חצ'פורי אמירולי (צילום: דף הפייסבוק חצ'פורי אמירולי)
חצ'פורי אמירולי (צילום: דף הפייסבוק חצ'פורי אמירולי)

חצ'פורי ארמני בעבודת יד

דליה ליטבק ואמה, שפתחו את העסק הביתי שלהן בעיצומה של מגפת הקורונה, מכינות חצ'פורי אמירולי המכיל שלושה סוגי גבינות, והוא יתאים לכם בול לשולחן חג השבועות

פורסם בתאריך: 10.5.21 13:33

דרך מושלמת להעשיר את שולחן חג השבועות במאפה גבינה אותנטי הוא החצ'פורי אמירולי של דליה ליטבק ואמה, שמכינות אותו בעבודת יד. השתיים פתחו את העסק הביתי בתקופת הקורונה, כשלשתיהן לא הייתה תעסוקה. הן התלבטו מה יתקבל הכי טוב על ידי הסביבה, והפור נפל על אמירולי, שהוא מאפה ממולא בגבינות.

"ראינו שזה הולך יפה, יש ביקוש ואנשים ממש מפרגנים והחלטנו להמשיך", מספרת ליטבק, סטודנטית לתקשורת במכללת עמק יזרעאל. "אנחנו מקבלות הזמנות יום מראש, כדי שנוכל לספק לכל מי שהזמין מאפה טרי שנאפה באותו רגע. אין לנו סטוקים במקפיא, אנחנו עובדות על טריות. בנוסף, אנחנו מכינות לבד חמוצים ביתיים וחריף מצוין".

חמוצים תוצרת בית (צילום: דף הפייסבוק חצ'פורי אמירולי)

חמוצים תוצרת בית (צילום: דף הפייסבוק חצ'פורי אמירולי)

 

 

מה עם מאפים גאורגיים אחרים כמו אצ'רולי עם הביצה שממש פופולארי בין הישראלים?

"קודם כל אנחנו לא גאורגיות, אלא ארמניות, ובעיניי לאמירולי אין מתחרים, והמאפים הארמנים אפילו יותר טובים. באמירולי יש תערובת של שלושה סוגי גבינות: סולובוני הגאורגית, מוצרלה ובולגרית. לקראת העומס הצפוי בשבועות אנחנו מבקשות שההזמנות ייעשו לפחות יומיים מראש".

התפריט כולל: מאפה גדול, 40 שקלים (קצת יותר גדול מפיצה אישית, אך בגלל סוגי הגבינות הוא משביע מאוד), וכעת יש מבצע של שלושה מאפים ב-100 שקלים, תוספת חמוצים עולה 10 שקלים וחריף – חמישה שקלים.

איסוף עצמי מרחוב ברל כצנלסון 43, נוה שאנן. הזמנות לשבועות לפחות יומיים מראש בטלפון: 054-7974886.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר