אולם התצוגה החדש של HeziBank במתחם איקאה בצומת קרית אתא (צילום: זאב ביץ)
אולם התצוגה החדש של HeziBank במתחם איקאה בצומת קרית אתא (צילום: זאב ביץ)

HeziBank הגיעו לצפון: בונים או משפצים? אתם חייבים לבקר באולם התצוגה החדש

המותג HeziBank, שכבר מזמן הפך שם נרדף ליוקרה, איכות וסטייל אירופיים פתח את סניפו הצפוני במתחם איקאה בקרית אתא. אולם התצוגה הענק, המשתרע על פני 1,700 מ"ר, מציג את כל המגמות והחידושים העיצוביים העולמיים בתחום הקרמיקה, הכלים הסניטריים, החיפויים והריצופים, במנעד רחב של מחירים, כשהמוטו הוא: מתן מענה לכולם בלי יוצא מן הכלל בהתאם לצרכים ולכיס של כל אחד ואחד

פורסם בתאריך: 3.8.23 02:09

לאט-לאט ובלי שנרגיש כמעט התפתחה לה בצפון, וליתר דיוק, בצומת קרית אתא, סצנת עיצוב רוחשת וגועשת. ראשונה הייתה זו איקאה שבשנת 2014 פתחה שם את סניפה הצפוני ממש בשולי כביש 22 (עוקף קריות), ובשנתיים האחרונות, הצטרפו למתחם השוקק עשרות חנויות ואולמות תצוגה של מותגי עיצוב מהמובילים בעולם. אולם החותמת לכך שהצומת הפך מוקד עלייה לרגל של מעצבי פנים ואדריכלים הוטבעה רק לאחרונה, כאשר המותג HeziBank בחר לקבוע את אולם התצוגה הצפוני המפואר שלו על פני כל קומת הכניסה של הבניין החדש במתחם.

אולם התצוגה הענק של HeziBank, המשתרע על 1,700 מ"ר, הוא לא פחות מאשר היכל קודש עיצובי, המאגד תחת קורת גג אחת את כל המגמות והחידושים העיצוביים העולמיים בתחום הקרמיקה, הכלים הסניטריים, החיפויים והריצופים, ולמעשה חוץ מרהיטים יש כאן הכל מהכל – יעד עצירה חובה לכל מי שעובר לבית חדש ולכל מי שמחליט לשפץ את ביתו.

אולם התצוגה החדש של HeziBank במתחם איקאה בצומת קרית אתא (צילום: זאב ביץ)

אולם התצוגה החדש של HeziBank במתחם איקאה בצומת קרית אתא (צילום: זאב ביץ)

בכניסה לאולם התצוגה קיבל את פניי ג'יימי הרננדורנה, סמנכ"ל השיווק של החברה, באדיבות ובחיוך מסביר פנים. הרננדורנה חי ונושם את עולמות העיצוב, אך בעיקר ניכר עליו שהוא אוהב את מה שהוא עושה, ואיך לא. אחרי הכל, מי לא היה רוצה להתעורר בכל בוקר לכל היופי העיצובי הזה. הרננדורנה בירך אותי לשלום, ואילו אני הגבתי ב-WOW, ובהמשך יתברר לי שלא טעיתי, שכן WOW הוא גם שמו של אחד המותגים המוצגים במקום. אחרי "סמול טוק" קצר וכוס אספרסו יצאנו לסיור מודרך באולם התצוגה מקצה לקצה.

המעצבות שירי גולן ומירי דאובר מסטודיו SHI&MI, האחראיות על העיצוב המרהיב של אולם התצוגה, חילקו אותו לחדרים מאובזרים לעילא בחיפויים, כלים סניטריים, מראות, תאורה, טקסטיל, ריהוט ואבזור משלים, במתכונת של Shop in Shop, כשבכל חדר תצוגה קונספטואלית חווייתית של מותג אחר, הממחישה באופן המדויק ביותר השתלבותם של הפריטים בסביבת החיים שלנו.

את הסיור התחלנו בחלל שהוקצה ל- Antoniolupi – מותג יוקרה איטלקי שנוסד ב-1950, המשלב חדשנות, עיצוב פורץ גבולות ומסורת ארוכת שנים. המותג מתמחה בנגרות יוקרתית בסגנון מודרני, וידוע בזכות הפיתוח הייחודי של חומרי הגלם השונים ושיטות הייצור בטכניקות חדשות ומתקדמות. המותג Antoniolupi חתום על כמה מפריצות הדרך בתחום עיצוב חדרי האמבט, ביניהן האמבטיה הדקה ביותר בעולם, שילובים של אש ומים, כיורים חצובים באבן טבעית, כיורי פרי סטנדינג בצבעים נועזים, אמבטיות תחת כיפת השמיים ועוד.

אולם התצוגה החדש של HeziBank במתחם איקאה בצומת קרית אתא (צילום: זאב ביץ)

אולם התצוגה החדש של HeziBank במתחם איקאה בצומת קרית אתא (צילום: זאב ביץ)

החדר הבא שביקרנו בו הוא של המותג האיטלקי Devon&Devon. על אף שהמותג נוסד ב-1945 בפירנצה שבאיטליה, שמו, שנלקח דווקא ממחוז דבון שבאנגליה, מרמז על ההשראה העיצובית הקולוניאלית מימי שלטונה של המלכה ויקטוריה. המותג מתמחה בעיצובים בסגנון קלאסי, ויקטוריאניים ואלגנטיים, המקנים לחלל נופך רומנטי, אצילי ומתוחכם, המקבל משנה תוקף תחת אמות המידה האסתטיות האיטלקיות הקפדניות.

במעבר חד, הגענו לחלל התצוגה של המותג Lab3, השונה בתכלית השינוי מכל מה שראינו עד כה. Lab3, גם הוא מותג בוטיק איטלקי בעל שם עולמי, מתמחה בברזים, אמבטיות, כיורים ושלל אקססוריז בסגנון מודרני מיני-מינימליסטי.

אולם התצוגה החדש של HeziBank במתחם איקאה בצומת קרית אתא (צילום: זאב ביץ)

אולם התצוגה החדש של HeziBank במתחם איקאה בצומת קרית אתא (צילום: זאב ביץ)

משם המשכנו לאגף שלם המוקצה לברזים, וגם שם, מי היה מאמין, נגלה לעיניי עולם ומלואו. אחד החללים באולם התצוגה הוקצה ל-Dornbracht – מותג גרמני מפואר, המתמחה בברזים ומוצרי יוקרה לחדרי רחצה ומטבחים בטכנולוגיות ייצור ייחודיות. את החלל הזה מעטרים, לצד הברזים, פריטי אבזור משלימים לחדרי רחצה ומטבחים של מותג גרמני נוסף – Décor Walther – הוכחה חותכת לכך שמי שאמר ש"אלוהים נמצא בפרטים הקטנים" – צדק גם צדק.

לאוהבי הסגנון התעשייתי מוקדש באולם התצוגה חלל של מותג הברזים הניו יורקיWatermark Collection, המתמחה בברזים לאמבטיה ולמטבח המשלבים מורשת תעשייתית אותנטית עם קווים עכשוויים.

 

 

חיפויים, גבירותיי ורבותיי, חיפויים

מחלקה שלמה וגדולה בסניף הצפוני של HeziBank מוקדשת לחיפויים וריצופים מחומרים שונים ומגוונים, כשלצידה מחלקת פרקטים עשירה עם עשרות סוגי עץ לריצוף וחיפוי. מרשימים במיוחד הם החיפויים של המותג האיטלקי המוביל Kronos, המתמחה בקרמיקה וגרניט פורצלן מדוקק, שביכולתם לדמות את כל החומרים הקיימים בטבע. "איזה חיפוי בטון מקסים", אני אומרת להרננדורנה, והוא מיד מעמיד אותי על טעותי שזה בכלל לא בטון, אלא רק נראה כמו ובעצם מדובר בחומר פולימרי עמיד לכל.

החלל שהרשים אותי במיוחד היה זה שעוצב כולו מגרניט פורצלן, הידוע כאחד החומרים הפופולאריים והפרקטיים עלי אדמות. מהרצפות דרך הקירות וכלה בכיורים עצמם – הכל על טהרת הגרניט פורצלן, המוצע בשלל עוביים, גימורים, טקסטורות וחיקויים של מרקמים שונים, כמו עץ, שיש או אבן טבעית. הגרניט פורצלן מאפשר בעצם לייצר כמעט כל סגנון עיצובי בהתאם לסגנון העיצוב הכללי, לטעם האישי ולצרכים.

החיפויים והריצופים המוצעים ב- HeziBankמתאימים לכל פינה בבית, מהרצפה ומעלה, ובמיוחד ל"קירות כוח", אותם קירות מרכזיים שנרצה למקד אליהם את הפוקוס ואת מרב תשומת הלב על ידי "הלבשתם" בחיפוי מרשים.

את הסיור סיימנו באגף האבזור למטבחים, המרשים לא פחות מהאגפים האחרים, ובו שלל סגנונות של כיורים וברזים מחומרים מגוונים לצד שיש טבעי איכותי, המיובא מנקודות שונות בגלובוס.

אולם התצוגה החדש של HeziBank במתחם איקאה בצומת קרית אתא (צילום: זאב ביץ)

אולם התצוגה החדש של HeziBank במתחם איקאה בצומת קרית אתא (צילום: זאב ביץ)

לסיכום: אולם התצוגה הצפוני החדש של HeziBank הוא, כאמור, נקודת עצירה חובה לכל מי שמתעתד לעבור לבית חדש, בונה או משפץ. אמנם המותג HeziBank הוא שם נרדף לסטייל ויוקרה, אך אין בעובדה זו כדי לסתור עובדה אחרת: ב-HeziBank מציעים מוצרים במנעד רחב של מחירים, כשהמוטו של החברה הוא מתן מענה לכולם בלי יוצא מן הכלל, או כמו שהרננדורנה מיטיב להגדיר זאת: "אנחנו מציעים ג'ינסים וטי שירטים לצד חליפות ערב".

על HeziBank

HeziBank מקבוצת חמת היא החברה המובילה בישראל זה 50 שנה בתחום החיפויים, הריצופים, הריהוט והאבזור לחדרי הרחצה. החברה, שהוקמה בשנת 1967, מאגדת תחת קורת גג אחת את מותגי העיצוב האירופיים המובילים בעולם. מיום הקמתה הציבה החברה את איכות השירות ללקוחותיה במקום הראשון. השירות כולל את הליווי המקצועי לקבלן בהתקנת מוצרים, יצירת ערכות הדרכה והקצאת מנהל בלעדי לכל פרויקט, כדי להעניק שירות איכותי ללא דופי ולהתאים מוצר שיענה על צורכי הלקוח בצורה האידאלית ולאורך זמן. אולם התצוגה הראשי של החברה במתחם העיצוב דן דיזיין סנטר בבני ברק משתרע על פני 4,000 מ"ר. המרכז הלוגיסטי ומשרדי החברה משתרעים על פני אלפי מטרים רבועים בפתח תקווה.

לסניף הצפוני החדש שלה במתחם איקאה בקרית אתא הביאה איתה החברה לא רק את היוקרה, האלגנטיות והסטייל המאפיינים את מוצריה, אלא גם בשורה גדולה בתחום איכות השירות.


HeziBank, אולם תצוגה צפון – מתחם איקאה, קרן היסוד 29, קרית אתא

טל׳: 04-9058800 | לאתר HeziBank >>>

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר