רונית רפאל סניף חיפה | צילום: מאיר פרץ
רונית רפאל סניף חיפה | צילום: מאיר פרץ

טיפולים אסתטיים והזרקות בוטוקס חיפה: אלוהים נמצא בפרטים הקטנים

ביקור בסניף החיפאי של רשת "רונית רפאל" הותיר אותי פעורת פה מהיחס, המקצועיות, איכות החומרים ובעיקר, מהתחושה שמצאתי בית. הרשת מציעה מבחר עצום של טיפולים בטכנולוגיה חדשנית ובסביבה מפנקת. מעוניינות בטיפולים אסתטיים והזרקות בוטוקס בחיפה? רונית רפאל היא הכתובת

פורסם בתאריך: 21.11.21 14:03

שמה של רונית רפאל הולך לפניה מזה 35 שנה במרפאות האסתטיקה שפרושות ברחבי הארץ. בתור אישה בת 50, אשר רואה את הפרזנטוריות של הרשת מציגות מראה פנים מופלא ועור חף מפגמים, הסתקרנתי לגלות מה הסוד שעומד מאחורי השם. מה מציעים לכל הנשים שמלוות את הסניף החיפאי כבר 29 שנים ואיזה טיפול יכול להחזיר לי מהחיוניות שאיבד עור הפנים שלי ואולי גם איזה מזרק על הדרך לאישה שאוהבת להיראות טוב.

כבר בשיחת הטלפון פשטה חמימות בגופי. המענה היה אנושי, חם ונראה שברונית רפאל מכירים את תחום האסתטיקה על בוריו. נקבעה לי פגישת ייעוץ במשרדה של הדס רפאל – מנהלת הסניף החיפאי, הממוקם במרכז פנורמה.

בכניסה קיבלו אותי בנועם, המקום גדול, מואר ומעוצב בצבעים חמים והריהוט חדיש. ההשקעה ניכרת בכל פינה.

הדס קיבלה אותי בסבר פנים חם, לקחנו מראה והתחלנו לעבור על קמטוטי הפנים, הלחיים, העיניים, הקמטים הכועסים במצח ועד הצוואר. הופתעתי לשמע שאלתה של הדס: 'מה מפריע לך? מה את רוצה לשפר?', שמחתי לגלות שלא מציעים לי את כל הטיפולים האפשריים ו'דוחפים' לי סדרת טיפולים שאת שמם לא אכיר. 'הקמטים בין הגבות, המצח, והקמטוטים הקטנים בצידי הפה', עניתי. ועוד שאלה מפתיעה הגיעה בהמשך: 'את מתאמנת? כמה פעמים בשבוע? שותה מים? איך התזונה שלך? כמה שעות את ישנה בלילה? אילו תרופות את נוטלת על בסיס קבוע?'.

כך מצאתי את עצמי מתארת את שגרת יומי העמוסה, כשהדס רושמת ומפעם לפעם מציצה מזווית עינה על מרקם פניי.

בזמן שהכינו לי קפה מפנק, הזמינה הדס את אחד הרופאים המצוינים בקליניקה שיחווה דעתו ורק אז פנינו להסבר על מה שמתאים לי. חייבת לציין שקיבלתי הסבר מפורט על הטיפול למיצוק העור, הקולגן שחסר ועל ההזרקות בהן התעניינתי. מה כדאי, איפה בדיוק ומדוע דווקא באזור זה, וכן, אילו טיפולים מותאמים יותר לעונת החורף שבפתחנו.

הדס דאגה לסבר את אוזניי כי ברונית רפאל מדובר בתהליך. "זה לא טיפול אחד של הזרקות וגמרנו. מדובר בשילוב של הזרקות עם טיפולים במכשירים והטכנולוגיות החדישות ביותר. המוטו שלנו ברונית רפאל הוא: שימוש במדע היופי בכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר. לכן, כמו שאת רואה, אנחנו מתאימים לכל אישה את הפתרון באופן אישי. אנחנו כל הזמן מתחדשים, רוכשים מכשירים, טסים בעולם ובודקים ומה ייתן את התוצאה הטובה ביותר לעור הפנים שלך'.

באותו רגע הבנתי שאני בידיים טובות. קיבלתי הסבר על הטכנולוגיות העדכניות ובעיקר, על מה מתאים לי וגם מה לא. וכאשר הדס ציינה שיש לה לקוחות קבועות מימיו הראשונים של הסניף שחוזרות עם דור המשך שני ואף שלישי, לא הופתעתי. אנחנו הנשים, נשארות נאמנות למקום שעושה לנו טוב ולא מחליפות.

עכשיו כבר הייתי בטוחה שפה תמו חיפושיי – אני נשארת. קיבלתי את מלוא תשומת הלב, במקצועיות רבה, התרשמתי מטיפולים שלא הכרתי עד כה, תיאום הציפיות היה כלבבי, הרגשתי שמצאתי בית ופניתי לקבלת הצעת מחיר. גם המחירים, אגב, הפתיעו לטובה. ולדברי הדס מתחשבים במצב האנשים שאחרי קורונה ורוצים שכל אישה תצא מחויכת.

הפנים שלנו הן המראה שלנו

הדס רפאל היא גיסתה של מייסדת הרשת רונית רפאל ומנהלת כ- 22 שנים את המרפאות של הרשת המשפחתית בצפון, ביניהן, סניף הקריון בקרית ביאליק, כרמיאל, נוף הגליל וכאמור חיפה. לסניף החיפאי יש לה חיבה מיוחדת בשל הקשרים הנפלאים שיצרה עם הלקוחות ברבות השנים.

בסניפי הרשת מתאימים בימים אלה את הטיפולים לעונת החורף. קרי, טיפולי מיצוק העור, מיצוק עם לייזר, גלי רדיו, הסרת פיגמנטציה, פוטו ריג'וביניישן, אנטי גרביטי, פילינגים שונים, הדגשת תווי פנים, אנטי-אייג'ינג ולצד כל אלה מבצעים גם הסרת שיער בלייזר, חיזוק וחיטוב שרירים בטכנולוגיית דלינאה שעובדת על הצלוליט. בנוסף, מטפלים גם בגברים וכן, בהעלמת אקנה בקרב בני נוער. רופא הבית בסניף החיפאי, מזה 26 שנים, הוא ד"ר אדריאן שוורץ ולצידו צוות רופאים מומחים בתחומם.

אצל רונית רפאל מאמינים בשילוב מנצח של תזונה נכונה, פעילות גופית לצד טיפולים המסייעים להשבת המראה הזוהר תוך שמירה על המראה הטבעי. יש לציין שעובדי הסניף בחיפה מקפידים להשתלב בקהילה בתרומה לארגון רוטרי, ל"שים לב ללב", סיוע לנשים נזקקות ועוד מיזמים התנדבותיים רבים.

ובנימה אישית

"אחרי כשבוע הגעתי לתור שנקבע לי. נשכבתי על מיטת הטיפול המזמינה, התחלתי עם טיפול להעשרת הקולגן בפנים – קולוגן בוסטר, בשילוב הזרקת חומצה היאלרונית בנקודות מסוימות בלחיים. מה אומר, ללא כאבים, יד רכה של הרופא המטפל. זכיתי בהסבר מפורט ומה שהקסים אותי במיוחד היה שכאשר רציתי להמשיך לטיפול נוסף, נאמר לי שאין בו צורך. הבטתי בעצמי במראה, התוצאות ניכרו באופן מיידי. יצאתי שבעת רצון לחלוטין ומיד צילמתי סלפי לשלוח לכל החברות. ממליצה בחום לכל מי שבעניין להגיע לפגישת ייעוץ עם הדס וליהנות מיחס מצוין ומקצועיות שאין שניה לה".

לפרטים: מרכז פנורמה חיפה, טל. 04-8388423,

www.ronitraphael.co.il


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר