"כך הייתי משקיע בבית שלי". יוסי סבח. צילום: עושים עניין
"כך הייתי משקיע בבית שלי". יוסי סבח. צילום: עושים עניין

1.6 מיליון שקל לדירות ענק מושקעות באבן גבירול

המפרט של סטנדרט הדירות, כולל רמת גימור מרשימה של פריטים על פי המקובל בדירות יוקרה בכרמל

פורסם בתאריך: 12.7.19 13:09

מאת: אבי שמול, תוכן שיווקי

בניין מגורים הנמצא בשלבי הקמה מתקדמים ברחוב אבן גבירול בהדר, מעורר סקרנות בזכות עיצוב יוצא דופן של האדריכל צבי שקולניק ורמת גימור שאינה מוכרת באיזור. הבניין שנבנה על קרקע פרטית המשקיפה לכיוון נמל חיפה, בולט בעיקר בזכות גג ייחודי מוזהב בצורת קשת, בבניין ששטח כל קומה הינו 150 מ"ר ובה דירת מגורים בודדת בקומה.

הבניין שהוקם ע"י הקבלן יוסי סבח, נושק בחלקו התחתון לרחוב יהודה הלוי, במפלס מרתף ובו חנייה מקורה לדיירי הבניין, עם שער חשמלי בשלט רחוק. הבניין ובו 5 דירות, הינו בן 4 קומות, מעליהם דירת דופלקס, כאשר לכל הדירות ארבעה כיווני אוויר. עבור סבח, שבנה עשרות בניינים בנתניה, זהו כרטיס הכניסה לחיפה והוא החליט להשקיע בדירות ברמת גימור הגבוהה ביותר הקיימת בשוק.

"אני מאוד אוהב את העבודה שלי", אומר סבח, "כך בדיוק הייתי משקיע בבניין, לו היה מדובר בבית שהייתי בונה לעצמי. בנוסף לחדר אופניים וחדר אשפה בקומת המרתף, ישנו מחסן בכל קומה. כל הבניין יהיה מצופה אבן ובתוך הדירות עצמן, הדיירים יקבלו את המפרט האיכותי ביותר ברמת גימור גבוהה. החל מרצפה איכותית של גרניט פורצלן, כיורים של Grohe, חיפוי המקלחות עד לתקרה, ציפוי שיש לכל חדר המדרגות ומעלית מתקדמת של חברת אלקטרה.

"הבניין יפה מבפנים ומבחוץ. לכל דירה יש 11 חלונות ולכולם תריסי אור מאלומיניום של רב-בריח. דלתות הכניסה מעוצבות וגם דלתות הפנים הן של רב-בריח. לכל דירה מזגן איכותי של 5 כוח סוס והרוכשים יקבלו ממני זיכוי להקמת מטבח לפי בחירתם. כל הבניין יצוייד במצלמות במעגל סגור להגברת תחושת הביטחון.

"השקענו במערכות סולריות מתקדמות על הגג והאדריכל דאג שכל המרפסות ישקיפו לכיוון הים והן נבנו במטרה לאפשר הקמת סוכה בשטחן".

על פי עסקות שבוצעו ברחוב אבן גבירול, שרובו מאוכלס בבתי אבן ישנים, מחירו של מטר בנוי, הינו כ-14,000 שקל למ"ר, לדירה בקומת קרקע.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר