.

שעות פעילות המרפאה:
א'-ה': 10:00-13:00, 17:00-19:00
ו': 9:30-14:00
מצבי חירום: 24 שעות ביממה
כתובת: אליאס כרמל 18 (על יד בית חבד,טירת כרמל
טלפון :054-9371700
קישור לאתר

גלי ישראל

ד"ר גלי מיכאל


הכירו את "מרכז וטרינרי קריות" בניהולו של ד"ר זיו דיקמן

המרכז הוטרינרי של ד"ר זיו דיקמן קיים כבר 25 שנים בקריית ים ומאז ועד היום שומר על מוניטין גבוה בקרב תושבי האזור. המרכז נמנה כיום עם המרפאות המובילות בארץ וידוע בשל המקצוענות והיחס האישי החם של הצוות. כמו כן לד"ר זיו דיקמן וצוות המרכז התמחות מיוחדת בטיפול בחיות מבוגרות בעלות סיכון גבוה.

ד"ר זיו דיקמן הוא יליד חיפה, כאשר לפני יותר מעשרים שנה פתח מרפאה קטנה בקרית ים אשר עם הזמן הפכה להיות המרכז הגדול והמוכר שהוא היום. במשך השנים עבר ד"ר דיקמן עשרות הכשרות והשתלמויות בנושאים רבים בארץ ובחו"ל לרבות כירורגיה, הדמיה ורפואה פנימית. ד"ר זיו דיקמן הוא חבר באיגוד הרופאים הוטרינרים הפרטיים, איגוד הוטרינרי האמריקאי AAHA ובאיגוד העולמי- "וטרינרים ללא גבולות".

ד"ר זיו דיקמן

המרכז הווטרינרי גדול ומרווח וכולל חדר המתנה, חדר טיפולים, חדר טיפולי שיניים, חדר ניתוח, חדר אשפוז ומספרה. מרבית השירותים במרכז מוענקים לחיות הפרוותיות ההולכות על ארבע- הכלבים והחתולים, על ידי צוות לבבי ומקצועי המטפל במסירות אין-קץ ומעניק שירותים רחבים כגון טיפולים בסיסיים, טיפולים מיוחדים, חיסונים, עיקור וסירוס, ניתוחים, טיפולי עיניים, צילומי רנטגן, בדיקות דם, בדיקות מעבדה ופרוצדורות כירורגיות מורכבות לכל הגילאים ובמיוחד לכלבים וחתולים בגיל מבוגר בעלי סיכון גבוהה. בנוסף, המרכז עובד בשיתוף פעולה עם צוות של רופאים מומחים לרבות מומחית לרפואת עיניים, מומחה לאולטרסאונד ועוד.

כל החדרים במרכז מצוידים במכשור הרפואי המתקדם ביותר שיש בתחום: מכשיר אולטרסאונד, מכשיר רנטגן משוכלל, מעבדה לבדיקות דם וחדר אשפוז הכולל כלוב חמצן וניתור.

צוות הרופאים מונה גם את ד"ר דוד מלצר, מומחה ברפואה אלטרנטיבית ורפואה סינית (אקופונקטורה והומיאופתיה), כאשר השילוב בין הטיפול הקונבנציונלי לטיפול זה נמצא מאוד יעיל במקרים מסוימים.

על האווירה המשפחתית והאוהבת במרכז אחראיות האסיסטנטיות הוותיקות- מגי, לובה, קטיה ואולגה הספרית המעניקות את הטיפולים במקצועיות ואהבה ללא גבולות לחברינו היקרים. לקוחות רבים המגיעים למרכז פונים במקרים מורכבים מאוד, רגע לפני הפניה לבית החולים הוטרינרי. לצוות המרפאה ניסיון רב בהרדמות כלליות וטיפולים מורכבים מאוד. כמו כן, המרפאה מעניקה שירותי רפואת חירום עשרים וארבע שעות ביממה בתיאום מראש.

ד"ר דיקמן מסכם: "אני מאמין שחיות הבית הן חלק בלתי נפרד מהמשפחה ולכן אנו מטפלים בהם בדיוק כמו שמטפלים בבני אדם. אני מאמין שהיחס לבעלי החיות חשוב אף מאוד גם הוא, ולכן אנו שוקדים להעניק גם להם את המענה הרחב והמקצועי ביותר"

שעות ביקור במרפאה:
א'-ה: 10:00-20:00
ו': 09:00-14:00
טלפון: 04-8738045
סלולרי למקרי חירום: 052-2612445
כתובת: רוברט סולד 8, קרית ים
קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק

ד"ר זיו דיקמן


המרפאה לחיות מחמד בקרית ביאליק: מרפאתו של אסף ירום

המרפאה לחיות מחמד בקריית ביאליק הדואגת לחתולי וכלבי האזור, הוקמה על ידי ד"ר אסף ירום מתוך רצון עז להעניק ולהושיט סיוע להולכים על ארבע תוך שימת דגש על מקצועיות, תקשורת פתוחה והקשבה לצרכי בעלי החיים ובעליהם.  

הסיפור: בסוף השירות הצבאי של של ד"ר אסף, כלבו נדרס ונדרש לטיפול וטרינרי. הזיכרון של המקרה נצרב עמוק בתודעתו והביא אותו להבנה שייעודו הוא לסייע ולהקנות איכות חיים לכל בעלי החיים שיפגוש במהלך חייו.את לימודי הווטרינריה סיים ד"ר אסף בפקולטה לחקלאות ברחובות ומיד בסיומם פתח את המרפאה בקרית ביאליק. עם ניסיון של יותר מעשרים שנים בתחום, ואהבה גדולה למקצוע, לא פלא שלקוחות המרפאה חוזרים שוב ושוב ונהנים מיחס האישי ושירות מקצועי של ד"ר אסף ושאר אנשי הצוות.

מרפאתו של ד"ר אסף ירום

מרפאתו של ד"ר אסף ירום

הצוות : לצדו של ד"ר אסף עובדת ד"ר קרן שחר, וטרינרית ותיקה ומקצועית אשר מעניקה את הטיפול המסור ביותר לכלל חיות המחמד המגיעות למרפאה. אסף והצוות מקפידים להתעדכן באופן שוטף בכל החידושים בתחום הווטרינריה הן על ידי כנסים בארץ ובחו"ל והן על ידי קריאת מאמרים מקצועיים מתוך מטרה לשפר את השירות ולהעניק את הטיפולים החדשניים והטובים ביותר למען ההולכים על ארבע רגליים.

שירותי המרפאה: המרפאה מספקת את כל השירותים הבסיסיים עד המורכבים ביותר ומשלבת רופאים מומחים בכל התחומים. בין שירותי המרפאה ניתן למצוא טיפולים מונעים, רפואה פנימית, כירורגיה, רנטגן, שירותי מעבדה, עיניים, עור, לב ונוירולוגיה. במקרים מורכבים  ד"ר אסף לא יהסס להפנות את הלקוח לבתי החולים הרלוונטיים או לרופאים מומחים מתוך כוונה לאפשר לכלבים וחתולים את הטיפול המתאים ביותר למצבם. במרפאה חדר המתנה רחב ונעים, חדר בדיקות, חדר ניתוח ורנטגן. כמו כן, קיים חדר אשפוז בו כמעט תמיד ניתן למצוא כלב או חתול שמחפשים אימוץ.

אני מאמין: אחד הדברים החשובים ביותר לד"ר אסף הוא להעניק הדרכת בעלים ללקוחות המרפאה במטרה למנוע בעיות התנהגות נפוצות בקרב כלבים. "בעלי חיים רבים המגיעים למרפאה, סובלים מפחדים וחרדות אשר גורמים למחלות וסבל לחיות המחמד ובעליהם. ברוב המקרים, הבעלים אינם מודעים למצב, ולכן אני שם דגש רב על הדרכה לגידול נכון משלב צעיר" מספר ד"ר אסף.

שירותי חירום: המרפאה מעניקה שירותי חירום עשרים וארבע שעות ביממה, כך שתוכלו ליצור קשר ולקבל עצה או עזרה רפואית בכל זמן נתון. מומלץ לקבוע תור באופן טלפוני.

שעות הביקור במרפאה:

א'-ה' 10:00-13:00, 16:00-19:00.

ו': 10:00-13:00.

כתובת: הגפן 30 קריית ביאליק

טלפון:04-8732067

ד"ר אסף ירום

ד"ר אסף ירום


הכתבה השיווקית נכתבה בשיתוף עם הווטרינרים


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר