הליכון מתקפל וקומפקטי (באדיבות: רילקס מרקט)

WalkingPad K12: ההליכון של העתיד כבר כאן

תכירו את ההליכון החשמלי המתקפל לריצה, שתופס מינימום מקום ונותן מקסימום איכות WalkingPad K12 תוצרת Kingsmith. הליכון דק, קומפקטי ומתקפל, נוח לשימוש בעיצוב מרהיב. בימים אלה תמצאו אותו בהנחה משמעותית בחנות Relax Market Ltd בקניון שער הצפון, קרית אתא או בחנות המקוונת

פורסם בתאריך: 15.5.22 10:59

כולנו רוצים לעסוק בפעילות גופנית, זה עושה לנו טוב לנפש, זה בריא, אך אנחנו לא מוצאים את הזמן. רוצים להירשם למכון כושר, אך חוזרים עייפים מהעבודה מכדי לצאת שוב מהבית. בנוסף, ההליכונים והמכשירים בבית נתפסים בעיננו כמסורבלים, גדולים, קשים לתפעול ולבסוף הופכים רהיט מוזנח שרק מעלה אבק.

בדיוק לשם כך נועד ההליכון החשמלי החדש לריצה WalkingPad K12 תוצרת Kingsmith אותו תמצאו בימים אלה בחנות של

Relax Market Ltd בקניון שער הצפון, קרית אתא, ובחנות המקוונת של החברה, המציעה מכשירי ספורט ועיסוי ניידים וכורסאות עיסוי ברמת האיכות הגבוהה ביותר מאז שנת 2014.

הליכון מסוג WalkingPad K12 הוא המילה האחרונה בתחום ההליכונים לריצה. מדובר בהליכון חשמלי, דק ומתקפל, קומפקטי ובעיצוב מינימליסטי. הליכון קטן ושקט עם מעקה נשלף, אשר יאפשר לכם להפעילו בקלות ובנוחות ולהתעמל בכיף מבלי לצאת מהבית.

הליכון זה נוצר בשיקגו על ידי צוות של פרופסורים, מדעני ספורט, מהנדסי מכונות וחשמלאים, וכן, מומחים לעיצוב מוצרים מתוך רצון לעזור לאנשים הממעיטים בפעילות גופנית לקיים אורח חיים בריא בכל חדר בבית או במשרד.

נציין בגאווה כי, Walkingpad זכה בפרסRed Dot Award 2019   ובפרס IF Award 2019 בשל המראה הנפלא של המכשיר, פרטי הייצור המצוינים, קונספט הקיפול המוקפד ומנגנון ההפעלה החכמה שלו.

WalkingPad K12 ההליכון המתקדם בעולם (באדיבות: רילקס מרקט)

WalkingPad K12 ההליכון המתקדם בעולם (באדיבות: רילקס מרקט)

מהם היתרונות של הליכון זה?

WalkingPad K12  מציע מסלול ריצה לביצוע אימוני סיבולת לב-ריאה יעילים בכל זמן שנוח לכם, בכל מקום שנוח לכם. בתום האימון תוכלו לקפל אותו מתחת למיטה או הספה, כך שאינו תופס מקום בחלל הבית..

WalkingPad K12  מגיע עם שלט כולל מסך מגע IQ לבקרת מהירות עד 12 קמ"ש. ניתן להגדיל את הקצב בהדרגה, לנוע במהירות קבועה, או להתאמן במרווחים, כאשר עוברים לסירוגין בין הליכה מהירה לריצה במהירות גבוהה. המסך מציג מספר כולל של צעדים, מרחק, זמן ומהירות התנועה, וכמובן, את שריפת הקלוריות.

WalkingPad K12  נבנה בקונסטרוקציה חכמה ומוקפדת. רצועת ההליכון עשויה מחומר שאינו מחליק, המסגרת עשויה אלומיניום ומפחיתה את משקל גוף המכשיר והריפוד משודרג. המעקה הנשלף מספק חיבור מיוחד לטלפון, כך שהאימון מביא תועלת והנאה מרביים.

שימו לב: עובי ההליכון במצב האחסון הוא 13.9 ס"מ בלבד.

לחברת Relax Market Ltd מעל 300 סוגי מוצרים מטובי היצרנים בעולם, המציעים את כל הדרוש לשמירה על בריאות הגוף ושיפור איכות החיים. החברה שמה את הלקוח במרכז, ודוגלת בחדשנות,

אמינות, ושיפור איכות החיים.

מוזמנים להגיע לחנות בקניון שער הצפון, להתנסות וליהנות ממכשיר מצוין שישרת אתכם לשנים רבות קדימה, במחיר אטרקטיבי במיוחד.

רלקס מרקט סניפים:

קניון שער הצפון, קומה 1, קרית אתא

השונית 2, קניון ארנה, הרצליה

טל. 073-7588880

להזמנה מקוונת לחצו כאן


תוכן מקודם


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר