כשעבודה ואופנה נפגשות. "המלביש" (צילום: מיכה בריקמן)
כשעבודה ואופנה נפגשות. "המלביש" (צילום: מיכה בריקמן)

"המלביש – HAMALBISH": בגדי עבודה אופנתיים והרבה מעבר

כחלק מהשיפור המתמיד של השירות המוענק ללקוחותיה, פתחה לאחרונה חברת "המלביש" (HAMALBISH) חנות חדשה בצ'ק פוסט, שבה תוכלו לבחור את בגדי העבודה הכי נכונים לעסק שלכם, ועל הדרך גם לרכוש נעליים ושאר פריטים שווים של המותגים המובילים בעולם. וכל זה ברמת שירות ואיכות ללא פשרות ובמחירים אטרקטיביים

פורסם בתאריך: 11.9.22 19:53

ונפתח בחידה. מה המשותף לשופרסל, מלון סטאי, קינג סטור קונדיטוריות שמו, מובלים קריית שמונה והקריה הרפואית רמב"ם? לא ניחשתם? אז הנה הפתרון: חברת "המלביש" (HAMALBISH) שהיא אחת מהחברות הגדולות בארץ, אם לא הגדולה בהן, לייצור וייבוא מותגים בתחום ביגוד מקצועי, ייצוגי ונעלי העבודה.

אם תבקשו מיוסי בן אודיז, מנכ"ל החברה, להגדיר בשלוש-ארבע מילים את החברה שבראשה הוא עומד, הוא ישיב לכם בשליפה: "עבודה עם קריצה לאופנה", ומיד יוסיף שבכך למעשה "המלביש" נבדלת ממתחרותיה, שכן בעוד הן מתמקדות בבגדי עבודה, "המלביש" שולטת חזק גם בתחום ההנעלה, וזאת בזכות היותה חלק מקבוצת "קולנוע חדש", היבואנית של מותגי ההנעלה המובילים בעולם ובעלת רשת הנעליים WESHOES.

להתלבש לעבודה בסטייל. "המלביש" (צילום: מיכה בריקמן)

להתלבש לעבודה בסטייל. "המלביש" (צילום: מיכה בריקמן)

בן אודיז מרחיב את היריעה: "מעבר לכך ש'המלביש' היא חברה מובילה ליבוא, ייצור ושיווק של בגדי עבודה ונעלי עבודה, אנחנו משווקים מוצרים רבים נוספים, כמו תיקים, ארנקים, מזוודות, צידניות ועוד – כולם של המותגים המובילים בעולם. אנחנו יודעים להעניק ללקוח מענה של 360 מעלות – החל ממוצרי קד"מ, שזה ביגוד והנעלה מרמת הבייסיק ועד הרמה הגבוהה ביותר, וכלה במוצרים שהם 'פרייבט לייבל' שלנו. אנחנו בעצם כמו קניון ענק של מוצרים. אמנם אנחנו מכוונים בעיקר לשוק המוסדי והסיטונאי, אבל כל אחד יכול למצוא מה לקנות אצלנו, בין אם זה נעליים של בלנסטון, ריינו, דיקיס, קרוקס או הוקה, מזוודה של דלסי, תיקים של דזיגואל ואפילו מתנות לעובדים".

מיטב המותגים במחירים אטרקטיביים. "המלביש" (צילום: מיכה בריקמן)

מיטב המותגים במחירים אטרקטיביים. "המלביש" (צילום: מיכה בריקמן)

"המלביש", אם כן, משווקת את מוצריה בארבעה ערוצים. הראשון, כאמור, הוא הערוץ המוסדי. השני – הערוץ הסיטונאי, השלישי – אתר הסחר המקוון שלה, והרביעי – באמצעות חנויות רשת המותגים של קבוצת "קולנוע חדש". היתרון הגדול של החברה טמון בכך שהיא מסוגלת לייצר ללקוחותיה מוצרים מאפס, מרמת החזון ועד רמת המוצר המוגמר, כשכל הליך הייצור נעשה בליווי של מעצב.

יוסי בן אודיז, מנכ"ל "המלביש"

יוסי בן אודיז, מנכ"ל "המלביש"

בן אודיז מסביר: "לצד בגדי הבייסיק שאנחנו מוכרים, כמו טי שירט ומכנסי דגמ"ח ולצד ייבוא המותגים הכי נחשבים, יש לנו קו ייצור ייעודי ללקוחות. הרי כל בעל עסק רוצה שהלוגו ושם העסק שלו יתנוסס על הבגד או על הכובע, בין אם זה בהדפסה ובין אם זה ברקמה, ואת זה אנחנו יודעים להעניק לו ברמת שירות הכי גבוהה ובאיכות ללא פשרות".

 

 

ואיפה מאחסנים את כל השפע הזה, הכולל סחורה של מאות חנויות מותגים, סחורה של אתר הסחר המקוון, בגדי עבודה מיובאים ובייצור עצמי, נעלי עבודה, מזוודות, תיקים וצידניות (וזו רק רשימה חלקית) והכל בזמינות מיידית? בדיוק לצורך כך הקימה הקבוצה את המרכז הלוגיסטי הענק שלה בבאר טוביה, המשתרע על כ-20 אלף מ"ר, ושממנו מנותבות הסחורות לשוק המוסדי, לשוק הסיטונאי וללקוחות האתר המקוון וחנויות הרשת.

החנות החדשה של "המלביש" בצ'ק פוסט

החנות החדשה של "המלביש" בצ'ק פוסט

כחלק מהשיפור המתמיד של השירות המוענק ללקוחותיה, פתחה לאחרונה "המלביש" חנות בצ'ק פוסט, המתמקדת הן בביגוד מקצועי, ייצוגי ונעלי עבודה והן בפריטי אופנה, ובה תוכלו לבחור בנוחות את בגדי העבודה הנכונים לעסק שלכם ולהתרשם משפע מוצרים נוספים. בנוסף, סוכני החברה, הפועלים בכל רחבי הארץ, ישמחו להגיע עד אליכם ולהעניק לכם שירות וייעוץ מקצועי בבחירה הנכונה של בגדי ונעלי העבודה, שהכי מתאימים לעסק שלכם.

בזכות היותה של "המלביש" גם היבואנית של המותגים, המחירים אטרקטיביים ביותר לאורך כל השנה, אבל תמיד יש מבצעים שווים בהחלט. עכשיו, למשל, יש מבצע של פריט שני בחצי מחיר, ובהמשך החודש, בהתקרב החגים, יהיו מבצעים שווים נוספים.

החנות החדשה של "המלביש" בצ'ק פוסט

החנות החדשה של "המלביש" בצ'ק פוסט

בין המותגים שמציעה החברה: דיקיס (Dickies), נורד בלו (Nord Blue), בלאקסמית' (Blacksmith), האמר (Hammer), פרו-שף (Pro-chef), אגו שף (Ego Chef), Checkedout, בי סייף (B Safe), 911, זו-וורק (Zoowork), קרוקס (Crocs), הוקה (Hoka), ריינו (Rhino), בלנסטון (Blundstone), Cofra, קטרפילר (Caterpillar).


"המלביש", שדרות ההסתדרות 21 חיפה צ'ק פוסט פינת ענבר 1 חיפה, טל': 076-8100704, 054-6741399

לאתר של "המלביש" >>>

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר