סניף חיפה של שר"פ פלוס (צילום: יח"צ)
סניף חיפה של שר"פ פלוס (צילום: יח"צ)

שר"פ זו לא מילה גסה

שירותי הרפואה הפרטיים הפכו להיות נגישים לכל הציבור. "שירות רפואה פרטי הוא שירות שיכול להתאים לכולם, נגיש כלכלית, החל מההחזרים ועד שיטות התשלום והפרישה שאנחנו נותנים", מסביר מנהל הרשת, שמואל אופנגל

פורסם בתאריך: 30.11.21 11:58

במשך שנים רבות הייתה מזוהה הרפואה הפרטית עם קהל לקוחות מהמעמד הכלכלי גבוהה, וחולים אשר היו זקוקים להליך רפואי היו מופנים לרפואה הציבורית. בשנים האחרונות, הפכה הרפואה הפרטית להיות הרבה יותר נגישה ומותאמת לכלל האוכלוסייה. היתרונות של הרפואה הפרטית הם רבים: ניתן לבחור את הרופא הפרטי שיטפל בכם ואת מועד הניתוח, וגם היחס יותר אישי ונגיש. בנוסף, לא אחת הביטוחים הפרטיים והמשלימים של קופות החולים מעניקים החזרים, ואם בעבר הכסף היה שיקול משמעותי, היום השר"פ (שירות רפואה פרטי) זמין כמעט לכולם.

שמואל אופנגל, מנכ"ל שר"פ פלוס (צילום: יח"צ)

שמואל אופנגל, מנכ"ל שר"פ פלוס (צילום: יח"צ)

על מנת להכיר את התחום מקרוב, שוחחנו עם שמואל אופנגל, מנהל רשת שר"פ פלוס, אשר מהווה בית לכ-600 רופאים מומחים, מנתחים בכירים, מנהלי מחלקות וסגניהם מבתי חולים מרכזיים, שסיפר לנו על ארבעת המרכזים של הרשת ועל המרכז החדש שאמור להיפתח בקרוב; על השירותים שהרשת מעניקה, על היתרונות שלהם מול המתחרים ועל החזון של הרשת להתפתח גם מעבר לים.

"שר"פ פלוס היא רשת בפרישה ארצית בסטנדרט גבוה", מסביר אופנגל, "היא מהווה בית לכ-600 רופאים מומחים ששוכרים אצלנו קליניקות בתחומים שונים, והם סוג של שותפים שלנו. אנחנו מנהלים להם את היומן, דואגים לזימון התורים ולהפניות והם חלק מהחברה. מדובר ברופאים הטובים ביותר שיש בארץ ובקבוצת הרופאים המאוגדת הגדולה ביותר בישראל".

סניף פתח תקווה של שר"פ פלוס (צילום: יח"צ)

סניף פתח תקווה של שר"פ פלוס (צילום: יח"צ)

לדברי אופנגל, שיתוף הפעולה עם הרופאים מאפשר להפעיל את המרפאות הפרטיות של שר"פ פלוס במגוון תחומים, אותם הם מזהים כחסרים בעולם הבריאות הציבורי או שהם קיימים אך לא נגישים. "לדוגמה, לפני כשבע שנים, זיהינו את הצורך בפתיחת מרפאת כאב, וכיום בכל הסניפים שלנו ניתן לקבל מענה".

מה ההבדל בין המרכזים שלכם לבין המרפאות הציבוריות?

"ההבדל הוא בזמינות, בנגישות וכן במגוון ובשיטות הטיפולים שאנחנו מעניקים. אצלנו הלקוח מקבל חבילות טיפולים שלמערכת הציבורית אין יכולת לתת. אנחנו יכולים לתקוף כאב במספר זוויות שונות ולבצע מעקב עד שהכאב נעלם. גם בתחום האסתטיקה, אנחנו המומחים מספר אחת בארץ בבריאות העור, וגם במקרה הזה מי שתומך בנו מאחור, בונה איתנו את התוכניות ומלווה אותנו, אלו הם רופאים מתוך 600 הרופאים שעובדים איתנו ביום יום ונותנים את השירותים האלה".

הרופאים שעובדים אצלכם ושוכרים קליניקות אצלכם, עובדים גם במערכת הציבורית?

"הרופאים ששוכרים אצלנו קליניקות הם רופאים בכירים, מנהלי מחלקות, סגנים ומנתחים מהשורה הראשונה. בשונה משווקים אחרים ברפואה, אתה חייב להחזיק במשרה ציבורית שבה אתה עובד בבוקר, ובשעות הערב הם מנהלים אצלנו את המרפאות הפרטיות שלהם. את הניהול הרפואי של המרפאות שלנו, בניית תוכניות עבודה, ייעוציים ללקוחות וכדומה, מנהלים רופאים מקבוצת הרופאים הבכירים".

טיפולים בשר"פ פלוס (צילום: יח"צ)

טיפולים בשר"פ פלוס (צילום: יח"צ)

רשת שר"פ פלוס הוקמה בשנת 2013 על ידי שני אנשי עסקים, שלמה ברנובסקי, יזם ותיק בעולמות הרפואה, וגולן ספיר, איש שוק ההון שכיהן בעבר כסמנכ"ל שיווק בבנק דיסקונט למשכנתאות וכמנכ"ל פריזמה קרנות נאמנות, מתוך הרצון להפיץ את הבשורה של רפואה פרטית, איכותית ונגישה, תוך מתן שירות אישי, מקצועי ומהיר למטופלים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. הרשת מציעה מגוון רחב של שירותים כמו מרפאות כאב, הסרת קעקועים, אסתטיקה, השכרת קליניקות, בריאות הנפש ומלון החלמה.

"כיום לרשת יש ארבעה סניפים בחיפה, בכפר סבא, בפתח תקווה ובבאר שבע, והסניף בכרמיאל שנבנה בימים אלה, אמור להיפתח במארס 2022", אומר אופנגל, "המטרה שלנו היא להגיע עם שירותי הרפואה הפרטיים, האיכותיים וברמה הגבוהה ביותר לכל האזרחים בארץ. לצורך כך אנחנו מחפשים אזורים נוספים לפתוח בהם מרכזים ואנחנו מתקדמים בצעדי ענק על מנת להגשים את המטרה הזו ולכסות כמה שיותר אזורים".

מה מבדיל אתכם מרשתות פרטיות אחרות?

"קודם כל, יש לנו תמיכה מקצועית של כ-600 רופאים ומומחים, איתם אנחנו מתייעצים, ומתוכם יש לנו צוות רופאים שמייעץ לנו. יש לנו מתחרים בתחומי הכאב, האסתטיקה, הפצע וגם בשיקום הפרטי, אך מה שמבדיל בינינו הוא העומק המקצועי שאנחנו מעניקים, הודות ליכולות שלנו לפתור בעיות במספר שיטות טיפול והודות למענה ההוליסטי שאנחנו נותנים לכל אחד מהמטופלים שלנו. לכל לקוח אנחנו בונים חבילה מותאמת לפי הבעיה שלו והרצונות שלו. אנחנו מטפלים בו ומבצעים מעקב בצורה מסודרת ושקופה, ואנחנו בעיקר יודעים לחשוב מחוץ לקופסה, לבנות את החבילה שתתקוף את הבעיה מכמה כיוונים, על מנת שנגיע לפתרון מוצלח ותוצאה טובה. אנחנו נותנים את כל הפתרונות תחת קורות גג אחת".

טיפולים בשר"פ פלוס (צילום: יח"צ)

טיפולים בשר"פ פלוס (צילום: יח"צ)

הלקוח יכול לבחור את הרופאים שיטפלו בו וייעצו לו?

"כמובן. רופאים רבים, ששוכרים אצלנו קליניקות, שוכרים במספר סניפים גם בחיפה, בכפר סבא, בבאר שבע ובפתח תקווה, מה שמאפשר להם להגיע לקהל גדול יותר. זה אומר שלקוח שמגיע אלינו לסניף בבאר שבע, יכול להיפגש עם מנהל מחלקה אורתופדית מהמרכז בסניף שלנו בבאר שבע. ניתן לקבל את המידע ולהזמין תור באתר שלנו או במערכת זימון התורים, וכל המידע מונגש ללקוחות".

וכמובן יש לכם את מלון ההחלמה "טופ בילינסון", ששמו הולך לפניו.

"זה מלון בוטיק רפואי שצמוד לבית החולים בילינסון ופונה לכל המחלימים בארץ. המלון משלב שיקום ראשוני לאחר הליך רפואי למטופל ולבני משפחתו בסטנדרט מאוד גבוה. הוא משלב בתוכו גם מחלקה של דיור מוגן לטווח קצר לבני הגיל השלישי. המלון מעניק טיפולי שיקום יומיים, כמו פיזיותרפיה, שמשפרת את התפקוד באופן משמעותי על מנת שהמטופלים יוכלו לחזור לאורח חיים ולתפקוד מלא. המלון מונגש ומצויד במכשור וציוד מתקדמים, ומטופלים משתקמים אצלנו גם מאירועים מוחיים וגם מניתוחים אורתופדיים".

ואי אפשר לא להתעכב על העלויות. התפיסה הרווחת היא שרפואה פרטית היא יקרה, זה נכון?

"כיום יש החזרים לשירותים שאנחנו נותנים, אם זה דרך ביטוחי בריאות פרטיים או דרך הביטוחים המשלימים של קופות החולים, ולכן זה שירות שיכול להתאים לכולם ומאוד נגיש כלכלית, החל מההחזרים ועד שיטות התשלום והפרישה שאנחנו נותנים. מאוד חשוב לנו להעביר את הבשורה הפרטית לכולם, שהיא באיכות טובה ונגישה לכולם".

כאמור, מי שמנהל את המרכזים הוא שמואל אופנגל, בן 31. אופנגל נולד וגדל בראשון לציון, והוא מהנדס תוכנה במקצועו. לפני מספר שנים הגיע לתחום הנדל"ן, ובהמשך הצטרף לשר"פ פלוס כמשקיע אחרי שהשקיע בכמה חברות. "עולם הרופאה תמיד משך אותי. למדתי את התחום במשך כמה שנים ונכנסתי לנהל את החברה לפני כשנתיים וחצי, ומאז אני לא מפסיק לחלום חלומות ולהגשים אותם".

מה החלום/החזון שלך?

"לפרוץ לשווקים נוספים. עשינו מספר מחקרים והגענו למסקנה שמערכת הבריאות בישראל דומה למערכות בריאות במספר מדינות בעולם, והחלום שלנו הוא לצאת החוצה ולהעניק את השירותים שלנו גם במדינות אחרות. אנחנו כבר נמצאים בתהליכים ובלמידה, והשירות ייתן במה ואפשרות לרופאים שלנו וגאווה לרפואה הישראלית. כבר כיום אנחנו מקבלים לא פעם פניות של רופאים שמבקשים לשכור קליניקות לרפואה ברחבי העולם. כיום הדבר קורה בצורה עצמאית של הרופאים, והמטרה שלנו היא להפוך זאת לשירות מסודר שנותן להם את המענה לכך, ואנחנו בצעדי ענק לשם".

 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר