מועדון הכושר "לזוז" בעיר התחתית (צילום: רשת "לזוז")
מועדון הכושר "לזוז" בעיר התחתית (צילום: רשת "לזוז")

רשת "לזוז" הגיעה לחיפה ופתחה לראשונה בעיר התחתית מועדון כושר ענק

רשת מועדוני הכושר הארצית "לזוז" הגיעה לחיפה ופתחה מכון כושר ענק, הראשון שלה בצפון, במתחם חלונות הסיטי בעיר התחתית. לכם נותר עכשיו רק לקום מהכורסה ולהתחיל לזוז

פורסם בתאריך: 27.12.23 12:28

לאחר חודשים של חיפושים מאסיביים, רשת מועדוני הכושר הארצית "לזוז" מצאה את הלוקיישן המושלם עבור הסניף הצפוני שלה בקומת הקרקע של מתחם חלונות הסיטי (בניין אשל, שדרות פלי"ם 2, צמוד לבתי המשפט). מי שעמלו על מציאת המיקום המושלם הוא סוכן הנדל"ן אבי יוסקוביץ, המתמחה בנדל"ן מסחרי, נציג חברת "המרכז לנדל"ן בע"מ – מסחר ועסקים", בניהולו של דותן הנדלמן.

מה שהפך את החיפוש למורכב ומאתגר במיוחד היו הסטנדרטים הגבוהים שהציבה רשת "לזוז", לה סניפי ענק ברחבי הארץ. ייחודה של הרשת הוא במינוי שהיא מציעה ללקוחותיה: מחיר אחיד ואטרקטיבי במיוחד, ללא התחייבות, לכל מכשירי המכון ולכל אימוני הסטודיו – פילאטיס יוגה לס מילס, וכל זה באווירה ביתית, משפחתית ונעימה.

מועדון הכושר "לזוז" בעיר התחתית (צילום: רשת "לזוז")

מועדון הכושר "לזוז" בעיר התחתית (צילום: רשת "לזוז")

על הנכס, שהותאם בדיוק למידותיה הגדולות של רשת "לזוז", מספר יוסקוביץ: "'חלונות הסיטי' הוא מתחם מבוקש ומשגשג, שמאגד בתוכו יותר מ-50 אלף מ"ר של משרדי עורכי דין ומקצועות חופשיים נוספים, והוא ממוקם בפריים לוקיישן בעיר התחתית. הסניף של רשת 'לזוז' משתרע על שטח של כ-1,500 מ"ר נטו".

דותן הנדלמן (מימין) ואבי יוסקוביץ (צילומים: פרטיים)

דותן הנדלמן (מימין) ואבי יוסקוביץ (צילומים: מארק ברבר)

לדברי יוסקוביץ, בעיר התחתית אין עוד חדר כושר ובוודאי לא בסדר גודל של רשת "לזוז". "כשקיבלנו את הנכס לטיפול בבלעדיות בחברה, יצאנו לשיווק בכל מיני פלטפורמות ומדיות חברתיות, ישבנו על מאגרי המידע שאצלנו במערכת והגענו למסקנה שהעיר התחתית היא הלוקיישן המושלם לרשת 'לזוז', שאגב, זה הסניף הראשון שלה בצפון", הוא מספר.

לרישום מהיר לחצו >>כאן<<

במשא ומתן על השכרת הנכס ייצגו יוסקוביץ והנדלמן את שני הצדדים, הן את בעלי המתחם והן את בעלי רשת הכושר. לדבריו, זה היה משא ומתן מאתגר, במהלכו הם נדרשו להיות יצירתיים ולמצוא פתרונות מחוץ לקופסה. "ניצבו בפנינו לא מעט אתגרים", הוא מספר, "למשל, בכל מה שקשור למציאת פתרונות לחניות, למלתחות וללוקרים. בשורה התחתונה עמדנו בכל האתגרים, והתוצאה הסופית היא חדר כושר ענק עם חניון צמוד ונגישות מלאה, וזה בהחלט משהו ברמה שחיפה עוד לא ראתה".

 

 

מועדון הכושר החיפאי הענק של רשת "לזוז" כולל את מיטב המכשירים הפזורים במספר אזורים במועדון ומעניקים מענה כולל למתאמנים מתחילים ומקצוענים. כך תמצאו בו אזור קרוספיט, אוזר איגרוף, אזור משקולות ועוד. מכון הכושר מצויד במיטב הטכנולוגיה והמכשור המתקדם בעולם וכולל מערכת בלעדית להזמנת מקום במכון הכושר עם סימון אישי היישר מאפליקציה ייעודית.

מועדון הכושר "לזוז" בעיר התחתית (צילום: רשת "לזוז")

מועדון הכושר "לזוז" בעיר התחתית (צילום: רשת "לזוז")

העיר התחתית של חיפה זוכה בשנים האחרונות לעדנה מחודשת וחווה פריחה כלכלית ממשית. יוסקוביץ והנדלמן מדווחים על עלייה חדה בביקושים, במיוחד מצד חברות גדולות רבות. לדבריהם, העיר התחתית הפכה לפנינה נדל"נית אטרקטיבית בזכות מתחמי המזון הרבים שהוקמו בה, הסטודנטים הרבים מהקמפוסים השונים שמבלים בה והנגישות התחבורתית המעולה באזור.

סוכן הנדל"ן אבי יוסקוביץ והבעלים של רשת "לזוז", ויקטור שנקל (צילום: עצמי)

סוכן הנדל"ן אבי יוסקוביץ והבעלים של רשת "לזוז", ויקטור שנקל (צילום: רשת "לזוז")

לרישום מהיר לחצו >>כאן<<

יוסקוביץ והנדלמן מסכמים: "הניסיון הרב ש'המרכז לנדל"ן בע"מ, סניף מסחר ועסקים' צבר בעסקאות רבות לאורך השנים באזור והכרת השטח הם אלה שמאפשרים לנו להצליח בעסקאות נדל"ן מסחרי לפי מידותיו של כל לקוח ולקוח. הסניף של רשת 'לזוז' שייפתח, בשעה טובה, בשבועות אלו ממש, בתקופה מאתגרת במיוחד, כבר זוכה להתעניינות שיא מהעובדים במשרדים הסמוכים בפרט ומהציבור החיפאי בכלל".


על "המרכז לנדל"ן בע"מ – מסחר ועסקים" >>>

על רשת "לזוז" >>>

לדף הפייסבוק – אבי יוסקוביץ, מומחה לנדל"ן מסחרי

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נתין עצבני

    כמובן שאין זכר למחיר וגם בקישור חייבים קודם להירשם עם כל הפרטים לפני שמבינים את המחיר.
    לא הולך לאף מקום שלא מצהיר מראש ובצורה ברורה מה המחיר של כל דבר.

  2. לי

    מקום מזעזע, רואים שהם לא חיפאים, מי יבוא מהכרמל להתאמן בעיר תחתית? ביום פקקים בלילה איזור לא נעים ואוכלוסייה לא נעימה. המקום מהמם הלוקיישן יהיה המפלה שלו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר