מגדלי אלישע: דיור מוגן, כשמו כן הוא. צילום: עודד פלוטניצקי
מגדלי אלישע: דיור מוגן, כשמו כן הוא. צילום: עודד פלוטניצקי

מגדלי אלישע: דיור מוגן, כשמו כן הוא

דיור מוגן מגדלי אלישע מספק שפע של יתרונות משמעותיים לדייריו בדגש על בריאות, העשרה, קהילה מטפחת ותומכת ואפשרות לבחירת אורח חיים מותאם אישית לכל דייר ודייר

פורסם בתאריך: 5.7.20 13:14

מגדלי אלישע השוכן במרכז הכרמל מול 360 מעלות של נוף מרהיב, ירוק של טבע וכחול של ים, מעניק לדייריו את האפשרות ליהנות מכל האספקטים הטובים ביותר בפרישה: מודל בריאות אפקטיבי ומתקדם לשמירה על תוחלת ואיכות חיים, פעילויות ספורט, העשרה ותוכן מכל הסוגים והתחומים, קהילה חברתית ותומכת לפיתוח מערכות יחסים וקשרי חברות עמוקים, ומתקנים איכותיים שהופכים את החיים להרבה יותר נוחים וטובים. המודל המתקדם שמציע הדיור המוגן במגדלי אלישע, מושתת על כך שכל דייר יוכל לבחור לעצמו את אורח חיי הפרישה המותאם לו באופן אישי.

"הקו המנחה שלנו לפני הכל הוא בריאות ואיכות חיים לדיירים", אומר ישראל נחמנזון, מנכ"ל דיור מוגן 'מגדלי אלישע'. "אנו שומרים על בריאותם התקינה של הדיירים בכדי להבטיח שחייהם יהיו ארוכים, נעימים וממצים ככל האפשר, כשכל יום ביומו יספק להם ערכים וחוויות נוספות".

איכות חיים גבוהה במגדלי אלישע. צילום: עודד פלוטניצקי. [המצולמת הינה דיירת מגדלי אלישע]

איכות חיים גבוהה במגדלי אלישע. צילום: עודד פלוטניצקי. [המצולמת הינה דיירת מגדלי אלישע]

כיצד מושגת בריאות אופטימלית במגדלי אלישע?

"במגדלי אלישע שמים את הדגש על בריאות אופטימלית. יש במקום מרפאה עם רופאים הפועלים בה במשך 24/7, 365 יום בשנה, אחות במשרה מלאה, עובדת סוציאלית ומטפלים אשר עורכים מעקב רפואי אחר כל דייר. אנו דואגים להביא את התרופות מבתי המרקחת כך שהדיירים אינם צריכים  לכתת רגליים ולעמוד בתור בבתי המרקחת. המטפלות אף דואגות לוודא כי דיירים אשר נוטלים תרופות ייטלו את התרופות שלהם בזמנים הקבועים הדרושים.  במרפאת מגדלי אלישע מבצעים את בדיקות הדם הנדרשות והן נשלחות על ידי שליח שלנו למעבדות קופות החולים השונות, כשהתשובות לבדיקות מתקבלות ישירות במרפאה וכן אצל רופאי המשפחה של הדיירים בקופות החולים השונות. התשובות לבדיקות שמגיעות למרפאה מטופלות מיד על ידי רופא הבית, המספק הנחיות בהתאם לנדרש.

"הצוות הרפואי שלנו מגיע לכל קריאה דחופה באופן מידי לדירת הדייר, כאשר הוא מפעיל את לחצן המצוקה הקיים בדירה או מתקשר בטלפון.

"צוות המטפלות הקבועות מסייע לדיירים באם חלו במחלות חולפות, מסייעות ברחצה בעת הצורך ובהכנת ארוחות,  כך שהדייר אינו לבד. כמובן שבמידה ונדרשת עזרה קבועה, נכנסת לתמונה העובדת הסוציאלית ומטפלת מול המוסדות השונים להסדרת סיוע קבוע".

פנאי וזמן איכות במגדלי אלישע. צילום: עודד פלוטניצקי

פנאי וזמן איכות במגדלי אלישע. צילום: עודד פלוטניצקי

מה לגבי הניקיון והאסתטיקה?

"במגדלי אלישע אנו שמים דגש רב על ניקיון וסניטציה כחלק מהיבט הבריאות. כך, לכל אורך השנה ופרט בעת הזו בתקופת הקורונה, מיושמת תוכנית ניקיון מקיפה מספר פעמים ביום, וכן חיטוי האזורים הציבורים. הדירות מנוקות באופן קבוע בתיאום שעה קבועה עם הדייר לנוחותו. צוות המנקים והמטפלים עוברים הדרכות קבועות וריענון הנחיות. הצוות המטפל במגדלי אלישע נבחר בקפידה וכולל מטפלים מקצועיים ומנוסים בתחומם, המספקים הרבה מעבר לטיפול, גם תמיכה, אמפתיה ואוזן קשבת לכל דייר ודייר".

כיצד נבחרת התזונה במסעדה בכדי לתמוך באספקט הבריאותי של הדיירים?

"הדיירים במגדלי אלישע מרגישים בטוחים גם בנושא המזון. ישנה מסעדה במקום המופעלת על ידי חברת קייטרינג  שנבחרה בקפידה רבה, והיא חברת בת של רשת מלונות דן המוכרת והידועה. המזון המוגש  לדיירים הוא ברמה גבוהה מאוד, הוא מגוון מאוד ונתון לבחירה יום יומית של כל דייר על פי צרכיו והדיאטות השונות הנכונות לגביו. כמובן שהמטבח עומד לרשותם של הדיירים והם יכולים לבחור לאכול במסעדה, לקחת את האוכל לדירתם או להזמין אוכל הביתה במשלוח על פי התפריט היומי, וכל זה בעלות נמוכה מאוד".

אילו פעילויות כושר ובריאות מוצעות לדיירים למען חיזוקם ושמירה על בריאותם?

"פעילות הספורט והכושר חשובה ביותר מבחינתנו כחלק מקונספט הבריאות. הבריכה מקורה ומחוממת, נפתחת מידי בוקר בשעה 05:30 עבור שחיינים 'משכימי קום'. בבריכה אף מועברים חוגי התעמלות במים שהינם חשובים מאוד לבריאות הדיירים. מידי יום מוצעת גם התעמלות בוקר בשעה 08:30, והשיעור אף משודר בערוץ המקומי של הבית. שיעור התעמלות על מזרנים מתקיים שלוש פעמים בשבוע. אחת לשבוע מתקיים שיעור טאי צ'י. מעבר לפעילויות הללו, מרבית הדיירים במגדלי אלישע הינם עצמאיים ואנו מעודדים את עצמאותם והתניידותם גם כחלק מאורח חיים בריא. רכב הסעות שלנו עומד לרשותם מספר פעמים ביום ומסיע אותם לנקודות אטרקטיביות ברחבי העיר לבילוי, קניות וסיורים".

לא מוותרים על התרבות במגדלי אלישע. צילום: עודד פלוטניצקי

לא מוותרים על התרבות במגדלי אלישע. צילום: עודד פלוטניצקי

כיצד עולמות התוכן במגדלי אלישע תורמים לבריאות המנטלית של הדיירים ומחדדים את מוחם?

"ידוע שפעילות אינטלקטואלית למוח חשובה ואף קריטית לשמירה וחידוד הזיכרון והתפקוד המוחי. במגדלי אלישע אנו שמים דגש מאד גדול על הפעילות התרבותית ועל העשרת עולמות התוכן של הדיירים. במהלך השבוע מתקיימת פעילות של חוגים שונים דוגמת חוג מחשבים, חוג תרפיה במוזיקה, חוג ציור המניב תוצאות מדהימות ותערוכות שהדיירים עורכים להצגת עבודותיהם וחוגי אמנויות. בכל ערב מתקיימת הרצאה בנושאים שונים, המועברת על ידי מיטב המרצים, וכן הופעות של מוזיקאים שונים והקרנת סרטים. הדיירים אף מתכנסים באופן עצמאי לשיחות פרלמנט בכל ערב ולמשחקי ברידג' מרתקים".

כיצד הקהילה החברתית החזקה במגדלי אלישע תורמת לבריאותם של הדיירים?

"הקהילה, החברות האמיצה והמפגשים, מפיגים את הבדידות. בדידות היא גורם רע ביותר לאוכלוסייה מבוגרת ובמגדלי אלישע אף דייר אינו בודד. הקהילה והדיירים כולם ערבים זה לזה, וגם אנשי הצוות עומדים תמיד לעזרתם של הדיירים בכל הנדרש. כך נוצר הבדל משמעותי מבדידות בין ארבע קירות.

"תוחלת החיים בדיור המוגן עולה ורק מתוך הדאגה לבריאותם של הדיירים ורפואה מתקדמת וזמינה בכל עת. קשרי הקהילה התומכת, הצוות הנעים והאמפתי והפעילות המגוונת לאורך כל היום, מספקים הרבה כוח ומרחיקים את הדכדוך והבדידות, זאת בניגוד לאוכלוסייה בודדה בקהילה.

"במגדלי אלישע יודעים לעבור את משבר הקורונה ולהמשיך לחיות לצד הקורונה. כך, יש לנו אפס נדבקים ואפס חולים במחלה. אנו דואגים  לשמור על חיי קהילה ופנאי ולחזק את הקשר בין הדיירים ובין משפחותיהם. יש לנו ערוץ תקשורת פתוח לבני המשפחה וכל עדכון שהדיירים מקבלים מועבר גם לבני משפחותיהם".

 

דיור מוגן יוקרתי במרכז הכרמל – מגדלי אלישע

כתובת: יאיר כץ 12, חיפה

מעבר לאתר

טלפון: 04-8309000

מגדלי אלישע. צילום: עודד פלוטניצקי. [המצוולמים הינם דיירי מגדלי אלישע]

מגדלי אלישע. צילום: עודד פלוטניצקי. [המצוולמים הינם דיירי מגדלי אלישע]


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר