מתחם פייזר. הדמיה: OLIN
מתחם פייזר. הדמיה: OLIN

עיריית חיפה נתנה אור ירוק לפינוי בינוי במתחם פייזר של נקסט אורבן

פרויקט הפינוי-בינוי של חברת נקסט אורבן במתחם פייזר בחיפה עושה צעד גדול קדימה, לאחר קבלת אישור עקרוני לתוכנית

פורסם בתאריך: 30.11.19 23:33

מאת: מתן אבני, תוכן שיווקי

מתחם פייזר בנווה שאנן יבנו 440 דירות חדשות לצד רצועת מסחר, ריאות ירוקות ומבנו ציבור. המתחם החדש יקום לאחר הריסת ארבעה בנייני רכבת שנבנו לפני שנות ה-80. מנכ"ל נקסט אורבן: "האישור העקרוני הוא הבעת אמון בחזון שלנו"

פרויקט הפינוי-בינוי של חברת נקסט אורבן במתחם פייזר בחיפה עושה צעד גדול קדימה, לאחר קבלת אישור עקרוני לתוכנית. במכתב ששיגרה עיריית חיפה לסמנכ"לית הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, עינת גנון, נכתב כי ניתן "אישור ראשוני לקידום תוכנית ההתחדשות עירונית במתחם, בכפוף לשינויים שידרשו להתאמתו לתכנון הכולל של השכונה". עוד צוין כי "ההצעה התכנונית תעודכן באופן שתותאם לראייה התכנונית הכוללנית שנמצאת בהכנה לשכונת נווה שאנן, למסמך מדיניות גובה הבנייה ולתוכנית המתאר חפ/2000".

במתחם פייזר בשכונת נווה שאנן הממוקם בפינת הרחובות ניסנבויים, פייזר ופרץ מרקיש, ייהרסו ארבעה בנייני רכבת ישנים שנבנו לפני שנות ה-80. במקומם, ייבנו ארבעה בניינים של 25 קומות לצד שני בניינים של 7-6 קומות הכוללים 440 דירות חדשות, בשילוב רצועות מסחר, תעסוקה, שטחים ירוקים ומבני ציבור.

"משמעות המסמך היא הבעת אמון בחזון שלנו", אומר יוסי כהן, מנכ"ל חברת נקסט אורבן. "מדובר במכתב רשמי שנותן לנו את הרוח הגבית להמשיך ולקדם את הפרויקט. המכתב הזה הוא תוצאה של דיונים ושיתוף פעולה של למעלה משנתיים מול המחלקה להתחדשות עירונית בראשות אורנה מור, במהלכם עברה התוכנית המקורית שורה של שינויים. כעת יש לנו אור ירוק להכנת מסמכי התב"ע והגשתם לוועדות השונות. כולנו מודעים לכך שהפרויקט רשם נקודת ציון משמעותית, אבל הדרך עוד ארוכה ועבודה רבה לפנינו".

לצד דירות חדישות עתיד לכלול מתחם פייזר רצועות מסחר בתחתית הבניינים, שטחי תעסוקה, מבני ציבור וכן גני נוי וגישה ישירה לפארק הנמצא בסמוך. "זו תהיה שכונה בתוך שכונה", קובע כהן. "היא תציע סביבה אורבנית ותוססת, עם בתי קפה, חנויות, שטחים פתוחים, ולא פחות חשוב – נוף 360 מעלות לים, למפרץ ולכרמל. אנחנו רואים בפרויקט הזה הזדמנות לבנות קהילה איכותית שתחבר בין האוכלוסייה הוותיקה לאוכלוסייה החדשה שתגיע לכאן, מרחבי העיר ומישובים נוספים".

חגי אגוזי, המייצג את בעלי הדיירים, במשותף עם עו"ד אייל גונן מתייחס: "דומה שעיריית חיפה זה מכבר החליטה בראש מעייניה לקדם את ההתחדשות העירונית, בדרך הנכונה  בדרך של פינוי בינוי. אישורה העקרוני של עיריית חיפה, המהווה אור ירוק, הינה אבן דרך משמעותית בפרויקט, והמהווה תוצאה של עבודה מואמצת מצד כל הגורמים המעורבים."


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יוסף האוסף

    בחלק גדול מהמקרים פרוייקט פינוי בינוי מאפשר לעשות סדר בפריטים שבתכולת הדירה וכן להפיק רווח אלטרנטיבי שניתן להפיק מהחפצים שאין בהם עוד צורך. הדבר נכון בעיקר בדירות של אנשים מבוגרים. ככל שיש בדירה פריטים ישנים כמו תקליטים, ספרים, עיתונים ישנים או כל פריט משנות החמישים, יש מצב שמדובר על פריטי אספנות בעלי ערך כספי. אם אתם רוצים לדעת כיצד להעריך את תכולת הדירה באופן עצמאי חפשו בגוגל "פינוי דירה יוסף האוסף" וקבלו מאמר מדוייק שמסביר איך לעשות זאת.

  2. תושב השכןנה

    הגיעה הזמן לפינוי בינוי שער עליה ויפה שעה אחת קודם לפני שהבניינים קורסים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר