תחנת הדלק אורות (צילום: באדיבות הנהלת אורות)
תחנת הדלק אורות (צילום: באדיבות הנהלת אורות)

תחנת דלק בחיפה – הכירו את תחנת הדלק "אורות"

תחנות דלק פרושות ברחבי הארץ כמעט בכל פינה, אך מה אנו מחפשים באמת בבואנו לתדלק? מחירים זולים ונוחות. הכירו את תחנת הדלק ״אורות״ - תחנת הדלק בחיפה שממוקמת במתחם נוחות מוקף בכל מה שתצטרכו עבור הרכב, ומחלקת צ׳ופרים ומתנות למתדלקים, כמו משפחה

פורסם בתאריך: 2.2.21 18:40

תחנות דלק פרושות ברחבי הארץ כמעט בכל פינה, אך מה אנו מחפשים באמת בבואנו לתדלק? מחירים זולים ונוחות. הרבה פעמים תחנת הדלק משמשת כמקום מפלט לתקלות ברכב, וכל הדרך לתחנת הדלק הקרובה, אנו מחזיקים אצבעות שיהיה בה מוסך או בעל מקצוע שיעזור לפתור את התקלה. אתם בצפון והנורה של הדלק מהבהבת? פיתחו את הווייז והקלידו בשורת החיפוש – תחנת הדלק ״אורות״. הכירו את תחנת הדלק בחיפה שממוקמת במתחם נוחות מוקף בכל מה שתצטרכו עבור הרכב, ומחלקת צ׳ופרים ומתנות למתדלקים, כמו משפחה.

התחנה הצעירה שכובשת את חיפה

אליה אשש, מנהל הסניף בחיפה, מנצח על התחנה כשתחתיו נמצאים שבעה עובדים מסורים ואדיבים. תחנת ״אורות״ קיימת קרוב לשנה, וכבר עושה הד בכל אזור הצפון, בזכות המתחם הנוח אשר נותן מענה לכל הצרכים הקשורים לעולם הרכב, ובזכות המחירים הזולים והתגמולים השווים למתדלקים וללקוחות המתחם. המתחם שנמצא בבעלות פרטית, מקפיד להתנהל על-פי מצוות קידוש השבת, באופן ייחודי לאזור, וסוגר את שעריו ביום שישי, כשעה לפני כניסת השבת, ונפתח בחזרה כשעה לאחר צאת השבת, במוצ"ש. "מעצם הקמת התחנות שלנו במיקומים שונים בארץ, הצלחנו לגרום לכלל התחנות, הקטנות והגדולות כאחד, להוריד מחירים, ולפעמים בהורדות משמעותיות" מסביר אליה. "באופן זה אנחנו מצליחים לסייע לצרכנים, גם כשהם לא לקוחות ישירים שלנו".

הכל לרכב במקום אחד

במתחם ״אורות״ בחיפה, תמצאו שירותי תדלוק, מוסך זמין, פנצ׳ריה מקצועית, חנות אביזרי רכב מגוונת, שטיפת מכוניות ובעתיד הקרוב, מתוכנן להיפתח שוק עשיר של פירות וירקות – כך שכל אשר תזדקקו לו עבור הרכב שלכם, נמצא במתחם ואף תוכלו לרכוש מצרכי שוק לבית, לסגור את כל פינות הסידורים. כמו כן, חנות הנוחות שממוקמת במתחם, מתפקדת כמזנון אוכל ובו מכינים ואופים במקום מאכלים טעימים ומהירים כמו סנדוויצ׳ים, חביתות, שקשוקה מעולה. ״אנחנו לא מתנהלים כמו תחנת דלק רגילה״, אומר אליה, ״הקו המנחה אותי בניהול המתחם, הוא בראש ובראשונה שביעות הרצון של הלקוח והנוחות שלו. אנו דואגים לספק את כל מה שהוא צריך לרכב במקום אחד, וגם לספק צרכים בסיסיים כמו אוכל, אבל מזין וטעים, לא כזה שקונים מוכן רק כדי להתמלא״.

הטבות, מחירים זולים ושירות מעולה

תחנת הדלק בפרט והמתחם בכלל, מאמינים שחווית הלקוח היא החשובה ביותר, ולכן מעבר למחירים הזולים ביותר של הדלק, צוות המתחם כשאליה בראשם, מעניקים למתדלקים הטבות שונות ממגוון החנויות שממוקמות במתחם – החל מכוסות אספרסו ומשקאות מרעננים, ועד ריחניים לרכב בריחות נעימים לבחירתכם. ״מחירי הדלק שלנו הכי זולים בחיפה״, מספר אליה, ״המחירים שאנו גובים עבור שירות עצמי וגם עבור שירות מלא, הם זהים. אנחנו לא מאמינים שזה שהעובד נתן שירות, אומר שהלקוח צריך לשלם עוד כמה שקלים על הדרך״.

נכנס לתדלק, יוצא עם ״אורות״ בלב

השירות של מתחם ״אורות״, הוא אכן ניכר בהשקעתו ובהתמדה לספק את הלקוח וליצור חוויה נעימה, שלא מותירה ברירה אלא לחזור למתחם שוב – גם אם הדבר כרוך בסיבוב פרסה. כל צוות העובדים מעניקים את השירות במסירות ובאדיבות, מקבלים את פני הלקוחות תמיד בחיוך ובברכה, ויוצרים אווירה משפחתית מאוד הן בין העובדים למעסיקים והן בין העובדים ללקוחות. ״אנחנו באמת דואגים שלאנשים תהיה הרגשה שהם לא באו סתם לתדלק. העובדים כבר מכירים חלק מאד נכבד מהלקוחות הקבועים, מזהים בפנים ובשמות, מנהלים איתם דו-שיח אמיתי – מה קורה בבית, איך הסתדר בעבודה, זו תחנת דלק חברית״, משתף אליה, ״אני רוצה שידעו שיש כאן בחיפה, תחנת דלק שאוהבת את הלקוחות ורוצה לשמר אותם. מעבר למחירים שלנו שאי אפשר להתחרות איתם, השילוב של מחירים זולים ושירות לבבי וחם – מנצח את הכל״.

תחנת דלק אורות

כתובת: ישראל בר יהודה 33, חיפה

טלפון: 1-700-555-732

אתר: https://www.orot-delek.co.il

פייסבוק: https://www.facebook.com/orotgasoline/

אינסטגרם: https://instagram.com/orot_delek_ltd?igshid=zhz00rpgtpoy


כתבה שיווקית


אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. יוחנן

    לא ולא תחנת דלק אורות לא הכי זולה גם השירות ברחיצה על הפנים אולי בעל הבית לא מודע אבל תחנת דלק יותר זולה מאורות נמצאת בחטיבת גולני מתחת לשוק רוכלים המתלוגי

  2. יצחק

    כאדם שומר מצוות אני באופן אישי מעדיף לחזק ולתמוך בעסק שומר שבת ולכן לאחר שגיליתי את אורות מעדיף לתדלק שם

  3. שימי

    אחלה שירות ואחלה מחיר מתדלק קבוע עושים לי בדכ גם מפרגנים באספרסו ותמיד עם חיוך שזה הכי חשוב.

  4. גילי

    לא מכירה את התחנה הספציפית הזו, אבל קנייה בחנויות של תחנות הדלק השונות היא הקנייה הכי יקרה ..גרעינים,ארטיקים שוקולד..וואו איזה מחירים יקרים

  5. משה

    בתחנה הכי זולה והכי טובה
    חנות אביזרי רכב מגוונת עם מחירים מצויינים
    והפנצרייה מצויינת

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תגידי איפה יש תחנת דלק אמינה שלא מוהלים בה דלקים

  7. דעת אמת

    אם לא פתוח בשבת, אני לא מגיע… אוהב לחזק תחנות חילוניות שלא שומרות שבת.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר