צילום: pexels
צילום: pexels

מעדניית בוטיק: כשאיכות וטריות נפגשות

בשבוע הבא פותח ולרי גולן מעדניית בשר בוטיק כשרה בכניסה לשכונת כרמליה בחיפה. מוזמנים ליהנות מהנתחים האיכותיים ביותר מהארץ והעולם, אשר מטופלים באהבה ובמקצועיות שאין שניות לה בעיר

פורסם בתאריך: 15.8.22 11:00

מתי לאחרונה טעמתם נתח בשר פרימיום, נימוח בפה, שהשאיר בכם טעם של עוד? ובכן, בימים אלה פותח עבורכם ולרי גולן בשכונת כרמליה בחיפה את קצבייה גולן מעדניית בוטיק כשרה עם נתחי הבשר האיכותיים ביותר מהארץ והעולם – נתחי פרמיום שמטופלים באהבה ויגרמו לכם לחזור ולבקר במקום וליהנות משירות אדיב, מייעוץ מקצועי בכל הנוגע לטיפול הנכון בבשר, מטיפים לבישול איכותי, ממתכונים מיוחדים וגם מקפה על חשבון הבית.

הקרניבורים שבינינו יבחינו מיד במרקם הייחודי ובטעם של הנתחים המובחרים, ובהם שייטל, אנגוס, בלק, וילה מרסדס, סטייק פילה וצלעות טלה, ויש גם אפשרות להזמנה בהתאמה אישית. בהמשך תציע המעדנייה של גולן רטבים ותבלינים וגם משלוחים באזור.

"החלום שלי הוא שכל מי שייכנס אלי למקום ירגיש בבית. אני עובד עם הספקים הטובים ביותר על מנת להביא לחיפה את ה'דה בסט' שלא פוגשים באף מקום אחר בעיר", אומר גולן, 51, שפותח את המקום עם בת זוגו לחיים ואשר נמצא בתחום הבשר מגיל 10, "כבר בגיל צעיר נגעתי בבשר, בכבש בעיקר, וידעתי שבזה אעסוק. אני אוהב בשר ורוצה להפיץ את ההבנה ואת ההנאה מבשר איכותי. הגעתי לחיפה בשנות ה-90 ומאז עבדתי במסעדות ובפאבים ועברתי דרך קצביות בשוק תלפיות, וכך למדתי את רזי המקצוע. היום הגיע הזמן להגשים חלום ולפתוח מקום משלי, המשלב את הידע ואת המקצועיות שצברתי לאורך השנים במעדנייה יוקרתית ומזמינה".

 

צילום: pexels

צילום: pexels

 

 

גולן מספר כי "כחובב בשר, אני רוצה שמי שייכנס אלי לראשונה יבין שהוא הגיע למקום הנכון, למקום שמבין בבשר גורמה ללא פשרות, למקום שמתמחה בטיפול בנתחים טריים יום יום, שמקפיד על ניקיון, שעומד בכל תקנות הבריאות הנדרשות ושמציע את חומרי גלם הטובים ביותר, והכל לצד יחס אישי ומשפחתי".

במעדניית הבוטיק של גולן כל אחד ימצא את מה שהוא אוהב – נתחים לכל המשפחה וגם שניצלים דקים ונתחי עוף מצוינים. את המיומנות שלו כולם מכירים, וכל שנותר לנו כעת הוא להגיע החל מיום רביעי הקרוב למקום שהוא חלום וליהנות מחוויית קנייה מיוחדת.

קצבייה גולן, שדרות מוריה 58 חיפה
שעות פתיחה: ימים ב'-ה' בשעות 19:00-8:30, יום ו' בשעות 14:00-8:00
טלפונים להזמנות: 054-4556143, 04-6143747
פייסבוק: facebook.com/Golanbutcher

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חיפאי

    המון הצלחה!!! הכל תלוי גם במחירים? שיהיו שווים לכל כיס…. ולא ישחטו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר