מסעדות בשרים בחיפה. קרדיט: מאגר Ingimage
מסעדות בשרים בחיפה. קרדיט: מאגר Ingimage

מסעדות בשרים בחיפה שאתם חייבים להכיר

אין כמו לאכול בשר משובח ועסיסי ולהנות ממנו עד הביס האחרון. לפניכם מסעדות הבשרים המומלצות בחיפה שמכינות בשר על כל סוגיו בשיטות מסורתיות ומיוחדות של המטבח הצרפתי, הארגנטינאי והישראלי

פורסם בתאריך: 13.12.18 11:32

עדכון אחרון: 5.2.20 17:00

קפה נמרוד: כל הטוב שיש בעולם הבשר

כשמדובר בבשר, הגיוון בסוגים הוא שם המשחק. הטעמים העשירים שגלומים בבשרים איכותיים מעוררים אצל רובנו חשק לעוד. ביום אחד בא לנו המבורגר, ביום השני פרגית ובפעם אחרת אולי אפילו סטייק אנטריקוט. כמעט כל אדם שאוהב לאכול בשר על בסיס קבוע אוהב לגוון במנות שלו, על מנת ליהנות מכל הטוב שיש לעולם הבשר להציע.

בסניף החיפאי של קפה נמרוד, בדומה לשאר סניפי הרשת, קיים תפריט בשרי מגוון במיוחד שיספק את החשקים של חובבי הבשר למיניהם. מהמבורגר דרך שניצל ופרגית ועד לקבב העשוי מתערובת ייחודית. כל מנה בתפריט מכילה כמות בשר נדיבה ומכובדת שיכולה להספיק אפילו לשני אנשים. מספיק שתביטו באחת מהמנות הבשריות של קפה נמרוד וכבר תבינו זאת בעצמכם.

מנת ה"קבב קבב" היא אחת מהמנות המומלצות ביותר בתפריט של קפה נמרוד. זהו קבב המורכב מתערובת מגוונת ומוגשת לצדו תוספת חמה. הקבב מגיע לצד טחינה, סלסלת עגבניות, חציל קלוי ומונח על מצע של סאלוף – מעין הכלאה בין פיתה ללאפה. כמות בשר משמעותית נמצאת על גבי הסאלוף הרחב, שמגיע אל המסעדה חצי אפוי, נאפה במקום עד תום ומוגש אל השולחן חם ומעורר תיאבון.

זו הייתה רק טעימה מההיצע הבשרי הרחב של המסעדה. לצד המנה הנדירה הזו תוכלו למצוא בתפריט המבורגר קלאסי (המוגש גם בגרסה טבעונית), פיש אנד צ'יפס, פרגית, שניצל, חזה עוף ומוסקא ממולאת בבשר בקר. הבשרים מטוגנים על גריל איכותי, ולא על פלנצ'ה, וכך שומר הבשר על הארומות, הריחות העזים והטעמים העשירים שלו.

קפה נמרוד: תפריט בשרי מגוון במיוחד

קפה נמרוד: תפריט בשרי מגוון במיוחד

כחלק מהמסיבה הבשרית שמציע התפריט של קפה נמרוד מידי יום ביומו, הסניף החיפאי יוצא מידי פעם במספר ספיישלים של מנות איכותיות העשויות מבשר טרי, כמו למשל קבב הבית או סטייק האנטריקוט. המנות מתובלות לעילא ולעילא, ומבושלות בקפידה על ידי הטבחים המנוסים של המקום.

קפה נמרוד הוא ממש חגיגת "על האש". בשרים טובים מטוגנים על הגריל האיכותי של המקום ומוגשים אל הסועדים בחום ואהבה. החלל נמרוד ז"ל, אהוביהם ויקיריהם של בעלי רשת קפה נמרוד שנהרג במלחמת לבנון השנייה, מהווה את מקור ההשראה המרכזי של קפה נמרוד, והמשפחתיות, האהבה והנדיבות של המקום נשאבו ללא ספק מאישיותו המופלאה.

קפה נמרוד
כתובת הסניף בחיפה: שדרות הנשיא 119, חיפה
טלפון: 04-6188668

קישור לאתר
קישור לפייסבוק


 

סטייק בר Steak & Bar

אם אתם רוצים לאכול המבורגר גדול ואיכותי, כמו במסעדות האמריקאיות, או סטייקים עסיסיים ואוכל מקסיקני, כדאי לכם להגיע לסטייק בר בעיר התחתית.

את סטייק בר פתח בתחילת 2017 יעקב לבדב, שעלה לחיפה לפני שנתיים וחצי ממוסקבה. יעקב רצה לפתוח מקום שישלב מנות מבשר איכותי במחיר נגיש ובירה. הוא זיהה את הפוטנציאל בעיר התחתית המתפתחת והקים ברחוב נתנזון את הסטייק בר. תוך זמן קצר הגיעו לסטייק בר צעירים רבים כדי להנות ממהמבורגר הטעים בארוחת הצהריים. חלקם, בהיותם עובדים במת"מ, עושים את דרכם במיוחד לסטייק בר מצדה השני של העיר. הסטייק בר פופלרי גם בקרב תיירים, בעיקר מארה"ב שמזהים בסטייק בר מסעדת המבורגרים כמו במולדת.

תפריט הסטייק בר כולל מגוון סטייקים, מנות מהמטבח המקסיקני ואת מנות הדגל – ההמבורגרים. כל המנות עשויות במקום, כולל הרטבים.

ההמבורגר העסיסי של סטייק בר מתקבל הודות בישול הבשר בשיטת הסו-וויד. בשיטה זו הבשר נאטם למספר שעות בשקית פלסטיק ללא אוויר בטמפרטורה מאוזנת. התוצאה היא בשר שמתבשל באופן שווה בשכבות הפנימיות והחיצוניות וכך טעם הבשר נשמר והוא הופך לרך ועדין מאוד. לאחר מכן הבשר נצלה על הגריל. כדי להיווכח בטעם הבשר, מומלץ לטעום את סטייק הפיקאניה (95 שקלים).

כל מנות הסטייקים מגיעות עם תוספות שמחירן כלול במנה, למשל: ירקות מטוגנים בווק, צ'יפס וסלטים טריים.

גם ההמבורגרים המפורסמים של סטייק בר מתבשלים בשיטת הסו-וויד. המבחר הוא גדול וההמבורגרים נעשים בגודל המנות האמריקאיות וגודלה של כל מנה הוא 250 גרם ושל המבורגר מיני 100 גרם. אך אם זה לא יספיק לכם, ניתן להזמין המבורגר כפול (25 שקלים), משולש (50 שקלים) או מרובע (70 שקלים).
ההמבורגר העסיסי מגיע עם ירקות טריים ורטבים ויש גם תוספות שונות של צ'יפס, טבעות בצל, בייקון, גבינה כחולה, ביצה, אננס, פטריות וכו'. מחירי התוספות מ-5 שקלים עד 15 שקלים.

סטייק בר

סטייק בר

המומלצים של סטייק בר:

הבלו צ'יז בורגר, המבורגר בקר עם רוטב גבינה כחולה, פטריות מטוגנות ובצל (65 שקלים).

המבורגר פילדלפיה עם גבינת שמנת פילדלפיה, אבוקדו טרי וגבינת גאודה (70 שקלים).

הצ'יזבורגר המפורסם והגדול מאוד של סטייק בר מבושל בסו – וויד ומגיע עם 100 גרם של שני סוגי גבינות (65 שקלים).

בסטייק בר תמצאו מנות מהמטבח המקסיקני האותנטי שנעשות על ידי טבח ממקסיקו. בין מגוון המנות בוריטו בשרי (40 שקלים) או טבעוני (35 שקלים), טאקוס (45 שקלים), מנה זוגית של צ'ילי נאצ'וס (48 שקלים).

"אנחנו מקפידים שכל המנות יהיו איכותיות, טובות וגדולות כמו גודל המנות בארה"ב", אומר יעקב.

בנוסף לבשר, מגיעים לסטייק בר בשביל הבירה. במשך הרבה זמן יעקב הרכיב את תפריט הבירות של סטייק בר שמציע בירות מצ'כיה, אנגליה ומאוסטריה שנדיר למצוא במקומות אחרים. הבירות הישראליות מגיעות כולן ממבשלות בוטיק אותנטיות.

לאחרונה, סטייק בר השיק אפליקציה חדשה שזמינה להורדה באנדרואיד ובאייפון – S&B Burgers in Haifa, המאפשרת הזמנת משלוחים וקבלת 10% הנחה על כל משלוח שמהווה החזר על ההזמנה הבאה. להורדת האפליקציה.

נתנזון 17, העיר התחתית, חיפה. שני – חמישי 11:00-24:00, שישי 11:00-2:00, שבת 12:00-24:00, ראשון 18:00-24:00.

סטייק בר. צילום: רמי שלוש

סטייק בר. צילום: רמי שלוש


אדוארדו'ס Eduardo's

מה הדבר הראשון שעולה לכם בראש כשאתם שומעים על מסעדה ארגנטינאית? כנראה שזה המון בשר!

מסעדת אדוארדו'ס היא הגשמת חלום של הבעלים אדוארדו סויפר, שעלה לארץ ב-1997 מארגנטינה כדי להפוך את החלום למציאות. עד שנת 2012, הקדיש אדוארדו 15 שנים להבנת ההעדפות והטעמים הקולינריים של החברה הישראלית, כאשר עסק בשירותי קייטרינג מהבית. הקייטרינג עזר לו לגבש את המידע שחיפש וכאשר הרגיש בטוח, הוא פתח את אדוארדו'ס.

מסעדת אדוארדו'ס. צילום: אדוארדו סויפר

מסעדת אדוארדו'ס. צילום: אדוארדו סויפר

להיכנס למסעדת אדוארדו'ס זה כמו להיכנס לרחוב האיקוני קמיניטו בשכונת לה בוקה בבואנוס איירס, עיר הולדתו של אדוארדו. כבר בהתחלה האווירה הקסומה גורמת לנו להרגיש כמו בארגנטינה.כיום, כעבור שבע שנים של עבודה קשה, אדוארדו הפך לאמת מידה לאלו שרוצים להנות מבשר עסיסי שנמס בפה ומעניק טעמים אינסופיים.

אך לא הכל היה מוצלח בהתחלה. במהלך ארבע וחצי השנים הראשונות, בשל חוסר נסיון בתחום המסעדנות, ניצב אדוארדו בפרשת דרכים בה עליו היה להחליט לגבי סגירת המסעדה או למצוא דרך חדשה ולא שגרתית להמשך פעילותה. בהתבססו על נסיון שנצבר בשנים קודמות, הוא חשב על רעיון חדשני שתוך זמן קצר גרם לו לקבל ביקורות מצוינות באתרים שונים כמו פייסבוק וטריפ אדווייזר. ב-2017, אתר Ynet דירג את אדוארדו'ס בעשיריית מסעדות הבשר הטובות ביותר בארץ.

הביקורות המצוינות גרמו לאדוארדו'ס להכרה בינלאומית ואדוארדו מקבל הזמנות מתיירים שמגיעים מארה"ב, אוסטרליה, רוסיה ומדינות אירופה. הסועדים נחשפים בהתלהבות לסגנון הקולינריה האיטי, משום שזהו התהליך שעושה את ההבדל ביחס לשאר מסעדות הבשר בארץ.

הייחודיות של אדוארדו'ס היא בכך שזאת המסעדה היחידה בעולם שנפתחת במיוחד רק עבורכם ובכך מגשימה לכל אחד את החלום להיות הסועדים היחידים במסעדה, ללא המתנה כלל לשירות ולמקומות ישיבה. תתארו לכם כיצד יופתעו בני זוג, חברים, בני משפחה שישתתפו בחווייה המיוחדת הזאת. ייחודיות נוספת של אדוארדו'ס היא בכך שהתפריט מציע פסטות טריות ברמה גבוהה וגם מנות ארגנטינאיות מסורתיות.

אדוארדו עובד רק לפי הזמנות מראש, הוא פותח את המסעדה רק בשביל הסועדים שקבעו לאותו היום ומשרת רק אותם. אם אתם מחליטים להגיע למסעדה, עליכם לבצע הזמנה לפחות שבוע מראש. בהגיעכם למסעדה, אתם תרגישו כמו בבית ותהנו מכל הטוב שיש למסעדה להציע.

התפריט באדוארדו'ס כולל אמפנדות ארגנטינאיות במילוי בשר, גבינה ובצל, גבינה ופטריות וכן מנות גדולות מארבעת סוגי הבשר הפופולריים בארגנטינה.

בין המנות אדוארדו ממליץ על הבשר הארגנטינאי וגם על השניצל הוילנאי שגודלו 45 ס"מ. השניצל מגיע עם סלט ירקות, או צ'יפס ומעל ביצת עין, או רוטב עגבניה ומוצרלה. משקלו של השניצל כ-3 ק"ג. המנות הבשריות המומלצות הן: בסיו, חזה עגל (אסאדו) ונתח קצבים (בשר בקר). כל מנות הבשר מגיעות ב-250 גרם או 500 גרם ומוגשות עם חסה, עגבנייה ומלפפון.

בנוסף, ניתן לבחור בשבעה סוגי סלטים ובתוספות כמו אורז לבן, ריזוטו, בורגול, שועית ברוטב פורטוגז, צ'יפס. בעוד חדשיים מתכוון אדוארדו לפתוח גם בית קפה ליד אדוארדו'ס שישמש לארוחות בוקר.

הלקוחות מספרים על אדוארדו'ס Eduardo's :

"הגענו לאדוארדוס לחגוג לבעלי 30, המקום מקסים, האווירה הייתה ביתית ונעימה, היה טעים ממש והבונוס המשמעותי היה שהיה סופר כיף לשבת בשקט כל החברים בשולחן אחד ולהצליח לשמוע אחד את השני 🙂 אנחנו בהחלט נחזור!"

"חברים המקום פשוט נעים וטעים! ממליצה בחיוך!"

העצמאות 37, העיר התחתית, חיפה. טלפון: 077-4044175 ,050-2172707. הגעה בתיאום מראש בלבד.

 

אסאדו באדוארדו'ס. צילום: אדוארדו סויפר

אסאדו באדוארדו'ס. צילום: אדוארדו סויפר


קולוני גריל

מסעדת הבשרים 'קולוני גריל' שוכנת בלב המושבה הגרמנית, במבנה שימור היסטורי ברחוב אלנבי. המסעדה נפתחה ב-2015 מתוך רצון הבעלים להקים מקום מיוחד להכנת בשרים על כל סוגיהם, שלא היה קיים באזור.

מאז פתיחתה, קיבלה קולוני גריל דירוגים גבוהים מלקוחות שמוכיחים את שביעות רצונם: ציון 4.5 מתוך 5 בטריפ אדוויזר, ציון 4.6 מתוך 5 בפייסבוק ו-4.4 מתוך 5 בגוגל. כיום נחשבת 'קולוני גריל' לאחת ממסעדות הבשרים המובילות באזור הצפון.

לפני כשישה חודשים הצטרף לצוות 'קולוני גריל' השף כריסטופר מגזל שעבד במסעדות יוקרה במרכז הארץ, כמו: סיטארה, זאפה הרצליה, ביסטרו הבנק ומאסה. מגזל מתמחה בפירות ים ודגים המשולבים על הגריל. בשנה האחרונה עברה קולוני גריל שיפוץ וכיום מעוצבת בסגנון חיפאי חמים, הכולל תקרה המעוצבת באלמנטים של עץ ונורות קטנות המאירות ויוצרות אווירה ביתית. על גבי הקירות תלויים 11 מסכי פלאזמה גדולים. קונספט המסעדה המיוחד מתבטא בתשלום על מנה עיקרית בלבד מתוך התפריט, ללא תשלום נוסף על סלטים ותוספות.

אל מול השולחנות, ממש מול עיני הלקוח נפרסת ויטרינה עם מבחר בשרים מרשים שממנה ניתן לבחור את הבשר הרצוי ולעקוב אחר הכנתו במטבח הפתוח. ב'קולוני גריל' תוכלו להנות ממנות בשריות קלאסיות וכן מפלטות בשרים עשירות ופירות ים מסוגים שונים. בנוסף, מציעה קולוני גריל ארוחות עסקיות במחיר משתלם של 49 שקלים. הארוחה העסקית כוללת מנה בשרית או מנת דגים\פירות ים, סלטים ותוספות.

מבחר מנות מיוחדות בקולוני גריל. קרדיט: חוסאם סובח

מבחר מנות מיוחדות בקולוני גריל. קרדיט: חוסאם סובח

קולוני גריל. קרדיט: חוסאם סובח

קולוני גריל. קרדיט: חוסאם סובח

בין פלטות הבשרים המומלצות, אל תפספסו את פלטת החיפאים המורכבת משישה שיפודים של: פרגית, קבב וכבש\אנטריקוט (185 שקלים). פלטת הדגל של 'קולוני גריל' היא פלטת הקצבים המורכבת מבשרים במשקל 900 גר' של: צלעות טלה, פילה, סינטה\אנטריקוט, שיפוד פרגית, שיפוד קבב, שיפוד כבש\אנטריקוט (280 שקלים). מחיר פלטות הבשרים כולל סלטים על חשבון הבית ומגוון תוספות לבחירה: צ'יפס, אורז, פירה, תפוח אדמה אפוי. לקינוח, תוכלו להנות מהכנאפה המיוחדת של המקום.

ב'קולוני גריל' משתמשים במזון טרי ובמצרכים טבעיים שאינם כוללים חומרי מאכל, מהלימון שנסחט ועד הבשר האורגני. דבר מדהים נוסף הוא שצוות המסעדה, הן הטבחים והן המלצרים מהווים צוות חיפאי מגוון מכל העדות שעובד בהרמוניה. עובדי הצוות שולטים במספר שפות: עברית, ערבית, רוסית ואנגלית.

בעוד כשבועיים יושק בקולוני גריל תפריט חדש הנותן מענה לכל סועד. בין המנות יהיו מנות מהטאבון, מאכלי ים, בשרים ולחמים. היתרון של 'קולוני גריל' הוא שהמסעדה מתאימה לקבוצות של סועדים ולמשפחות בעלי טעמים שונים וכל אחד יכול למצוא את המנה האהובה עליו במגוון מחירים שמתאימים לכל כיס.

רחוב אלנבי , 56, חיפה. ימים א'-שבת 12:00-22:30, טלפון: 054-9040555

ליהנות מכל ביס בקולוני גריל. קרדיט: חוסאם סובח


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מירי

    אוהבים כאן לפרסם מיסעדות טריפות אה??כף שאני עוזבת למרכז ..יש שם ממש המון מיסעדות כשרות ומעולות !! פי מיליון יותר טעימות מכל הפלברה שאתם עושים לטריפות ונבלות שקצים ורמסים..איכס ..רק מחלות כל זה..שומר נפשו ירחק!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר