עושה כרצונו – עיבוד בימתי לספרה של אסתי ויינשטיין מחסידות גור

מאת מוטי לרנר עפ"י ספרה של אסתי וינשטיין, בת לחסידות גור, אישה שנאלצה לשתוק ולעשות כרצונם של אחרים – עד שלא יכלה עוד. ב1-3 בינואר בהיכל התיאטרון.

פורסם בתאריך: 1.1.18 18:10

מאת: מתן אבני, תוכן מקודם

מחזה מקורי על פי ספרה של אסתי וינשטיין, בת למשפחה של חסידי גור, שסירבה לחיות על פי התקנות החמורות של חיי האישות בחסידות. עושה כרצונו הוא עיבוד בימתי לספרה של אסתי ויינשטיין, אם לשבע בנות, שעזבה את העולם החרדי ונותקה מרוב ילדיה. אישה שנאלצה לשתוק ולעשות כרצונם של אחרים – עד שלא יכלה עוד. לאחר שהתגרשה ונותקה מרוב בנותיה, פתחה במאבק עיקש על זכותה להיפגש איתן. כאשר גילתה שסיכוייה אפסו, נואשה מחייה. לפני שהתאבדה , פרסמה את ספרה בו תיארה את מסכת חייה הסוערים שבמרכזם ניסיונותיה לחיות על פי רצונה, בחברה שכפתה עליה לחיות על פי רצונם של אחרים. זהו סיפור קורע לב על דסי ועל בעלה, יעקוב ועל העולם החסידי, אפוף הסודות. "עשו הכל כדי שאנשים ישמעו על הספר ויקראו אותו!", כתבה במכתב הפרידה שלה שהתגלה אחרי מותה.

 

 להזמנת כרטיסים

 להזמנת כרטיסים

 להזמנת כרטיסים

 

עושה כרצונו – תיאטרון הלאומי הבימה

 

 

בהשתתפות: אסנת פישמן, יואב דונט, יגאל שדה, מורדי גרשון, אורנה רוטברג, אוראל מאור, סיוון מסט, חן בר, נוהר קורן, מאי מלר, אלינור וייל, נטע טרוים.

בימוי: איה קפלן, עיצוב תפאורה: יהודית אהרון, עיצוב תלבושות: אביה בש, מוסיקה: יוסי בן-נון, תנועה: שרון גל, תאורה: קרן גרנק.

עושה כרצונו – תיאטרון הלאומי הבימה

*ניתן לקחת כהצגת בחירה
*אזרח ותיק זכאי ל 50% הנחה מהמחיר המלא בהצגות מנוי של תיאטראות רפרטואריים בלבד.
מותנה בהצגת תעודת אזרח ותיק.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר