פסטיבל היין השנתי ברשת סטופמרקט (צילום: רמי לוי)
פסטיבל היין השנתי ברשת סטופמרקט (צילום: רמי לוי)

סטופמרקט: חגיגה של טעמים וצבעים

בסוף השבוע האחרון נהנו תושבי חיפה והסביבה מחגיגה של טעמים ומבצעים במסגרת פסטיבל היין השנתי של רשת סטופמרקט. ביקרנו במקום, טעמנו מהיינות הרבים שהוצגו לקהל הרחב ומנשנושי הגבינות, למדנו על ההבדלים בין היינות השונים וכמובן שלא יצאנו משם בידיים ריקות

פורסם בתאריך: 29.11.21 18:53

זו השנה העשירית שרשת סטופמרקט מקיימת את פסטיבל היין השנתי שלה במגוון סניפיה, והפעם הפסטיבל נערך בסניפי קסטרא ויגור. במקום הוצגו יינות משובחים, הוצבו דוכני טעימות של יין מהיקבים הגדולים בארץ ובחו"ל, והלקוחות הרבים שהגיעו לסניפים נהנו מאווירה מיוחדת, מטעימות ומחגיגה קולינרית בכל המחלקות.

"זו חגיגה לכל אוהבי היין", אומר לנו מנהל מחלקת היינות, שהסתובב במקום, ייעץ לכל לקוח שהתלבט, התאים יין ללקוחה שחיפשה יין שיתאים לארוחה בשרית ועזר ללקוח אחר שנשלח על ידי אשתו. "הרשת שלנו מתמחה ביינות מהארץ ומחו"ל, וכל אחד יכול למצוא כאן את היין שהוא אוהב, בטעם הייחודי לו ובמחיר המתאים לו".

עובד נוסף מהרשת, מוסיף: "הפסטיבל מתקיים מדי שנה בחודשים נובמבר ודצמבר, שזוהי תקופה טובה לרכוש כמות של יין, גם למי שאין בבית מקרר יינות, מאחר שמזג האוויר מאפשר ליין להישמר בטמפרטורת החדר, וכמובן להתרשם מהמבחר הגדול שיש, לטעום טעמים חדשים ולהתייעץ עם אנשי המקצוע במקום".

פסטיבל היין השנתי ברשת סטופמרקט (צילום: רמי לוי)

פסטיבל היין השנתי ברשת סטופמרקט (צילום: רמי לוי)

לצד היינות והטעימות, נהנו הלקוחות גם ממוזיקה טובה של להקת כנריות וזמר אורח "הישראלים מאוד אוהבים יין, ובעיקר אוהבים את החגיגה לצידו", אומרת לנו הדיילת ובאותה הזדמנות מציעה לנו לטעום מיין צרפתי משובח. "בחורף, כשבחוץ יורד גשם וקר, הישראלים אוהבים יותר יין אדום", היא מסבירה.

יועץ היין מוסיף: "אנשים אוהבים לטעום ולנסות טעמים חדשים לצד טעמים ישנים ומוכרים, וזה כיף לעזור ולסייע להם".

אחד היתרונות של רשת סטופמרקט הוא הידע הרב של הייננים, שעוברים במהלך השנה השתלמויות והדרכות על בסיס חודשי. "הרשת מקפידה שהצוותים שלה יעברו הדרכות קבועות. הם לומדים על סוגי היינות החדשים ועל ההבדלים ביניהם, וכמובן מחדשים ומעדכנים את המלאי כל הזמן", אומר חי משיח, מנהל השיווק של הרשת. לדבריו, בימים אלה הפסטיבל עובר בין הסניפים ברחבי הארץ ומציע את היינות ללא מע"מ.

ביקור במחלקת היין של סטופמרקט הוא חוויה בפני עצמה. מוצעים בה כ-1,800 סוגים של יינות ומשקאות חריפים, כשטווח המחירים הוא רחב – החל מ-20 שקלים לבקבוק יין פשוט ועד 500 שקלים לבקבוק יוקרתי. "תמיד יש מבחר גדול של יינות", אומר מיכאל, לקוח שהגיע במיוחד לפסטיבל, "יש לא מעט מבצעים ויינות במחירים לכל כיס".

פסטיבל היין השנתי ברשת סטופמרקט (צילום: רמי לוי)

פסטיבל היין השנתי ברשת סטופמרקט (צילום: רמי לוי)

דוד, לקוח אחר שהגיע מצויד עם תמונה של יין בטלפון מוסיף: "אנחנו לקוחות קבועים, אוהבים יין וכשיש מבצעים, תמיד מחדשים את המלאי".

בסניפי סטופמרקט יש מבצעים לאורך כל השנה, ובמהלך הפסטיבל כל היינות במחלקה מוצעים ללא מע"מ, ברכישה של שישה בקבוקים ויותר.

פסטיבל היין השנתי ברשת סטופמרקט (צילום: רמי לוי)

פסטיבל היין השנתי ברשת סטופמרקט (צילום: רמי לוי)

אזהרה: מכיל אלכוהול – מומלץ להימנע משתייה מופרזת.


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר