30 דירות נמכרו ביום אחד בשכונת אפקה. קרדיט צילום והדמייה: באדיבות גיא ודורון לוי ( יחצ)
30 דירות נמכרו ביום אחד בשכונת אפקה. קרדיט צילום והדמייה: באדיבות גיא ודורון לוי ( יחצ)

30 דירות נמכרו ביום אחד בשכונת אפקה

מדובר בהגרלת מחיר למשתכן האחרונה בשכונה, הכוללת 146 דירות שכבר נמצאות בבנייה ויאוכלסו ב-2021. לפי הערכות שמאיות מחירי הדירות באפקה נמוכים ב-250-300 אלף שקל ביחס למחיר השוק. כל הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 19.10.20 16:02

מאת: בשיתוף חברת גיא ודורון לוי, תוכן שיווקי

30 דירות נמכרו תוך יום אחד בפרויקט של חברת גיא ודורון לוי בשכונת אפקה בקרית ביאליק. מדובר ביום בחירת הדירה הראשון במסגרת ההגרלה האחרונה של מחיר למשתכן בשכונה. בשל הסגר השני והנחיות משרד הבריאות, נעצר תהליך בחירת הדירות לזוכים בהגרלה והוא יתחדש ב-25-26 לאוקטובר, אז ייקראו הזוכים הבאים ברשימה לבחור ולהחליט איזו דירה ירכשו מבין המעטות שנותרו.

לפי הערכות שמאיות ובדיקה שנעשתה בעבר באמצעות מכון גיאוקרטוגרפיה, מחירי הדירות בשכונה נמוכים בכ250-300 אלף שקל ביחס למחיר השוק, כלומר הנחה של כ-20%. נקודת יתרון גדולה נוספת של השכונה היא העובדה כי היא כבר מאוכלסת ומוסדות החינוך בה פועלים. מועד קבלת הדירות שעל הפרק הוא במהלך 2021, זמן קצר מאוד ביחס לפרויקטים אחרים של מחיר למשתכן או פרויקטים בשוק החופשי שלעתים עלולים להמתין שנים לקבלת היתרים.

עבור הזוכים מדובר ככל הנראה בהזדמנות האחרונה לרכוש דירה במחיר מוזל, כאשר תוכנית מחיר למשתכן עתידה להסתיים ועדיין לא ברור האם משרד השיכון יכריז על תוכנית חלופית ומה תכלול. ההגרלה האחרונה של מחיר למשתכן בשכונה כללה לא פחות מ-700 נרשמים, כאשר בהגרלה הארצית התחרו 17 אלף זכאים על פחות מ-800 דירות בכל הארץ. כל יתר הדירות בפרויקט כבר נמכרו, 30% מהן בשלושת החודשים האחרונים. הדירות שכעת נבחרות על ידי זוכי מחיר למשתכן הן האחרונות שנותרו מבין 998 הדירות שנבנו בפרויקט, לצד שבעה פנטהאוזים אחרונים.

הבניינים של חברת גיא ודורון לוי שנכללו בהגרלה האחרונה נמצאים במיקום מצוין בלב שכונת אפקה ועם נוף לטבע ירוק. הם כבר נמצאים בבנייה ומועד הכניסה לדירות יהיה במהלך 2021 כאמור. ההיצע כולל 146 דירות בשלושה מבנים – שני בניינים בני 9 קומות ומבנה בוטיק בן 6 קומות. הדירות גדולות ומרווחות, כאשר דירת 4 חדרים משתרעת על פני 104 מ"ר וכוללת מרפסת בת 12 מ"ר, ודירות ה-5 חדרים הן בנות 122 מ"ר ומרפסת גדולה במיוחד של 18 מ"ר ומעלה. כל הדירות כוללות חניה ולחלק מהדירות מחסן צמוד. מחירי דירות 4 חדרים מתחילים ב-1.065 מיליון שקל, ומחירי דירות 5 חדרים מתחילים ב-1.290 מיליון שקל.

אושרי זפרני, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת גיא ודורון לוי אומר כי "אני מברך את הזוכים בהגרלה האחרונה ומקווה כי המשך הליך בחירת הדירות יימשך כמתוכנן ללא עיכוב נוסף. הבניינים שעל הפרק ברמה גבוהה מאוד, דירות גדולות ויפות עם מפרט מושקע. זוהי ההזדמנות האחרונה לרכוש דירה בפרויקט, מי שרוכש בשלב זה ייהנה מכל היתרונות של רכישת דירה בהנחה משמעותית, לצד קבלה מהירה של הדירה וכניסה לשכונה מאוכלסת ומתפקדת. יש כיום זכאים רבים שמרגישים שהרכבת יוצאת מהתחנה ובצדק, והם נשארים מאחור. לצערי לא רק שהם צודקים, אלא שהצניחה בהתחלות הבנייה תביא לפגיעה משמעותית בהיצע הדירות בשנים הקרובות ותפגע בדיוק באוכלוסייה זו שעדיין לא קנתה דירה ראשונה".

קרדיט צילום והדמייה: באדיבות גיא ודורון לוי ( יחצ)

קרדיט צילום והדמייה: באדיבות גיא ודורון לוי ( יחצ)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר