קהילה, לימודים ומשמעות באקדמית תל-חי (צילום: המכללה האקדמית תל-חי)
קהילה, לימודים ומשמעות באקדמית תל-חי (צילום: המכללה האקדמית תל-חי)

החוויה הצפונית: קהילה, לימודים ומשמעות

המכללה האקדמית תל-חי מאפשרת לפרוץ את גבולות אזור הנוחות

פורסם בתאריך: 2.8.23 14:05

השנים האחרונות לימדו אותנו שאפשר לעשות מה שחשוב באמת, מכל מקום. יותר צעירות וצעירים מהארץ ומהעולם בוחרים לחיות, ללמוד, לעבוד ולהתחבר לחיי קהילה – רחוק מהבית. אורח חיים חדש זה מאפשר פיתוח כישורים חשובים  להצלחה בלימודים, בקריירה ובחיים וגם מעניק אפשרות מצוינת להגשמה עצמית.

המכללה האקדמית תל-חי שעתידה להפוך בקרוב לאוניברסיטת הגליל, שמה בראש סדר העדיפויות שלה מצוינות אקדמית ומחקרית לצד שותפות עם הקהילה והתעשייה, במטרה לקדם את הצפון.

"אנחנו תופסים את עצמנו כמנוף רב עוצמה לפיתוח כלכלי וחברתי של הגליל והגולן וכמקום שנועד לשרת את האזור בו אנו חיים. ייחודנו הוא בהיותנו חלק ממרחב ממנו אנו שואבים את תחומי המחקר: חקלאות, מים, סביבה, קיימות, תזונה, חוסן, ארכיאולוגיה ועוד", מציין אלי כהן, מנכ"ל האקדמית תל-חי.

היתרון הבולט של האקדמית תל-חי הוא כאמור הרמה האקדמית הגבוהה, בשילוב הסביבה הירוקה והנחלים הזורמים. המרחק מהמרכז האורבני מזמן שינוי משמעותי בסביבת הלימודים. "המרחק מהבית מפתח מיומנויות חשובות כמו יכולת קבלת החלטות ותקשורת בין אישית, לצד כישורים המעודדים צמיחה והתפתחות", מסביר כהן ומוסיף: "העולם משתנה לנגד עינינו, ומתאפיין בין היתר בשיעור הולך וגדל של טכנולוגיות חדשות, גלובליזציה של השכלה וחיפוש אחר לימודים המתאימים למקצועות העתיד. יש דברים שאפשר ללמוד רק כשיוצאים מאזור הנוחות".

 

 

סגל המרצים והחוקרים של המכללה הם אנשי מקצוע ידועים ובעלי שם עולמי, המחוברים לשטח ולצרכי שוק התעסוקה. המעבדות מאובזרות בכלי המחקר המתקדמים ביותר, כמו מכשור אנליטי חדיש, רובוטים מיוחדים, לשון אלקטרונית ועוד. ציוד זה משמש למחקרים בתחומי המזון, התזונה, ביוטכנולוגיה, חקלאות, מים וסביבה.

מערכת הלימודים באקדמית תל-חי בנויה כך שבוגריה יוצאים מוכנים לעולם התעסוקה בכל תחומי הלימוד, והערך המוסף הוא חיבור עמוק לקהילה או לתעשייה. הבוגרים יוצאים אל העולם הגדול ומשתלבים בהצלחה לאחר שצברו ניסיון אמיתי בשטח, כבר במהלך הלימודים ולכן מכירים מקרוב את התנהלות שוק התעסוקה.

"אנחנו דואגים מאוד לרווחת הסטודנטים ולמעשה מתנהלים כמו קולג' בארצות הברית, רק שאנו ממוקמים במרחבים היפים של הגליל. אנו מעניקים לסטודנטים יחס חם ומשפחתי, כולם מכירים את כולם, רוב הסטודנטיות והסטודנטים רחוקים מהבית וזה יוצר חיבור מיוחד וחיי קהילה סטודנטיאליים עשירים ותוססים", מציין כהן.

המכללה האקדמית תל-חי מציעה יותר מ־15 חוגים אקדמיים לתואר ראשון ו-17 תוכניות לימוד לתואר שני, המחולקים לשלוש פקולטות: הפקולטה למדעים ולטכנולוגיה, הפקולטה למדעי החברה והרוח והפקולטה לחינוך והוראה.

לפרטים נוספים והרשמה יש לחייג 9827*

לאתר המכללה >>>

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר