מבט מדרום על הפרויקט. הדמיה: OLIN
מבט מדרום על הפרויקט. הדמיה: OLIN

חיפה על המפה

משהו קורה בשנים האחרונות בחיפה. מתחמי פינוי בינוי המשלבים בנייני מגורים, שטחים ציבורים ופארקים מוריקים הופכים את העיר השלישית בגודלה למבוקשת במיוחד. חברת next urban היוזמת פרויקטים של התחדשות עירונית בעיר, יוזמת את מתחם מימון שמעוני בנווה שאנן המתחדשת. תכירו את הבית החדש שלכם

פורסם בתאריך: 19.2.19 11:28

מאת: יניב שחר, תוכן שיווקי

נראה שבשנים האחרונות אט אט הופכת חיפה לפנינת נדל"ן מבוקשת במיוחד. למרות נתוני פתיחה טובים כמו רצועת חוף חלומית שהפוטנציאל בה לא ממומש, נראה שהעיר השלישית בגדולה מתעוררת מהתרדמת בה שקעה. ברחבי העיר היפה צצים מתחמי מגורים, שטחים ציבוריים ופארקים מוריקים לרווחת התושבים. על המהפך הנדל"ני הזה אחראית בין היתר חברת next urban העוסקת בהתחדשות עירונית ומתמחה בייזום קידום וניהול מתחמי פינוי בינוי. "בשונה מעסקאות נדלן, תחום ההתחדשות העירונית מצריך התנהלות שונה וקשר הדוק מול מספר גורמים: רשויות, יועצים, אדריכלים, נותני שירותים, חברות בניה, ובראש ובראשונה בעלי הדירות במתחם הישן" אומר יוסי כהן, מנכ"ל חברת next urban "החברה מנהלת תהליכים אלו במקצועיות והשותפים בה ומנהליה בעלי ניסיון רב בתחום התחדשות עירונית כשלנגד עיניה עומדת טובתם של בעלי הדירות שכן לרובם זה הנכס היחיד בבעלותם". חברת next urban בחרה להתמקד בעיר חיפה וזאת כדי לתת לעיר השלישית בגדולה בארץ את הכבוד הראוי לה "מדובר בעיר יפה, עם פוטנציאל מימוש אדיר ורצועת חוף מדהימה. יש בה שכונות ישנות שעד כה לא מימשו את הפוטנציאל הגבוה שטמון בהן. הקמנו מטה בעיר חיפה מתוך מחשבה ומטרה ברורה להשקיע את כל הידע והניסיון המקצועי שלנו בפיתוח אזורים שונים בעיר" אומר כהן.

יוסי כהן, מנכ"ל חברת Next Urban

יוסי כהן, מנכ"ל חברת Next Urban (צילום: ראובן כהן)

חברת next urban חשפה השבוע את הדמיות מתחם מימון שמעוני. המתחם כולל הריסת 100 דירות ישנות בבנייני רכבת שנבנו לפני שנות ה-80 . ובניית שלושה מגדלי מגורים יוקרתיים המשקיפים אל נוף עוצר נשימה משולבים בריאות ירוקות לרווחת תושבי השכונה, שטחי מסחר, מבני ציבור וגני ילדים. בנוסף, המתחם יכלול חניונים תת קרקעיים והרחבת צירי תנועה ותשתיות- מה שישפר את איכות החיים של תושבי המתחם. " כהן מספר כי בסופו של התהליך ייהנו בעלי הדירות הקיימים מדירות גדולות ב-25 מ"ר, ממ"ד, מרפסת מרווחת, מחסן, חניה פרטית ורמת גימור גבוהה בסטנדרט יוקרתי . על תכנון הפרויקט מופקד אדריכל דני בסנוסוף מבעלי משרד האדריכלים החיפאי המוערך "שורץ בסנוסוף אדריכלים ומתכנני ערים".

מבט מצפון, מתחם מימון שמעוני. קרדיט הדמיה : OLIN

מבט מצפון, מתחם מימון שמעוני. קרדיט הדמיה : OLIN

מה הייחוד במתחם מימון שמעוני ?

"התהליך במתחם התחיל בניסוי ותהייה וכלל בתחילת הדרך מספר רב יותר של בניינים ברחוב מימון. לאחר שאנשי המקצוע בחנו, ובדקו הגענו למסקנה כי רק במתחם הזה נוכל להעניק לתושבים איכות בלתי מתפשרת.

"הפרויקט מתוכנן בסטנדרט גבוה ומייצר מעבר לפתרון מגורים פתרונות תנועה וחנייה המתבקשים כיום ברחוב תוך שילוב של שטחי מסחר ,מוסדות ציבור וריאות ירוקות.. כיום הרחוב מאופיין בבעיות צפיפות ותנועה קשות והן אלה שהובילו אותנו להחלטה בהתמקדות באזור ספציפי ברחוב, מתוך הבנה שבו ניתן לקדם פרויקט שישדרג את השכונה ולא יעמיס עליה. שיתוף הפעולה עם בעלי הדירות ומשרד עורכי הדין המייצגים אותם "אילן גלזר ושות' " יחד עם עיריית חיפה מייצר פרויקט בעל התכנות תכנונית וכלכלית שלדעתי יצא אל הפועל"

מבט מרחוב שמעוני. הדמיה: OLIN

מבט מרחוב שמעוני. הדמיה: OLIN

עו"ד אילן גלזר בא כוח הדיירים בפרויקט מציין כי מדובר באחד מהפרויקטים המרשימים המתוכננים בעיר חיפה. "מדובר בשיפור משמעותי של סביבת המגורים, התשתיות החדשות, איכות החיים שרק תלך ותשתפר, סביבת המחייה המודרנית הצעירה והבטוחה".מעבר לכך, מדגיש גלזר, כי הוכנסו להסכם עקרונות, שמבחינתנו הכרחיים להבטחת זכויותיהם ורווחתם של בעלי הדירות. "החל מהחתימה על ההסכם, ליווי בעת הפינוי ועד החזרה לדירה החדשה ואף לאחר מכן. בנוסף, אוכלוסייה מוחלשת מחמת גיל, מצב כלכלי או פיזי ומבוגרים זוכים לתשומת לב מיוחדת על מנת לאפשר לכולם להנות מפירות הפרויקט".

אמנון הופמן חבר בנציגות בעלי הדירות מספר כי לפני מספר שנים התגבשה קבוצה של בעלי דירות המתגוררים ברחובות שמעוני ומימון במטרה לקדם פרויקט "פינוי בינוי" בבנייני המגורים הישנים שבבעלותנו. "בתחילת הדרך נפגשנו עם מספר יזמים שלא הרשימו אותנו בטוהר כוונותיהם" נזכר הופמן. "הפגישה עם יוסי כהן – מנכ"ל חברת next urban הותירה רושם של אדם מקצועי והגון המנסה לקדם מהלך של Win Win לנו כבעלי דירות כמו גם לחברה אותה הוא מנהל. ברבות הימים נוכחנו בצדקת תחושתנו הראשונית". לדברי הופמן תושבי הפרויקט נמצאים כעת בישורת האחרונה של המהלך, לאחר שהוכנו כבר ההדמיות של הבניינים החדשים ולאחר שהוחתמו כבר מרבית בעלי הדירות. "אנו מקווים שהמנהיגות העירונית החדשה בראשותה של ראש העיר – הגברת עינת קליש תתמוך במהלך ותאפשר לנו להתגורר בדירות ראויות ומרווחות". נראה כי חברת next urban דואגת לשיפור איכות חייהם של תושבי העיר חיפה בשלל פרויקטים כדוגמת מימון שמעוני. והם יהיו אלה שיממשו לכם את החלום על דירה מרווחת ויפה באזור אטרקטיבי ומתפתח.

לפרטים נוספים לגבי פרויקטים אחרים של חברת Next Urban, היכנסו לאתר החברה

או התקשרו: 04-8880777

מבט מרחוב מיימון. קרדיט הדמיה: OLIN

מבט מרחוב מיימון. קרדיט הדמיה: OLIN

 

.

 

.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. השאלה החשובה

    שאלה:
    האם גם בכרמליה או ורדיה אפשר לפתע להרוס כמה בניינים ולהקים מגדלים של 20-30 קומות
    או שאת ההרס הזה אפשר לבצע רק בשכונות מוחלשות בלי ועדי תושבים חזקים שישמרו עליהן?

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למי בדיוק בונים "בפנינת הנדל"ן" כשהתושבים בורחים מהעיר? ראו את הכתבה הקודמת.

  3. אלפא

    קרוב לטכניון ימכר בקלות , וכן כמי שנולד ברכבות המתפוררות האלה להעיף ויפה שעה אחת קודם !!

  4. נפתלי

    על המפה?-של מי ? ממה ניתן להתפרנס בעיר הזו ומיהם האוכלוסיה החיה בה-תבדקו ותחליטו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר