ג'ולי טוק ולקוח (צילום: B.rex&jerry)
ג'ולי טוק ולקוח (צילום: B.rex&jerry)

ספרוּת וטיפוח כלבים: בואו ללמוד את סודות המקצוע שלא תלמדו אותם בשום מקום אחר

ג'ולי טוק, הבעלים של הקליניקה המצליחה B.rex&jerry לתספורות וטיפוח כלבים בעכו, תפתח במהלך 2023 קורס ספרוּת כלבים ברמה גבוהה, שבו היא תלמד שיטות ייחודיות בלעדיות שלה, שלא נלמדות בשום בית ספר, לצד ניהול נכון של העסק כדי למנף אותו להצלחה

פורסם בתאריך: 6.3.23 13:41

מאז שג'ולי טוק זוכרת את עצמה, תמיד היו מסביבה כלבים. כשהייתה בת 13 בסך הכל, כבר לקחה מספריים וסיפרה את הכלבים הפרטיים שלה, והיה לה ברור, שכשתגדל תעסוק במקצוע שקשור בטיפוח החברים הכי טובים שלנו, ההולכים על ארבע.

אל הקליניקה המצליחה של ג'ולי, B.rex&jerry לתספורות וטיפוח כלבים בעכו, מגיעים לקוחות מכל רחבי הארץ, שיודעים שהם נותנים את כלביהם בידיים המקצועיות והמיומנות הטובות ביותר, והתוצאות המרהיבות מדברות בעד עצמן.

לקוחות מרוצים של B.rex&jerry (צילום: B.rex&jerry)

לקוחות מרוצים של B.rex&jerry (צילום: B.rex&jerry)

לאור ההצלחה הגדולה ובעקבות בקשות חוזרות ונשנות מצד העוקבים הרבים בדף האינסטגרם של הקליניקה, הגדוש בתמונות ובסרטונים של הכלבים המטופחים, החליטה ג'ולי לפתוח קורס מקצועי, שבו תלמד בו את רזי ספרות הכלבים ואת השיטות הייחודיות והבלעדיות שלה לצד הענקת כלים יישומיים לניהול נכון של העסק.

ג'ולי, למי מיועד הקורס?

"בראש ובראשונה הקורס מיועד לכל מי שאוהב כלבים. אהבת כלבים היא תנאי קבלה הכרחי. הוא מיועד למי שסיימו את לימודי המקצוע במכללות, הוציאו תעודות, עובדים בו, אך נתקלים בקשיים  ורוצים לרכוש זוויות שונות נוספות ושיטות ייחודיות שלא נלמדות בשום מקום אחר. כמו כן, הקורס מיועד גם למי שאין לו כל ניסיון ורוצה ללמוד את המקצוע מאלף ועד תו".

 

 

מה כוללים הלימודים בקורס?

"אלה לימודי ספרות כלבים, הכוללים התנסות מעשית בסדנאות של עבודה בכיתה ומתן כלים ייחודיים. בנוסף, מעבר לרכישת מקצוע, התלמידים בקורס לומדים איך לנהל נכון את העסק שלהם. ספרות כלבים היא לא כמו כל מקצוע אחר, היא תחום מיוחד מאוד. התלמידים לומדים, בין היתר, איך לגייס לקוחות, איך להבין לקוחות, איך לדבר עם לקוחות, איך לשמר לקוחות, עם אילו ספקים לעבוד ועוד. מדובר בקורס ברמה מקצועית מאוד-מאוד גבוהה, וההתחייבות שלי היא שכל תלמיד ייצא מהקורס עם ידע מקסימלי איך לנהל את העסק שלו נכון ולמנף אותו להצלחה, וכמובן, עם הסודות של המקצוע, שלא נלמדים בשום מקום אחר. ספרות וטיפוח כלבים זה מקצוע מזהב".

הקורס, לדברי ג'ולי, ייפתח במהלך שנת 2023 וישתתפו בו לא יותר משבעה תלמידים, כדי שכל תלמיד יוכל לזכות בליווי אישי צמוד, או כמו שג'ולי מגדירה זאת: "כל תלמיד הוא פרויקט אישי שלי. ההצלחה שלו היא גם ההצלחה שלי". לדבריה, הליווי של התלמידים לא מסתיים עם סיום הקורס, אלא נמשך גם הרבה לאחר מכן, כשהם בעלי עסק עצמאי משלהם, והיא שם עבורם בכל שאלה, בעיה ומשאלה.

ג'ולי טוק ולקוח (צילום: B.rex&jerry)

ג'ולי טוק ולקוח (צילום: B.rex&jerry)

הקורס יתקיים באזור עכו במפגשים שבועיים, בשישי או בשבת, כדי לאפשר גם לאנשים עובדים להשתתף בו, כאשר כל מפגש יארך חמש-שש שעות, ובסך הכל, הקורס יתפרש על פני ארבעה חודשים. המחירים ותנאי התשלום נוחים.

נוסף על כל אלה, קליניקת B.rex&jerry היא ספקית בלעדית בצפון של מוצרי טיפוח וספא לכלבים וכן של כל הציוד הייעודי, הנדרש לכל מספרת כלבים שמכבדת את עצמה, כל המוצרים הם על בסיס טבעי בלבד וברמת איכות גבוהה ללא פשרות. המוצרים והציוד נמכרים הן לבעלי מספרות כלבים והן ללקוחות פרטיים.

קורס נוסף שג'ולי מתעתדת לפתוח הוא קורס אילוף כלבים, שעליו בשלב זה היא מוכנה רק לומר: "מדובר במדריך שהוא לא מהטובים בארץ, אלא מהטובים בעולם". בקיצור, יש למה לחכות.


B.Rex&Jerry | מספרה וספא לכלבים, פלמינגו 34, עכו (הכרם ב'), טלפון: 050-6882700

מעבר לפייסבוק >>>

מעבר לאינסטגרם >>>

לכרטיס הביקור הדיגיטלי של B.rex&jerry

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר