קבוצת אלמוג יוצקת את יסודות הפרויקט של מגדלי המגורים הגבוהים בעיר. צילום: מאגר התמונות ingimage
קבוצת אלמוג יוצקת את יסודות הפרויקט של מגדלי המגורים הגבוהים בעיר. צילום: מאגר התמונות ingimage

קבוצת אלמוג יוצקת את יסודות הפרויקט של מגדלי המגורים הגבוהים בעיר

קבוצת אלמוג יוצקת את היסודות (רפסודה) לפרויקט הדגל של החברה בחיפה– אלמוג כרמל מערב במסגרת התחדשות עירונית

פורסם בתאריך: 18.10.20 13:41

מאת: בשיתוף קבוצת אלמוג, תוכן שיווקי

יציקת הרפסודה בפרויקט אלמוג כרמל מערב ערכה כ-12 שעות שבמסגרתן הסיעו כ-500 משאיות ומערבלי בטון 3,000 קוב בטון ו-310 טון ברזל אל מתחם הפרויקט לצורך יציקת הרפסודה בעומק החניון התת קרקעי, כ-20 מטר מפני הקרקע, אשר מהווה את רצפת מפלס מינוס 5 בחניון התת קרקעי.

ענף הבניה הוכרז כחיוני במהלך הסגר ובכך מתאפשר המשך קידום הבניה בפרויקט אשר יכלול 437 דירות חדשות בשלושה מגדלי מגורים וייבנה על מגרש עצום בשטח של כ-16 דונם במפגש הרחובות המלך אמציהו והמלך שלמה בצמוד לשכונת רמת הנשיא. לאחרונה הכריזה הקבוצה על מכירת 50% מהדירות במגדל המגורים הראשון כל זאת עוד בטרם יציאת שלד הבניין מהקרקע. אכלוסו צפוי ב-2023 לאחר שהוקדם בשמונה חודשים. לאחרונה הוכרז על פרויקט נוסף במסגרת ההתחדשות של השכונה, שעתידה לשנות את פניה לחלוטין.

הדירות בפרויקט נבנות בסטנדרט גבוה ויכללו מרפסת, ממ"ד וחניה תת קרקעית, כאשר שטח דירות 4 חדרים הינו 100 מטר מרובע ושטחן של דירות 5 חדרים הינו 121 מ"ר ומעלה. לכל הדירות חניה תת קרקעית ומחסן. בכל מגדל תהיינה מבואות יוקרתיות, השקעה רבה בשטחים הציבוריים המקיפים את הפרויקט ומאפיינים נוספים של בניה מודרנית וחדשנית.

"אנו גאים להגיע לרגע הזה ולראות את החזון שעבדנו עליו זמן כה רב הופך למציאות", צילום: קבוצת אלמוג

"אנו גאים להגיע לרגע הזה ולראות את החזון שעבדנו עליו זמן כה רב הופך למציאות", צילום: קבוצת אלמוג

פרויקט "אלמוג כרמל מערב" צפוי להיות משנה מציאות, להוות גורם משמעותי בהפיכת השכונה החיפאית הוותיקה לאחת השכונות המתקדמות והחדשניות בעיר ולמובילה ברובע הים החדש. התוכנית לפינוי המבנים הוותיקים בנווה דוד החלה ביוזמת עיריית חיפה כבר בשנת 2006, וקבוצת אלמוג מקדמת אותה מזה כ-7 שנים. את הפרויקט המורכב והמאתגר תכננו משרד האדריכלים שורץ-בסנוסוף. הבנייה באתר החלה לפני מספר חודשים והשבוע כאמור התקדמה ליציקת היסודות. ע"פ ההערכות, הדיירים צפויים ליהנות מהשבחה עצומה של הנכס שתלך ותגדל ככל שהפרויקט יתקדם.

לדברי יקי אמסלם, מנכ"ל קבוצת אלמוג, "אנו גאים להגיע לרגע הזה ולראות את החזון שעבדנו עליו זמן כה רב הופך למציאות. אנו מודים לשותפים לדרך, החל מעיריית חיפה שתמכה במהלך מתחילתו, המשך בתושבים שנתנו בנו אמון ואפשרו לנו להוציא את הפרויקט לדרך, כלל השותפים המקצועיים הרבים הפועלים אתו יחד על תכנון הפרויקט והוצאתו לפועל, והרוכשים הרבים שמבינים את ההזדמנות ואת המהפך שעתיד להתרחש בשכונה וממשיכים להגיע אלינו ולקנות דירות חדשות".

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. תושב שער עליה

    רק בשער עליה נשארו תקועים עם הבטחות שווא של כל מיני חברות –
    אנשים מפתחים חלומות שרק הנכדים שלהם (אולי) ייהנו מהם.

  2. דיירים מפתחים חלומות במקום ליזום מהלכים

    למגיב משער העלייה ליבי איתך כולנו באותה סירה בשער עלייה מחכים כבר 10 שנים לפינוי בינוי שנראה שיקרה אולי בעוד 20 שנה..
    אבל אי אפשר להאשים רק את העירייה ואת היזמים,פינוי בינוי גם באיזורים הכי מבוקשים בארץ זה תהליך שלוקח לפחות עשור,קל וחומר בשכונה בעיר כמו חיפה..
    אני כדיירת ותיקה הצעתי לשכנים שנתייעץ עם קבלן שיפוצים לעשות הכל על חשבוננו,שכל דייר ילווה כ200,000 שקל בתנאי משכנתא ,נתקין מעלית,נחזק את הבניין מול רעידת אדמה במעטפת בטון,נוסיף ממד,חנייה בשטח של הבניין.שיפוץ שיכל להסתיים תוך שנה עם בנין איכותי ומבוקש עם מעט דיירים שיכל להכפיל את ערכו ולא סלאמס של 100 דיירים בבנין גבוה עם שוכרים מתחלפים וועד יקר.
    אבל הישראלים כמו הישראלים רוצים חינם..נכון חלקם גם מבוגרים וחלקם קשיי יום שאין ביכולתם לגייס הלוואה נוספת. אז כמו שאמרת,כנראה הנכדים רק יהנו מהחלום הזה

  3. מושן

    בחיפה קחו בחשבון. פינוי בינוי
    15. שנה לפחות במרכז. זה יותר. מהר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר