בועז כהן - "אלקטרו בועז" בפעולה (צילום: אלקטרו בועז)
בועז כהן - "אלקטרו בועז" בפעולה (צילום: אלקטרו בועז)

"אלקטרו בועז": תמיד יוצא צדיק

המקרר התחיל להשמיע קולות מוזרים? הטלוויזיה גורמת לקצר? מכונת הכביסה הפסיקה לפעול? המזגן מסרב לחמם או לצנן? אתם מחפשים טכנאי מוסמך, אבל רוצים שהוא ייצא הכי צדיק שאפשר? כלומר, שיפתור את התקלה במהירות וגם לא יעשוק אתכם במחיר? קבלו המלצה חמה צדיק אמיתי: בועז כהן מ"אלקטרו בועז"

פורסם בתאריך: 27.12.23 12:47

בועז כהן חי ונושם את עולם החשמל כבר כמעט ארבעה עשורים. המעבדה שבבעלותו, "אלקטרו בועז" היא מהוותיקות בחיפה, וכהן וצוות הטכנאים המקצועיים שלו מתמחים בתיקון כל סוגי התקלות של כל מוצרי החשמל הביתיים – מקררים, מקפיאים מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחי כלים וכמובן מזגנים.

השירות שניתן ב"אלקטרו בועז" הוא מכל הלב, ובשלב הראשון, כהן ינסה תמיד לסייע לכם לפתור את התקלה טלפונית. רק אם זה לא יילך, הטכנאים יגיעו עד אליכם, הביתה, כדי לתקן את התקלה במקום, ורק במקרה שזה לא יתאפשר, המכשיר יילקח למעבדה, ויוחזר אליכם לאחר תיקון כמו חדש.

מכונת הכביסה פורקה, תוקנה והורכבה מחדש (צילום: אלקטרו בועז)

מלבד תיקון מכשירי חשמל, ב"אלקטרו בועז" מבצעים גם עבודות חשמל מכל הסוגים, בדגש על בטיחות, אמינות, יושר ומקצועיות ולשביעות רצונכם המלאה. מכיוון שאיש מאיתנו לא אוהב להיתקע בלי חשמל, כהן וצוותו זמינים לרשותכם 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.

כהן עצמו הוא חשמלאי מוסמך/ראשי, ולפיכך הוא מורשה לבצע עבודות חשמל ולערוך תוכניות עד 250 אמפר הן בבתים פרטיים, הן במשרדים והן בתעשייה. בין עבודות החשמל שהוא מבצע: הוספת נקודות חשמל, הגדלת לוחות חשמל תלת פאזי ו-40 אמפר, החלפת חוטי חשמל והארקות, התקנת שעון שבת, חמם מהיר לדודי שמש, גופי חימום תרמוסטטים, ביצוע בדיקות ואישור תקינות החשמל.

החלפת לוח חשמל דירתי (צילום: אלקטרו בועז)

החלפת לוח חשמל דירתי (צילום: אלקטרו בועז)

נוסף על כל אלה, ב"אלקטרו בועז" מציעים פתרונות תיקון ותחזוקה עבור מזגנים מכל הסוגים עם התמחות מיוחדת בתיקון מזגנים מהדור החדש – מזגני אינוורטר. במסגרת הזו, החברה מבצעת שורה ארוכה של פעולות, כמו תיקון קצרים חשמליים, פירוק והרכבה, הוספת צנרת, מילוי גז ועוד.

 

 

ב"אלקטרו בועז" מדגישים, כי הם עובדים אך ורק עם חלפים מקוריים ומעניקים אחריות מלאה על כל תיקון למשך שנה. מחיר הביקור הוא נמוך מהמקובל בשוק, והמחירים עבור התיקונים נוחים לכל כיס. "אנחנו מתפרנסים בעיקר מהעבודה", אומר כהן.

האם יש עדיין ביקוש לתיקון מכשירי חשמל? האנשים לא מעדיפים לזרוק את המכשיר המקולקל ולקנות חדש?

"זה תלוי. אם מדובר במכשירים איכותיים שווה לבדוק קודם אפשרות של תיקון. נכון, שיש מקרים שבהם מחיר התיקון והחלקים הוא גבוה, אז האנשים מעדיפים כבר לקנות מכשיר חדש. בזכות הניסיון הרב שצברתי, פעמים רבות, אני לא חייב לפרק את המכשיר כדי לאתר את הבעיה. אני רק רואה את המכשיר, את הדגם שלו, ומבין פחות או יותר מה התקלה, ואז אני יודע להסביר זאת ללקוח, לכוון אותו ולהמליץ לו אם כדאי לו לתקן או לא".

תיקון מזגן (צילום: אלקטרו בועז)

תיקון מזגן שנשרף (צילום: אלקטרו בועז)

ל"אלקטרו בועז" סניפים בהדר (ברחוב יוסף), בנווה שאנן (ברחוב חניתה) וכן סניף נוסף בכרמל, אבל כמעט שלא תמצאו אותו בסניפים. "אני כל היום עובד, אני איש שטח", הוא אומר, ומוסיף, כאמור, שהוא זמין לשירותכם 24/7. השירות ניתן בחיפה, קריות, טבעון, רמת ישי, טירת כרמל, עתלית, יישובי חוף הכרמל וזכרון יעקב.


ליצירת קשר: 052-8890415

אתר אינטרנט: https://www.electroboaz.co.il/

דוא"ל: [email protected]

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר