מגדלי אלישע. צילום: עודד פלוטניצקי
מגדלי אלישע. צילום: עודד פלוטניצקי

מגדלי אלישע: דיור מוגן יוקרתי במרכז הכרמל

פורסם בתאריך: 15.8.19 09:37

לאחר שנים ארוכות של עבודה קשה וחסכון לגיל הפרישה, זה הזמן לצאת לחיי פרישה בסטייל ובנוחות אלגנטית.

'מגדלי אלישע' – דיור מוגן יוקרתי במרכז הכרמל פועל מזה 22 שנה, ממוקם במרכזו של נוף מרהיב 360 מעלות ירוק של טבע וכחול של ים, מציע בית חם לפורשים עצמאיים במעטפת קהילה חמה תומכת ועולם תוכן מגוון ומעשיר להבטחת סגנון ואיכות חיים לבני הגיל השלישי.

עם שפע של חוגים, קורסים, טיולים, הרצאות, ארוחות משובחות, משחקי חברה, בריכת שחיה מקורה ומגוון מתקנים נוספים, דיור מוגן 'מגדלי אלישע' מבטיח את הטוב ביותר שאפשר לאוכלוסייה הבוגרת, ומקיים.

'מגדלי אלישע' - דיור מוגן יוקרתי במרכז הכרמל. צילום: עודד פלוטניצקי. [המצוולמים הינם דיירי מגדלי אלישע]

'מגדלי אלישע' – דיור מוגן יוקרתי במרכז הכרמל. צילום: עודד פלוטניצקי. [המצוולמים הינם דיירי מגדלי אלישע]

טאי צ'י או התעמלות מים?

כחבר קהילה ב'מגדלי אלישע', אתה מוזמן להיכנס לבית החלומות שלך לגיל הפרישה. את הדאגות באשר לתור שטרם קבעת לרופא ובדיקת לחץ הדם שיש לבצע, תשאיר לצוות הרפואי במקום. כל שעליך לעשות כעת הוא לבחור באיזו דירה לגור, איזו הרצאה לשמוע הערב והאם לקחת קורס טאי צ'י או התעמלות במים – אלו החיים הטובים של 'מגדלי אלישע'.

בית הדיור המוגן ממוקם במרכז הכרמל בסמיכות למוסדות התרבות בחיפה: האודיטוריום, סינמטק חיפה, מוזיאון טיקוטין טיילת לואי שמשקיפה על מפרץ חיפה ומציעה מסעדות, בתי קפה, בנק, בתי מרקחת ופעילות שוקקת, ובצמוד לבית החולים הפרטי 'אלישע' המספק הנחות מיוחדות לדיירי הדיור המוגן. בסמוך לבית הדיור המוגן, עוברים קווי אוטובוס המקשרים את השכונה עם אזורים אחרים בחיפה, ובנוסף לכך, הבית מפעיל שירות הסעות יומי למרכז הכרמל ולגרנד קניון ללא תשלום עם נהג נחמד ואדיב המסייע לנוסעים.

הבית נהנה מהיתרונות של מוסד ותיק ובעל שם מחד, ועיצוב וסגנון חיים מודרני מאידך. המקום מעוצב ויפיפה, נקי ומשדר יוקרה. לובי הבניין מרוצף בשיש, ליד החלונות המאירים באור הטבעי, ממוקמים שולחנות בית קפה בסגנון וינאי, וברחבה ישנן ספות נעימות ומזמינות.

הדירות ב 'במגדלי אלישע' גדולות ומרווחות מאוד: דירת חדר וחצי, שני חדרים, שלושה חדרים ודירות פנטהאוז, הנפרשות על שני המגדלים ומתאימות לפורשים עצמאיים יחידים או בני זוג. הדירות ערוכות למגורים של מטפל צמוד ואפשרות להכנסת בעלי חיים, ומצוידות בכלל הציוד הנדרש למחיה נוחה ואיכותית: ארונות קיר, ארונות מטבח, מזגן, ציוד חשמלי- מקרר, כיריים, מיקרו גריל, והכנה למכונת כביסה, ופונות לנופים שונים ומרהיבים של חיפה. חשבון הטלפון והאינטרנט משולם ישירות לבזק עם הנחה קטנה לדייר המקום, המים, החימום והמיזוג זמינים 24 שעות ביממה וכלולים במחיר. ניתן אף להזמין ולקבל חדר אירועים על פי צורך ובהזמנה מראש.

מגדלי אלישע. צילום: עודד פלוטניצקי. [המצוולמים הינם דיירי מגדלי אלישע]

מגדלי אלישע. צילום: עודד פלוטניצקי. [המצוולמים הינם דיירי מגדלי אלישע]

החיים הטובים ב'מגדלי אלישע'

כתושב קהילה איכותית ב'מגדלי אלישע', תוכל לצפות לחיי פרישה מפנקים, מרתקים ומעשירים, ללא וויתור על פעילות גופנית, תזונה איכותית וכושר, לשמירה על הבריאות ואיכות החיים.

המסעדה פעילה כל יום בשעות הצהריים ומגישה, תמורת מחיר סביר, ארוחה בשרית. האוכל מוזמן מקייטרינג ומלווה על ידי דיאטנית המקפידה ליצור תפריט מותאם. את ארוחות הבוקר והערב הדיירים אוכלים בבתיהם. הקפיטריה פועלת מדי יום בין 8:00 ל-19:00 בלובי הכניסה.

נוסף על האבטחה שפועלת 24 שעות ביממה, קיים גם דלפק קבלה שזמין גם הוא לאורך שעות היממה. מדי בוקר נערך סבב טלפונים לכל הדיירים כדי לוודא נוכחות ולשאול לשלומם.

בהיבט הרפואי, הדיור המוגן פועל במטרה להבטחת תוחלת חיים ארוכה ובריאה לדיירים, כך, מסופקים שירותי רופא במקום 24/7 הדואג לכל מה שהדייר זקוק לו בהיבט הרפואי. מרפאת אחיות לטיפול וביצוע בדיקות תקופתיות (הבדיקות מבוצעות במקום ונשלחות לרופא קופת החולים של הדייר וכן ולרופא שבמקום. הדירות מצוידות בכפתורי מצוקה לעת הצורך, וצוות מיומן של מטפלים מנוסים, מקצועיים ואדיבים העומדים לרשות הדירים בכל עניין ובקשה. בשלב בו נדרש לדייר סיוע צמוד, הוא מורשה להביא מטפל חיצוני צמוד שיגור איתו בדירה ויעמוד לרשותו בכל עת.

בבית פועל שירות בית מרקחת שעובד עם כל קופות החולים, ובית החולים הצמוד משלים את החסר. יש אפשרות לקבל את הטיפול בבית החולים בהנחה של 25% בכל הפעילויות של בית החולים – ניתוחים , צילומים, בדיקות, ואשפוזים .

'מגדלי אלישע' מציע מגוון פסיליטיז לרווחת הדיירים: מינימרקט לקניית מזון וציוד, קפיטריה, מסעדה, ספריה, בית כנסת, חדרי חוגים, אולם אירועים, בריכת שחיה חצי אולימפית הפתוחה כל השנה (מלבד יום כיפור) ומחוממת בחורף. הדיירים נהנים ממגוון רחב של חוגים וקורסים, ביניהם: התעמלות במים, התעמלות על כסאות, התעמלות בונה עצם על מזרנים, סדנאות טאי צ'י, פלנדקרייז, חוגי מחשב, חוגי אומנות (פיסול, ציור), מקהלה, ותרפיה במוזיקה. במקום מספק מגוון רחב של הרצאות העשרה וידע ממיטב המומחים, כמו כן, יש פרלמנטים שונים של קהילה מגבשת להעשרת חיי החברה ומפעם לפעם טיולים מתוכננים מראש. לכל דייר בעל רכב מוצעת חניה פרטית ומקורה.

הגרעין הוותיק בבית מגובש וחי יחד כבר שנים, והדיירים החדשים נטמעים אט אט לתוך הקבוצה. מתוך הדיירים 80% נשים ו-20% זוגות, החיים זה לצד זה בבית שקט, תרבותי מאוד, בעל ניחוח אירופאי, המאפשר לדייריו להמשיך בשגרת חייהם בצורה נוחה ופשוטה. שישה מתוך הדיירים חברים בוועד, ואמונים על העברת הנושאים החשובים לדיירים, להנהלה.

הקהילה החברתית במקום חזקה ותומכת, נוצרים קשרי חברות עמוקים, והחברים נהנים ממשחקי ברידג', שיח פורה, ואיכות חיים מקסימלית.

הנהלת 'מגדלי אלישע' פועלת בכל עת ליצירת תכנים נוספים, מרתקים ומעשירים לדיירים, בהתחשב ברצונותיהם ובקשותיהם. בנוסף, עיתון מקומי של 'מגדלי אלישע' מופק מדי חודש ונשלח לכל הדיירים, וכולל בין היתר פירוט נרחב של שלל הפעילויות החודשיות המוצעות

אנשים המעוניינים להצטרף לבית הדיור המוגן 'מגדלי אלישע', מוזמנים ליהנות ממבצע המאפשר להם לגור במקום למשך 3 חודשים ללא תשלום דמי אחזקה. המחירים הגיוניים וסבירים – ישראל נחמנזון מנכ"ל 'מגדלי אלישע' ומנהלת המכירות ישמחו להיפגש עם כל מתעניין ולהרחיב על כך.

 דיור מוגן יוקרתי במרכז הכרמל – מגדלי אלישע

כתובת: יאיר כץ 12, חיפה

מעבר לאתר

טלפון: 04-8309000

מגדלי אלישע. צילום: עודד פלוטניצקי. [המצוולמים הינם דיירי מגדלי אלישע]

מגדלי אלישע. צילום: עודד פלוטניצקי. [המצוולמים הינם דיירי מגדלי אלישע]

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר