ארוחת בוקר מומלצת בגליל. מאגר תמונות Ingimage
ארוחת בוקר מומלצת בגליל. מאגר תמונות Ingimage

לחמק'ה: ארוחת בוקר בגליל שאסור לכם לפספס

פורסם בתאריך: 5.12.18 14:17

לחמק'ה

כל מי שמתגורר באזור הצפון מכיר את מאפיית לחמק'ה הידועה כאימפריית הלחמים והמאפים של הצפון. כל המאפים מיוצרים ממיטב חומרי הגלם כאשר הטריות היא מעל הכל. והטעם? ללא כל ספק בכמה וכמה רמות מעל לכל דמיון. ויש גם נוף לחרמון.

אז מה הסיפור?

אז בין אם החלטתם להסתפק במאפה ליד הקפה או להתפרע על ארוחת בוקר עשירה, ההנאה בלחמק'ה מובטחת. המקום הוא של נטע וישי גרבר, זוג צעיר עם שלושה ילדים שהחליטו להגר לצפון לפני שמונה שנים וללכת בעקבות החלום. ישי עבד במטבחים של מסעדות תל-אביביות מובילות (רפאל, טוטו) ונטע במאפיה של מסעדת "בראסרי". כשהחליטו להתמקם בצפון הירוק, נטע למדה 'קדרות' בתל חי, וישי ניהל את המטבח של מסעדת פוקאצ'ה כחמש השנים. במהלך התקופה הזאת טסו לניו יורק כי ישי למד אפייה ב-F.C.I ומיד לאחר מכן פתחו ביחד את לחמק'ה במתחם נופית חרמון. "בהתחלה חשבנו שנפתח מאפיה קטנה ונמכור לחמים ומאפים ליד הקפה, אך הדרישה לא איחרה לבוא והחלטנו להגדיל את המקום והתפריט", מספרת נטע. היום יש בלחמק'ה שלושים מקומות ישיבה, והתפריט כולל לחמים, מאפים, סנדוויצ'ים וארוחות בוקר קלילות באווירה אינטימית ומשפחתית.

 

View this post on Instagram

 

❤️❤️#love

A post shared by לחמק׳ה (@lehemke) on

צילום: נטע גבעתי

התשוקה הגדולה

"התשוקה לאוכל ואירוח מובנית אצלנו ב-DNA" מספרת נטע. "אני וישי עובדים צמוד במשך כל השנים, כך שכל אחד חולש על תפקיד אחר. אני מנהלת את הפלור וישי שולט על המטבח והאפייה, אבל שנינו יודעים לעשות את העבודות אחד של השנייה".

הכי חשוב

"הטריות היא בראש הפירמידה מבחינתנו. אין דבר כזה לחם מאתמול או צלחת ירקות שעמדה כמה דקות"

הלחמים

כל הלחמים הם לחמי מחמצת ללא סוכר וללא שמרים, לחמים צרפתיים קלאסיים כאשר לכל לחם הרכב אחר ואופי משלו. על המדפים ניתן למצוא לחמים מכל הסוגים: לחם שאור קלאסי, לחם בצל, לחם זיתים, לחם טחינה ופשתן, לחם בריאות העשוי ממאה אחוז חיטה מלאה, לחם כוסמין ושיפון עם אגוזי מלך, בגטים ועוד ועוד.
אם בא לכם סנדוויץ', אז בטח תשמחו לשמוע שתוכלו לבחור את הלחם האהוב עליכם וישי כבר יפנק אתכם במילוי. בימי שישי יש גם לחם פרמז'ן חם שאפשר לקחת לסופ"ש (אבל כנראה שיגמר תוך חמש דקות).

המנה שכולם אוהבים

המנה האהובה על הלקוחות היא מנת בריוש ביצה המטוגן בחמאה ועליו מונחת ביצת עין, סלמון מעושן או חזה הודו צרוב או גבינת גאודה.

הלחם שאסור לפספס

לחם גרעינים הוא הלחם הכי מבוקש בלחמק'ה. יש בו חמישה סוגי גרעינים: שומשום, שיבולת שועל, גרעיני חמנייה, דלעת ופשתן והטעם פשוט מושלם.

הלחם האהוב על ישי ונטע

ישי אוהב במיוחד את לחם הזיתים והשאור, כאשר נטע אוהבת להתענג על לחם הצימוקים והאגוזים. "אני מאוד אוהבת את שילוב של המתיקות בתוך הלחם" מספרת נטע.

כתובת: מתחם נופית חרמון, אזור תעשיה צפוני קריית שמונה
שעות הפעילות:
א'-ה': 08:00-16:00
ו': 08:00-14:00
טלפון: 04-6441978

קישור לאינסטגרם

צילום: נטע גבעתי

 

View this post on Instagram

 

שישי שמח @lehemke #bread

A post shared by לחמק׳ה (@lehemke) on

צילום: נטע גבעתי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר