כרמי ורד (צילום: יולי אהרון)
כרמי ורד (צילום: יולי אהרון)

"הבוטיק שלי הוא לא בוטיק רגיל. הוא אירוע חברתי"

כבר 20 שנה שכרמי ורד מבוטיק "כרמי" ברמת אשכול מלבישה את נשות חיפה והסביבה, בכל הגילאים ובכל המידות, במיטב הבגדים. יושרה ושקיפות הן נר לרגליה של כרמי, והיא אומרת: "אם הבגד לא מונח על הלקוחה כמו שצריך ולא מחמיא לה, אני לא אמכור לה אותו. לא אתן לה לצאת מהבוטיק עם בגד שלא מתאים לה. השם שלי מאוד חשוב לי"

פורסם בתאריך: 4.3.23 20:03

תחום האמנות והיצירה היה תמיד חלק בלתי נפרד מכרמי ורד, בעלת בוטיק "כרמי" ברמת אשכול. את הבוטיק היא פתחה לפני כ-40 שנה, בזמן שהייתה בהיריון עם הבן הבכור. מכיוון שלא הצליחה להירדם בלילות, היא החלה לסרוג, ומאז הכל היסטוריה. "זה התחיל בקטן ולאט-לאט התרחב, אנשים שמעו על העבודות שאני עושה וביקשו לרכוש ממני, זה התחיל דרך חברים ועבר מפה לאוזן ולאור הביקוש הרב החלטתי לפתוח את הבוטיק".

כרמי ורד (צילום: יולי אהרון)

כרמי ורד (צילום: יולי אהרון)

את הבוטיק הראשון פתחה כרמי אצלה בבית, ויחד עם הביקוש החלה להוסיף לצד הסריגה גם פריטים שתפרה ועיצבה בעצמה. לפני כ-20 שנה החליטה להגשים חלום ולפתוח את הבוטיק ברמת אשכול, שנותן מענה לנשות הסביבה הקרובה והרחוקה. "הבוטיק שלי הוא לא בוטיק רגיל, אלא אירוע חברתי. במקום יש אווירה מאוד מיוחדת, הנשים מגיעות, מסתובבות בבוטיק, יושבות בשמש, שותות כוס קפה, אוכלות עוגה ומתחדשות בבגד חדש".

 

 

קשה לא להבחין עד כמה כרמי אוהבת את מה שהיא עושה. היא תמיד מקבלת את כל הלקוחות שלה עם חיוך, שואלת לשלומן, מתעניינת במשפחה ולא פחות חשוב, תמיד אומרת ללקוחות שלה את האמת. "אם הבגד לא מונח על הלקוחה כמו שצריך ולא מחמיא לה, אני לא אמכור לה אותו", היא פוסקת, "אני לא אתן ללקוחה לצאת עם בגד מהבוטיק שאני חושבת שזה לא הבגד המתאים לה. מאוד חשוב לי השם שלי".

כרמי היא במקצועה בכלל הנדסאית בניין. "הנדסאית בניין זה גם סוג של אמנות, עבודת יד, גרפיקה ועיצוב פנים. החלטתי לעזוב את התחום כי החלטתי להפוך את התחביב למקצוע ואם לא היה לי בוטיק, הייתי עוסקת בעיצוב פנים. אני קמה כל בוקר עם חיוך ועושה את מה שאני אוהבת. מאז שאני זוכרת את עצמי תמיד תפרתי. בגיל 15, ההורים שלי קנו לי ליום ההולדת את מכונת התפירה הראשונה שלי".

בוטיק כרמי (צילום: יולי אהרון)

בוטיק כרמי (צילום: יולי אהרון)

בבוטיק של כרמי, ניתן למצוא ביגוד ליום יום, לעבודה ולשעות אחר הצהריים, ובתוספת של אקססוריז, אפשר בשקט להפוך אותו לביגוד שמתאים גם לערב ולאירועים. כרמי עובדת עם מיטב המותגים, ובמקום אפשר למצוא מגוון גדול של מכנסיים, חולצות, ז'קטים ואביזרים באיכות גבוהה וכמובן, בגדים ואקססוריז בעיצובה האישי של כרמי והטאץ' שהיא מעניקה להם. "כל דבר שיש לי בבוטיק אני אוהבת ולשמחתי גם הלקוחות", היא מספרת בחיוך, "הלקוחות מספרות כל הזמן על חוויית קנייה נעימה, על כך שחשוב להן לשמוע את דעתי וזה מחמם לי את הלב וזה כיף לשמוע".

מי קהל הלקוחות שלך?

"נשים בכל הגילאים, ולא מעט מהן הן לקוחות חוזרות וכאלה שמגיעות מפה לאוזן. יש לי לא מעט נשים בנות 50 פלוס ולצד זה נערות צעירות שמגיעות עם האימהות אחרי שהסתובבו שעות בקניון ולא מצאו את מה שהן מחפשות. אצלי יש קו צעיר לנשים, וכל אחת יכולה למצוא את הנישה שלה. טווח מידות הבגדים הוא רחב ונע בין מידה 36 למידה 46, ויתרון נוסף הוא שהתיקונים לבגדים נעשים על ידי אצלי".


בוטיק "כרמי", ראול ולנברג 9, רמת אשכול, חיפה  טלפון: 052-3797115

לפייסבוק של כרמי ורד – בוטיק כרמי >>>

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. טלי ארבל

    נכנסתי לראשונה לבוטיק של כרמי לפני שמונה שנים ומאז זה המקום היחיד שאני קונה בו ❤️כרמי אישה חמה , חייכנית , יצירתית וישרה המחזיקה בבוטיק שלה בגדים מכל הסוגים והמינים , בכל הגדלים ולכל הגילאים , היא תופרת , מתקנת ומגשימה כל חלום ללקוחה שלה בנוסף- בחנות אקססוריז מדהימים המשלימים את ההופעה והקניה אצלה ממש חוויה !!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר