מבט לאפקה משמורת הטבע עין אפק, צילום: יגאל כהן
מבט לאפקה משמורת הטבע עין אפק, צילום: יגאל כהן

כ-800 משפחות כבר אוכלסו בשכונת אפקה; הדירות האחרונות נבחרות כעת על ידי זוכי מחיר למשתכן

תושבת השכונה מספרת: "קהילה צעירה ומסגרות חינוך ברמה גבוהה מאוד, זה אחד המהלכים הכי טובים שעשינו בחיים" סקרנים? כל הפרטים, בכתבה הבאה

פורסם בתאריך: 28.10.20 13:39

מאת: בשיתוף חברת גיא ודורון לוי, תוכן שיווקי

בשכונה ייבנה מרכז מסחר ותעסוקה בגודל של כ-7,000 מ"ר

בימים אלה בוחרים זוכי ההגרלה האחרונה של תוכנית מחיר למשתכן את דירתם בשכונה מתוך מלאי של 146 דירות אחרונות. למעלה מ-700 זכאים מתחרים על דירות אלה, כלומר קרוב ל-5 קופצים על כל דירה פנויה 

קצת יותר משנה לאחר תחילת האכלוס, בשכונת אפקה בקרית ביאליק מתגוררות כבר כ-800 משפחות שקיבלו את דירתן החדשה, ומעל 1,500 משפחות רכשו בה דירות. בשכונה כבר פועלים כסדרם בית הספר היסודי הצומח מיתרים, 8 גני ילדים, מעונות יום וכן בית כנסת. בקרוב ייבנה בשכונה מרכז מסחרי ואזורי תעסוקה ומשרדים ששטחו יהיה כ 7,000 מ"ר. בימים אלה הדירות האחרונות הזמינות בשכונה נמכרות לזוכי מחיר למשתכן, שהספיקו להיכנס להגרלה האחרונה של התוכנית.

תושבי שכונת אפקה, מביעים שביעות רצון מהבחירה שלהם לעבור אליה: "השכונה מדהימה, המעבר לפה הוא אחד המהלכים הכי טובים שעשינו בחיים שלנו", אומרת אילנה גרשון, נשואה +3, שרכשה דירה בפרויקט של חברת גיא ודורון לוי ועברה לשכונה לפני קרוב לשנה לאחר שהתגוררה בחיפה. לדבריה, "זאת שכונה צעירה ומתפתחת, המון זוגות צעירים עם ילדים, קהילה נפלאה עם אנשים שעוזרים אחד לשני. שלושת הילדים שלי הולכים למסגרות החינוך בשכונה והן ברמה מאוד גבוהה".

על הבניין שבו היא מתגוררת אומרת גרשון כי "רוב הדיירים הם בעלי הדירות וחלק קטן שוכרים. רוב המשפחות פה הם זוגות עם ילדים וכולנו מחפשים את אותם הדברים נוצרה שכונה איכותית וחברית. אמנם אנחנו בתקופת הקורונה עכשיו שהיא מאוד לא פשוטה, אבל יש מענה ויש שירותים, הפיתוח הסביבתי נמשך כל הזמן, וגם מבחינת עלות מול תועלת אנחנו מבינים שקיבלנו החלטה מצוינת".

פעילות שכונתית באפקה, צילום: ועד השכונה

פעילות שכונתית באפקה, צילום: ועד השכונה

אור שלזינגר, המתגורר גם הוא בשכונה, מצטרף לדברים: "אנחנו מהראשונים לעבור לשכונה, משפחה צעירה עם ילד ועוד אחד בדרך. זאת הדירה הראשונה שקנינו, לפני זה גרנו בשכונת הרקפות בביאליק. האווירה פה מאוד טובה ושמחה, השכונה חיה עם הרבה ילדים קטנים המשחקים בחוץ ויחד אחרי הצהריים. נוצרה קהילה חברתית טובה ותומכת, בפורים ארגנו הפנינג תחפושות ובט"ו בשבט יצאנו לנטיעות יחד, והכל בארגון עצמי של התושבים. אנחנו מאוד מרוצים מהמהלך  – מהדירה עצמה, מהשכונה ומהעתיד שלה".

בימים אלה בוחרים זוכי ההגרלה האחרונה של תוכנית מחיר למשתכן את דירתם בשכונה, מתוך מלאי של 146 דירות אחרונות שמציעה חברת גיא ודורון לוי. חברה הודיעה כי ביום הבחירה הראשון נמכרו 30 דירות, ושאר הדירות צפויות להימכר לזכאים בתקופה הקרובה. למעלה מ-700 זכאים התחרות על דירות אלה, כלומר קרוב ל-5 קופצים על כל דירה פנויה. מחיר הדירות מתחילים ב-1.065 מיליון שקל לדירת 4 חדרים ו1.290 מיליון שקל לדירת 5 חדרים.

לאחרונה נודע כי בהצטלבות הרחובות נעמי שמר ויגאל בשן, קרוב לכניסה הדרומית לשכונה, יוקם על שטח של כ 6 דונם מרכז מסחרי ותעסוקה שיכלול 4 קומות וכ-7,000 מ"ר. את המרכז תקים חברת סלע והוא  צפוי לכלול שימושים מגוונים, כגון סופרמרקט, בתי קפה, קופת חולים, מסעדות, משרדים של חברות ובעלי מקצועות חופשיים.

גג הבניין אף הוא יהיה פונקציונאלי וישמש לג'ימבורי ופעילות אקטיבית תחת כיפת השמיים, בתי קפה באוויר הפתוח ושימושים נוספים. לפיכך, המעליות תוכננו להגיע לגג הבניין בכדי לאפשר נגישות לבעלי צרכים מיוחדים. המרכז מתוכנן כך שיהווה מוקד משיכה לתושבי השכונה עם נגישות מרבית להולכי רגל, רוכבי אופניים ועגלות ילדים.

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר