הדיאטנית חן וינר בשיחת ייעוץ תזונה ודיאטה און ליין (צילום: דוברות כללית)
הדיאטנית חן וינר בשיחת ייעוץ תזונה ודיאטה און ליין (צילום: דוברות כללית)

בלי לצאת מהבית: שירות תזונה ודיאטה אונליין בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי

בכללית ממשיכים להנגיש את השירותים והרחבת זמינותם לכלל המטופלים: תרופות עד הבית, רופאי ילדים ומשפחה אונליין, רופאי עור וגם תזונה ודיאטה עד הבית (דיאטה וידיאו). זאת על מנת להקל על כל מי שמתקשים להגיע למרפאה בשל שעות רבות בעבודה, שמירה על הילדים, מרותקי בית, ולאחרונה גם בשל פינוי מבתיהם,  גיוס למילואים ועוד

פורסם בתאריך: 18.3.24 16:25

המושג "נפש בריאה בגוף בריא" הפך בשנים האחרונות שגור בקרב מספר הולך וגדל של מבוטחי כללית המעוניינים לסגל לעצמם הרגלים בריאים יותר ולשפר את איכות חייהם לאין ערוך, בהלימה עם מודעות גבוהה לחיים מאוזנים יותר.

כחלק מהמגמה המתוארת, בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי ממשיכים להנגיש את השירותים ולהרחיב את זמינותם לכל המטופלים. אחד מהשירותים, אשר זוכים לפופולאריות גבוהה, הוא שירותי תזונה ודיאטה אונליין המוענקים למטופלים מעל גיל 18 מאוכלוסיות מגוונות.

חן וינר, דיאטנית קלינית בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי מספרת: "השירות החל ביולי 2022, ולנו במחוז יש שמונה דיאטניות המעניקות את שירות התזונה והדיאטה אונליין. אנו מבצעות שיחת וידיאו עם המטופלים, שמקבלים ייעוץ בנושאים רבים כגון: איזון שומני הדם, סוכרת, נטילת תוספי תזונה, איזון סוכרת הריונית, ירידה במשקל, בעיות גסטרו, גאוט, תזונה בעת טיפולים אונקולוגיים ועוד".

 

 

התוצאות לא מאחרות להגיע

השירות שהושק בקיץ 2022 כבר הספיק להניב פירות עבור עשרות מטופלים במחוז שהשכילו לשנות את חייהם מקצה לקצה.

אחד מהם הוא מוריס לוי (64) מנהריה, שמיטיב לתאר את השינוי הבריאותי שחל בחייו לאחר שורה של מפגשי ייעוץ מקוונים, אחד על אחד, עם הדיאטנית, חן וינר: "עברתי לאחרונה ניתוח שכתוצאה ממנו נפגעו אצלי מיתרי הקול. בנוסף, בעקבות כדורים שאני נאלץ ליטול מאז הניתוח, רמות הסוכר שלי בדם עלו לגבהים שלא הכרתי עד היום. התחלתי לשוחח עם חן התזונאית של כללית דרך הזום. היא התגלתה מיד כגורם מקצועי ומהימן, כולל טיפים נהדרים שנתנה לי בנושא של תזונה נכונה. כל פעם שהייתי קונה משהו בסופר, הדבר הראשון שהייתי עושה הוא לשלוח אליה תמונות של המאכל. היא הייתה משיבה לי האם אני יכול לאכול או לא. כך במשך חודשים ארוכים. כיום אני כבר יכול להגיד שבזכות היחס האישי והמקצועיות שלה, רמות הסוכר שלי התאזנו ואני לא זקוק עוד לתרופות. בשביל להבין, הגעתי אליה עם רמות סוכר של בין 250-230. לאחר התהליך, גם ברמות המוגזמות ביותר אני בקושי מגיע ל-150. אני חייב לה תודה ענקית".

גם דניאל אליק (44) מקרית ים מתאר תהליך איכותי, בזכותו הצליח להשיל 15 קילוגרמים ממשקלו בתוך פרק זמן של פחות משנה. הוא מספר: "חן התזונאית ליוותה אותי לאורך כל הדרך. קיבלתי תפריט שהקפדתי להתמיד בו. אני חייב להודות שאני מאוד מרוצה מהיחס, מהשירות ומכל הליווי מלא הידע והמקצועיות. התוצאה היא שאני מרגיש כיום הרבה יותר נינוח וקל עם עצמי. פשוט תודה".


לקביעת תור לדיאטה וידיאו יש להתקשר למספר: 2700*

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר