משלבים ידיים למען הקהילה
משלבים ידיים למען הקהילה

משלבים ידיים למען הקהילה: אירוע התרמה גדול למחלקת נוירולוגיה ילדים בבני ציון

בכירי עולם הנדל"ן בישראל מתגייסים למען הילדים במרכז הרפואי בני ציון בערב התרמה עבור היחידה לנוירולוגיה ילדים. האירוע יתקיים ביום ראשון 9.2.2020 בפאב The Duke בחיפה

פורסם בתאריך: 23.1.20 09:03

מאת: דניאל דותן, תוכן שיווקי

ביום ראשון, ה- 9 בפברואר, יתקיים אירוע התרמה גדול למען מרפאת נוירולוגית ילדים בהפקתה של חברת נקסט אורבן ובשיתוף בנק מרכנתיל.

האירוע שיתקיים בפאב The Duke בחיפה, יכלול ארוחת ערב חגיגית לנוכחים, סדנת וויסקי בהדרכת שגריר וויסקי מקאלן בישראל וטעימות וויסקי מבית המותג. במהלך האירוע, מנכ"ל בית החולים אוהד הוכמן ומנכ"ל בנק מרכנתיל מר שוקי בורשטיין, יישאו דברים. את האירוע יזמו מנכ"ל נקסט אורבן, יוסי כהן, חבר הועד המנהל של אגודת ידידי בני ציון, קרן כבירי מנהלת אגודת הידידים, איש יחסי הציבור מתן אבני, וניר צוקרמן – בעלי פאב The Duke וכל זה בסיוע של ורד אביטן, מנהלת המרחב של בנק מרכנתיל דיסקונט שנתנה חסות ואיפשרה לערב המיוחד להתקיים.

בערב הגאלה היוקרתי צפויים להשתתף כ- 150 בכירים מעולם הנדל"ן והעסקים בישראל, אשר יתכנסו לטובת גיוס 150,000 ₪ שיתרמו למרפאה הנוירולוגית לילדים במרכז הרפואי בני ציון לצורך רכישת מכשיר טכנולוגי מתקדם  EEG.

היחידה לנוירולוגיה של הילד במרכז הרפואי בני ציון, עוסקת באבחון וטיפול בילדים עם בעיות נוירולוגיות הן לאחר אשפוזם והן בילדים אשר הופנו ישירות על ידי רופאי הקהילה. המכשור הרפואי ואמצעי האבחון ביחידה הם מהמתקדמים בעולם.

ד"ר אוהד הוכמן, מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון, אמר: "מטרת האירוע לגייס כסף כדי לרכוש מכשיר EEG לילדים שיאפשר למדוד את הפעילות החשמלית של המוח. זהו מכשיר חיוני לאבחון מחלות ובעיות רבות, כמו: אפילפסיה, גידול במוח, נזק בשל חבלת ראש, מחלה התוקפת את המח או פוגעת בתפקודו, דלקת במח, הפרעות שינה ועוד. מכשיר חשוב ביותר למרפאת נוירולוגית ילדים."

"ברצוני להודות לכל הנוגעים בדבר ובראשם יוסי כהן, מנכ"ל חברת נקסט אורבן וחבר הועד המנהל של ידידי בית החולים, איש עשייה ונתינה בעיר על קידום בית החולים וצרכיו בקרב עמיתיו, אנשי הנדל"ן. אני שמח על ההזדמנות לחשוף את פעילותנו החשובה לקהל חדש ומקווה שאירוע זה יהפוך למסורת בענף הנדל"ן. מרגש ומחמם להיווכח כיצד ענף הנדל"ן, ובפרט חברות רבות מאזור גוש דן, מתגייס למען ילדי חיפה. אלו הם הילדים של כולנו, ורק ביחד נוכל לדאוג שיהיה להם טוב יותר. אני שמח על ההזדמנות לחשוף את פעילותנו החשובה לקהל חדש ומקווה שאירוע זה יהפוך למסורת בענף הנדל"ן".

תורמים נוספים המעוניינים להשתתף באירוע מוזמנים לפנות לטלפון:072-3971441

בתמונה מצולמים מימין לשמאל: יוסי כהן, מתן אבני, קרן כבירי וניר צוקרמן. קרדיט צילום: סאן טורגאנו

בתמונה מצולמים מימין לשמאל: יוסי כהן, מתן אבני, קרן כבירי וניר צוקרמן. קרדיט צילום: סאן טורגאנו


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר