קורס פייתון (צילום: Shutterstock)
קורס פייתון (צילום: Shutterstock)

בשפת פייתון אי אפשר לדבר בחו"ל, אבל אפשר להכיר עולם!

השפה הכי חשובה שתוכלו ללמוד, היא דווקא שפה בה לא תדברו אף פעם... תנו לנו לחדד – בעולם ההייטק (ולא רק, עוד נגיע לזה) – פייתון זו האנגלית החדשה. ובדיוק כמו שלאנגלית יש שימושים ממש בכל היבט בחיים, החל מגלישה באינטרנט, דרך שיחות פשוטות בטיול בחו"ל, ועד לתקשורת בקריירה, כך לפייתון, אחת משפות התכנות הכי פופולריות בעולם (אם לא ה-!), יש יישומים מעשיים הנוכחים כמעט בכל היבט בעולם הדיגיטלי

פורסם בתאריך: 26.6.22 13:03

ועכשיו אחרי ההקדמה המפוצצת הזו, בואו נדבר על זה באמת.

אתם: צעירים וצעירות, חיילים וחיילות, לפני או אחרי הכשרה מקצועית, תואר וקריירה שחולמים על הייטק, בעצם כל אחד ואחת, ללא רקע קודם בתחום, שמחפשים את הכלי הכי זריז, יעיל וקל ללמידה שיפתח לכם דלת להייטק. לחילופין, יש לכם רקע קודם כלשהו, בתכנות או תחום דומה, ואתם רוצים ללמוד פייתון, כי כבר הבנתם שפייתון היא מפתח שפותח דלתות למשרות מספקות, רווחיות ומעניינות.

אנחנו: לא רוצים לבזבז לכם את הזמן, ולכן יצרנו קורס פייתון סופר-פרקטי, שנותן לכם כלים מקיפים מהרגע הראשון ומוציא אתכם אחרי כמה חודשים עם מקצוע ממשי ביד.

חברים, אפילו המומחים של "חתונה ממבט ראשון" לא היו יכולים להמציא כזה מאצ' טוב.

אז למה פייתון?

או, שאלתם שאלה נפלאה. התשובה שלנו, קלישאתית ככל שתהיה היא: כי אין סיבה שלא. שפת פייתון (או Python, אם תעדיפו) היא שפה שכתובה בקוד פתוח, חינמית, בתומכת שכל מערכות ההפעלה האפשריות ולמעשה מקלה עליכם את פעולת הפיתוח. יש לה את אותן יכולות של שפות פיתוח אחרות (אנחנו לא נגיד "ג'אווה" כי זה כמו להגיד וולדמורט בכתבה הזאת…), אבל היא פשוטה יותר. היא דינמית, קלה ללמידה, ומאפשרת עושר של יישומים מעשיים במגוון היבטים. השתכנעתם כבר?

אם עוד לא, אז תנו לנו לספר לכם שפייתון גם הרבה יותר מהירה וקצרה. למשל, אם תכתבו משהו בשפה פופולרית אחרת (שששש, אמרנו לכם לא להגיד את שמה) וזה ייקח לכם 100 שורות קוד, בפייתון תצטרכו לכתוב 20 שורות קוד בלבד.

עוד יתרון עיקרי, אולי העיקרי ביותר, הוא שאין שום צורך בהכשרה או רקע קודם כשמגיעים ללמוד פייתון. מדובר בלמידת שפה, כמו כל שפה אחרת, ומה שצריך זה רצון טוב והקשבה. לא סתם רמזנו לכם בפתיחה על כך שפייתון היא האנגלית החדשה; אם הצלחתם ללמוד ספרדית ממוזיקה או אנגלית מצפייה בסדרות, אתם גם תצליחו ללמוד פייתון, וכנראה אפילו מהר יותר משתלמדו שפה מדוברת. אגב, אם תרצו לדעת אם יש לכם את המאפיינים המתאימים, תוכלו לבצע את מבדק ההתאמה שמכללת ג'ון ברייס פיתחה ביחד עם חברת אדם מילוא, ולראות אם התחום הזה בשבילכם.

פייתון – ממש לא רק למתכנתים

אם תהיתם, יש לא מעט מפתחי פייתון בעולם שממש לא מגדירים את עצמם כמתכנתים. פייתון, במיוחד בעשור האחרון, הפכה להיות כלי שיכול לעזור גם לאנשי סיסטם בארגונים, כלי לביצוע פעולות אוטומטיות כמו בדיקות תוכנה אוטומטיות, פיתוח כלים לתקיפה והגנה בעולם הסייבר סקיוריטי ועוד. כמעט כל בעל תפקיד היום בהייטק זקוק לפייתון, אז גם אם אתם לא לגמרי סגורים שבא לכם להיות מתכנתים, הפייתון הופכת להיות יתרון משמעותי עבור מי שלמד אותה, גם בכניסה לשלל תפקידים אחרים, בניגוד לאותה שפה אחרת, שברור מאד שמי שהולך ללמוד אותה – הולך להיות מתכנת.

טוב, מה עושים עם פייתון?

אתם מפציצים עם שאלות מעולות היום. אז ככה, עם פייתון אפשר לעשות כל מה שתעשו עם שפת תכנות אחרת – פיתוח אפליקציות ופיתוח WEB הן האופציות הנפוצות ביותר. בנוסף, פייתון מגיעה עם המון חבילות תוכנה שונות, שמקלות עוד על התהליך והופכות אותה לשימושית בעולם ה-DATA, משימות אוטומציה, נטוורקינג, עולם ה-Devops ועוד. בפייתון משתמשים בעלי תפקידים כמעט מכל קשת עולם ההייטק – אנשי סייבר, אנשי IT, אנאליסטים, מהנדסי נתונים, כל מי שמבצע משימות של אוטומציה או מחקר בעבודה היומיומית, יצטרך וישתמש בפייתון. עם פייתון ניתן גם לנתח נתונים, לבנות מודלי חיזוי, לפתח אלגוריתמים, והיא שימושית גם בתחום Machine learning (למידת מכונה).

פייתון במכללת ג'ון ברייס חיפה – אתם חייבים את זה לעצמכם

אז החלטנו שפייתון זה הכלי שכל אחד חייב בארגז הכלים שלו, אבל למה לקבל את הכלי הזה דווקא מג'ון ברייס?

קורס פייתון של מכללת ג'ון ברייס חיפה הוא פרקטי, וזה הדבר הכי חשוב שאנחנו יכולים לומר לכם. הקורס נועד כדי להכין אתכם לשוק העבודה ולהוציא אתכם עם התכל'ס בידיים. במכללת ג'ון ברייס שמים דגש על הכנה מעשית ומשלבים המון המון תרגולים וסימולציות למה שיידרש מכם בשוק העבודה. מסיבה זו, יום אחרי הקורס (או כבר תוך כדי הקורס, כמו הרבה תלמידים של המכללה) אתם יכולים להתחיל לעבוד ולקחת על עצמכם משימות, כי למדתם בקורס באופן מעשי כיצד לבצע אותן.

ומה לומדים בתכלס?

הקורס מתקיים במתכונת היברידית או באונליין מלאה, בכל רחבי הארץ. תוכלו לבחור אם להצטרף לקורס בוקר או ערב.

הקורס מחולק לכמה מודולים שונים:

  • מודול ההיכרות עם השפה – לומדים איך להתקין את סביבת העבודה וגם מה קורה וטרנדי עכשיו בתחום
  • מודול התכנות – לומדים את יסודות התכנות והפיתוח בפייתון (עם מלא תרגולים מעשיים, כבר אמרנו?)
  • מודל WEB לומדים איך משלבים את הטכנולוגיות הנכונות, לרבות עיצוב ותכנות כדי לפתח WEB (אחר כך גם נלמד את כל הכלים השונים הקיימים באופן מפורט)
  • מודול JavaScript Frameworks כל מה שצריך לדעת עבור פיתוח צד לקוח יעיל ונוח
  • מודול שירותי ענן – לומדים מהם שירותי הענן הכי פופולריים ואיך נפתח ונפיץ אפליקציות בעזרתם
  • מודול נושאים מתקדמים – מכירים חבילות תוכנה שימושיות ונצלול קצת יותר לעומק

 

 

למדנו, סיימנו. מה אחרי הקורס?

בגדול, אפילו השמיים הם לא הגבול ותשכחו מתקרות זכוכית. כיום, כמעט ואין חברה או ארגון (ולא, ממש לא רק הייטק) שלא מחזיקים אנשים שמתעסקים בפייתון, אפילו חברות ממשלתיות. זה אומר שגם אם אתם מחיפה או מירושלים (או בעצם, כל מקום שהוא לא תל אביב או הרצליה), השוק פתוח בפניכם והמון חברות מקומיות יחפשו אתכם. אפשרות זו תהיה נוחה במיוחד למי שמחפש עבודה בשעות נוחות יותר ובגמישות רבה יותר, גם מבחינת קרבה לבית.

מעבר לכך, אתם כבר יודעים שאנחנו מלווים את הבוגרים שלנו גם אחרי הקורס, בכמה אופנים. מסלול הטאלנט הייחודי שלנו מאפשר לכם לעבור את הקורס בידיעה שיש לכם כבר עבודה שממתינה לכם, ובנוסף – מחלקת ההשמה שלנו נמצאת בקשר תמידי עם כל החברות והארגונים הכי גדולים וטובים בארץ, שרק מחכים שנשלח אליהם את הבוגרים האיכותיים שלנו. בקיצור – אתם טובים? הג'וב הבא שלכם – עלינו.

אז איך גורמים לכל הקסם הזה לקרות? בקלות. לוחצים כאן, מבצעים את מבדק ההתאמה שיצרנו ביחד עם חברת אדם מילוא ומתחילים מסע קצר, מספק ומהנה אל עבר השפה החדשה שלכם. רק אל תנסו לדבר בה עם אנשים ברחוב, לשם עוד לא הגענו…

לחצו כאן כדי לתאם מבדק התאמה והכוונה אונליין ללא עלות >>>

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ארתור

    קורס מומלץ, לומד עם אביאל-מרצה מעולה, לומד אותו עכשיו ואני כבר באמצע ומתחיל לעבוד!
    ממליץ לכל מי שרוצה ללמוד לדבר עם איל דניאל מהמכללה, הוא הכי מקצועי שאני מכיר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר