מסעדה כשרה למהדרין בעכו: הכירו את מסעדת איש מצליח. צילום באדיבות איש מצליח
מסעדה כשרה למהדרין בעכו: הכירו את מסעדת איש מצליח. צילום באדיבות איש מצליח

מסעדה כשרה למהדרין בעכו: הכירו את מסעדת איש מצליח

מגוון ענק של מנות פתיחה מעוררות תאבון, שפע של בשרים, עופות ודגים על האש, עשרות סלטים לבחירה וטעמים שאי אפשר לשכוח – את כל אלו תמצאו במסעדה ומתחם האירועים "איש מצליח" שבעכו בניצוחו של יובל לוי, שף המתחם. לא משנה מה האירוע שתחגגו - המקום הנכון הוא "איש מצליח"

פורסם בתאריך: 27.7.20 16:42

כבר מגיל צעיר, ידע יובל לוי שהיד הבוטחת ומלאת הכישרון שלו תוביל אותו לדרך שכולה אוכל. עוד בגיל 14, החל את דרכו במסעדת אוכל מהיר וכבר אחרי הצבא פתח את בית האוכל הראשון שלו. הוא נהנה לעבוד כשף פרטי לאירועים ונופשים לקבוצות, אך עם השנים, הביקוש לאירועים פרטיים גדולים יותר הלך וגבר. מהמטבח הקטן אותו בנה יובל אצלו בבית, הוא התקדם אל המתחם הקסום בעיר הנמל היפהפייה עכו הנקרא "איש מצליח" ובו ניתן לשבת לארוחות במסעדת המקום, לחגוג אירועים בחצר רחבת הידיים או לרכוש אוכל מוכן לשבת, חגים ואירועים.

תפריט מעורר תאבון

אלו שיגיעו לבחור תפריט לאירוע הבא שלהם במתחם המסעדה יידהמו משפע האוכל והסגנונות מעוררי התאבון שמוצעים שם, כאשר בכל אירוע נבנה תפריט בהתאם לרצונותיו וצרכיו של הלקוח. התפריטים העשירים כוללים מנות ראשונות כגון דג בסגנון מזרחי, ארטישוק ממולא בשר, קונכיית בצק ממולאת מעורב ירושלמי ועוד. המנות העיקריות כוללות מגוון סוגים של דגים, עופות ובשרים על האש, התוספות העשירות כוללות סוגים שונים של אורז, ירקות ותפוחי אדמה, וכמובן, אין אירוע בלי שפע ענק של סלטים לבחירה, ונדמה כאילו אין סלט שלא מופיע ברשימה העשירה והטעימה הזו. כל המטעמים במסעדה, באוכל המוכן ובאירועים הם כמובן בשריים בכשרות בד"צ.

האירועים במקום

במסעדת האירועים חצר יפהפייה ורחבה שיכולה לאכלס אירועים של עד 100 איש בחודשי הקיץ, או 50 איש בחורף בתוך המסעדה, כאשר מחיר מנה כולל כמובן את כל מה שתצטרכו עבור אירוע – כסאות, שולחנות, כלים, מלצרים ועוד. מגוון האירועים הנערך במקום הוא רחב וכולל ימי הולדת (גם ארועים לימי הולדת עגולים), ימי נישואים, אירועי הרמת כוסית של חברות או וועדי עובדים ועוד.

למסעדה ולמתחם האירועים יש נגישות מלאה לנכים וחנייה בשפע. באם תרצו לרכוש אוכל מוכן לקחת לאירוע, לחג או לשבת, תוכלו לבצע הזמנות מראש לכמות רבה של אנשים, ואפילו עד לכמה מאות סועדים. יובל ממליץ על מנות הדגל שלו – אסאדו עם פירות יבשים, סופריטו או פרגית ממולאת ברוטב סילאן והוא מבטיח שלא תתחרטו.

אוכל לאירוע? לשבת או חג? הגעתם לכתובת הנכונה. צילום באדיבות איש מצליח

אוכל לאירוע? לשבת או חג? הגעתם לכתובת הנכונה. צילום באדיבות איש מצליח

אוכל מוכן לשבת

כפי שאמרנו, לא חייבים לחגוג אירוע כדי ליהנות מן האוכל המשובח שמבשלים לכם במטבחי "איש מצליח", משום שמדי יום שישי בין השעות 8:00 בבוקר ועד לשעה 14:00 בצהריים מתבצעת במקום מכירה טעימה של אוכל מוכן לשבת. כך תוכלו לקחת אליכם את המטעמים במתכונת קייטרינג. כל מטעמי המסעדה הכוללים דגים, בשרים, סלטים, ועוד מגוון רחב של מנות טעימות כגון ממולאים (חציל, כרוב, פלפל, בצל, ארטישוק ועוד הפתעות), מאפים (בורקס בשר, טורטייה ואפילו מגוון פסטלים ומטוגנים), ואפילו מנות צמחוניות כגון אנטיפסטי, פשטידות ועוד, כולם מחכים לכם, ותוכלו לבוא ולרכוש לכל כמות מכל השפע הקיים. כאמור, במידה ואתם מארחים אירוע מיוחד ותרצו להזמין כמות גדולה יותר של אוכל מוכן לכבוד חג, שבת או חגיגה משפחתית כגון שבת חתן או בריתה, תוכלו ליצור קשר מראש ולבחור לפי תפריט וכמויות, וביום האירוע יחכה לכם האוכל הטרי והחם לאיסוף.

לאכול במסעדה

אם כבר יצא לכם ליהנות מן האוכל המופלא באחד מהאירועים במקום, ואתם מתגעגעים לטעמים הנהדרים, תוכלו להגיע מדי יום וליהנות מן האוכל במסעדה עצמה בין השעות 10:30 ועד לשעה 16:00. במקום כנראה יקדמו את פניכם יובל השף, צוות המטבח, או שותפתו העסקית של יובל, אשתו ענבל, אותה הוא מגדיר "הנשמה של העסק". ענבל, אחות במקצועה שהייתה מנהלת מחלקה פסיכיאטרית, בחרה להצטרף אל בעלה בעסק המשפחתי המשגשג, ויחדיו הם מבטיחים ללקוחות שירום חם, מסור ואישי לצד אוכל מעולה, בין אם תבחרו לשבת במסעדה, לרכוש אוכל מוכן שיעטר את שולחן השבת שלכם, או לערוך את החגיגה הבאה השמחה שלכם, אצלם במתחם.

 

מסעדת איש מצליח

כתובת: יהונתן החשמונאי 1 ,עכו (במתחם תחנת דלק מול מלון חוף התמרים)

טלפון: 050-9730069

טלפון נוסף: 050-9730067

מעבר לאתר

אירוע מצליח עושים רק אצל איש מצליח. צילום באדיבות איש מצליח

אירוע מצליח עושים רק אצל איש מצליח. צילום באדיבות איש מצליח


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר