"אוונגרד רזידנס" (צילום: מ.ל.ת)
"אוונגרד רזידנס" (צילום: מ.ל.ת)

הגיל השלישי: דיור מוגן – הפתרון המושלם

מתחם הדיור המוגן היוקרתי "אוונגרד רזידנס" - המקום האידיאלי  ברמה של חו"ל ששווה להכיר מקבוצת "מנו הולדינגס" בבעלות משה מנו

פורסם בתאריך: 25.12.23 00:36

תוחלת החיים עולה. זוגות ובודדים או בודדות בגיל השלישי מחפשים למלא תוכן חדש בחייהם. הבית הגדול שהקימו אינו מתמלא בכל שבוע, הילדים הנכדים והנכדות התרחקו והחיים השתנו. זה הזמן שמתחילים לחפש סביבה אחרת, קהילה חדשה, תומכת מלאת חיים והנאות.

"אוונגרד רזידנס" (צילום: מ.ל.ת)

"אוונגרד רזידנס" (צילום: מ.ל.ת)

ה"דיור המוגן" הוא הפתרון האידיאלי להתלבטות להיכן לעבור. זה איננו "בית אבות" ולא "בית הורים" שהתדמית שלהם שחוקה ומרוחקת. דיור מוגן כשמו כן הוא קודם כל דיור פרטי לכל זוג או בודד, דירה מרווחת ומהודרת מאובזרת כמו בבית. "מוגן" זו התוספת שהופכת את החיים במקום לקלים יותר.

"אוונגרד רזידנס" (צילום: מ.ל.ת)

"אוונגרד רזידנס" (צילום: מ.ל.ת)

מחקרים רבים שנערכו בעולם על נושא הזיקנה ותוחלת החיים גילו בין השאר כי מבוגרים המתייחסים לזיקנה כאל משהו שלילי הכרוך במחלות, בדידות וכו', בסופו של דבר חווים יותר בעיות בגיל השלישי ותוחלת החיים שלהם קצרה מאלה שגישתם חיובית יותר כלפי הזיקנה. מחקרים נוספים מצביעים על כך שאנשים בגיל השלישי שיש להם קשרים חברתיים, תעסוקה, מערכות יחסים מאושרות, הרגשתם טובה יותר ותוחלת החיים שלהם גבוהה יותר.

"אוונגרד רזידנס" (צילום: מ.ל.ת)

"אוונגרד רזידנס" (צילום: מ.ל.ת)

לאנשים בגיל השלישי קשה יותר לעזוב את ביתם "מבצרם" ולעבור לדיור מוגן. אלא שכבר עושים את הצעד הזה, לעתים בעזרת הילדים והנכדים, לא מצטערים על ששינו את מקום מגוריהם והם מדווחים למשפחה ש"גילו חיים חדשים ומאושרים".

"אוונגרד רזידנס" (צילום: מ.ל.ת)

"אוונגרד רזידנס" (צילום: מ.ל.ת)

הפתרון המושלם נמצא במתחם "אוונגרד רזידנס" הייחודי בנוף החיפאי. מדובר בפנינה ארכיטקטונית הכוללת מבנה היסטורי של מלון "לב הכרמל" בסגנון "באוהאוס”, שנועד לשימור במרומי הכרמל. שמבנה שוחזר ונבנה מחדש , תוך שמירה על האופי האדריכלי של המבנה הישן עם עיצוב עכשווי. בצמוד אליו תוך שילוב מקסימאלי הוקם בניין חדיש, הכולל 8 קומות (כולל קומת קרקע וקומת גג ) וכן 7 קומות תת קרקעיות מתוכן 4 חניה עם 90 מקומות. בריכה מפוארת, חדר אוכל, אולמות לפעילות חברתית ותרבותית, חדר כושר, ספא ועוד.

 

במתחם כ-100 דירות פאר (דירות פנטהאוז, דירות בגדלים שונים של שניים-ארבע חדרים) שעוצבו בסטנדרט גבוה מאוד, מרוצפות בשיש יוקרתי, כל דירה כוללת מטבח עם אבזור יוקרתי, מרפסות מרווחות ואביזרי בטיחות. המתחם היוקרתי נרכש על ידי איש הספנות והעסקים משה מנו, הבעלים של קבוצת "מנו הולדינגס" במסגרת הרחבת השקעותיו בתחומים נוספים מעבר לענפי הספנות, הנדל"ן, המלונאות, ההי-טק ועוד.

דיירות והדיירים ב"אוונגרד רזידנס", השוכן בכיכר היינריך היינה בחיפה, נהנים משירותי ניקיון, מיזוג וחימום מרכזי, החזקה, פעילויות מגוונות ועוד. מסביב לבניין, גן "בוטני", מרהיב עם עצים עתיקים, שטחים ציבוריים ירוקים ובסמוך גן ציבורי (גן שמואל) עם פינות ישיבה ועוד. מחדרי המתחם, נשקף נוף מרהיב של העיר חיפה וחופי הים שלה.

מקומו של המתחם ברחוב שקט, סמוך לציר מוריה עם נגישות למרכז הכרמל, האודיטוריום של חיפה, מרכזי תרבות, בילוי ופנאי. בנקים, דואר, בתי קפה וגן ציבורי מטופח, מאפשרים לדיירות ולדיירים למצוא את כל השירותים במרחק הליכה קצר ומישורי.

"אוונגרד רזידנס" (צילום: מ.ל.ת)

"אוונגרד רזידנס" (צילום: מ.ל.ת)

האווירה היוקרתית של המתחם, הכולל בניין משוחזר ובניין חדשני, השילוב של הארכיטקטורה, המחשבה שניתנה על כל פרט ופרט על מנת לשמר את העבר, להנגיש את ההווה ולצפות פני העתיד לנוחיות הדיירות והדיירים, כל אלה מעניקים ל"אוונגרד רזידנס" את הבסיס לחיי חברה וקהילה מאושרים של הדיירים במקום.
הצוות הנפלא, המסור והאדיב, האמון על הניהול, התחזוקה והשירות, הענקת מעטפת שמירה ובטחון, שירותי אחות ורופא, הפעלת חוגי תרבות , פנאי וספורט, הבריכה, חדר הכושר ועוד, מעניקים לדיירים שירות בכל שעות היממה.


לאתר אוונגרד רזידנס  >>>

דוא"ל: [email protected]
לתאום פגישה וסיור במקום 8113*


דיור מוגן בסטנדרט גבוה

קבוצת "מנו הולדינגס" שרכשה את "אוונגרד רזידנס" מתכוונת לקדם את המקום ולתפעלו בסטנדרט גבוה, כיאה למסורת של חברת "מנו ספנות" שעסקיה מתפרסים על פני תחומים רבים: תובלה ימית, אוניות נוסעים, מלונות, משרדים, היי-טק ועוד.

"אוונגרד רזידנס" (צילום: מ.ל.ת)

"אוונגרד רזידנס" (צילום: מ.ל.ת)

"המתחם שנרכש עונה על הצורך בהתמקדות בדיור איכותי ויוקרתי לאוכלוסייה המבוגרת באזור חיפה הקריות והצפון. "אוונגרד רזידנס" ייחודי בתחומו בזכות מיקומו, הדירות המפוארות עם הנוף המרהיב, יכולתם של הדיירים להנות מסביבה נוחה, אווירה תרבותית, פעילות חברתית, בצד היכולת להמשיך בחיים עצמאיים מלאים ומגוונים" אומרים ב" אוונגרד רזידנט בע״מ" מקבוצת "מנו הולדינגס (אחזקות)" שבבעלות משה מנו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר