קונדיטורית פאי. צילום: מורן נתן
קונדיטורית פאי. צילום: מורן נתן

קונדיטורית פאי בחיפה

טעמים מופלאים של עוגות משובחות, ארוחות חלביות וקייטרינג מושקע לאירועים, ממצב את קונדיטורית פאי על מפת בתי העסק המובילים בחיפה ובצפון

פורסם בתאריך: 28.5.19 08:50

קירות לבנים, כיסאות מודרניים לבנים קלועים ושולחנות עץ מספקים לקונדיטורית פאי – בית קפה בוטיק שכונתי הממוקם במרכז המסחרי דניה, יתרון עכשווי. זה המקום ללכת על פרוסת עוגה משובחת ממבחר של לא פחות מעשר עוגות גבינה, עוגת שוקולד, טורט, מוס, או שמרים, עוגיות מקרון אלוהיות, אלפחורס, עוגיות ריבה, וכל אלו, רק על קצה המזלג.

אם כבר נגענו במזלג, מומלץ להמשיך לעבר תפריט האוכל החלבי המגוון והעשיר של 'פאי': טוסטים וכריכים ממגוון סוגים, סלטים ממגוון סוגים ביניהם סלטי בריאות, סלט ישראלי, סלט טונה, סלט פטריות וסלט חלומי, שקשוקה ים תיכונית עם קסם אותנטי, טורטיה, קציצות קינואה טבעוניות, ארוחת בוקר מסוגים שונים ואף ארוחות בוקר טבעוניות.

קונדיטורית פאי. צילום: מורן נתן

הקפה מושקע וטעים והכריכים המפתיעים מגיעים עם המון ירקות, בכדי להבטיח שתצאו משם גם בריאים, ולא רק שבעים. במזג אוויר חמים ונעים, הלקוחות מתקבצים סביב שולחנות העץ במרפסת בית הקפה, ובחורף, נכנסים פנימה, מחבקים בשתי ידיים את ספל התה המהביל וצופים בטיפות הגשם המעטרות את חלונות הזכוכית.

לקסם הצרוף הזה הקרוי "קונדיטורית פאי', אחראי ארז וקנין. ארז נמשך לעולם הקונדיטוריה והאפיה מאז שהוא זוכר את עצמו, וכבר בהיותו בן 14 בלבד, החל לעבוד בקונדיטוריות מקומיות ולמד את רזי המקצוע. הוא עוסק בתחום למעלה מעשרים שנה, ואף עבר השתלמויות אצל טובי הקונדיטורים בעולם. ארז הוא אמן בתחומו, והביטוי לכך ניכר בכל יצירה קולינרית שהוא מפיק מבין ידיו. לשמחתם של תושבי חיפה, הם זוכים לטעום מארסנל כמעט בלתי נדלה של איכויות, סגנונות וטעמים, שמבטיחים הנאה צרופה.

בשנים האחרונות, ארז וקנין מקפיד על ליין חלבי. "הבחירה במתכון החלבי מגיעה ממקום אישי – מאהבה אישית שלי לעוגות ולמוצרי חלב. כך בהתאם, גם התפריט החלבי שיצרנו בקונדיטוריה, והוא עשיר וטעים וכשר חלבי". ארז אומר.

קיטריינג לאירועים

מלבד התפריט המגוון והעשיר בבית הקפה, קונדיטורית פאי מספקת שירות מקצועי של קייטרינג לאירועים. עבור חתונות, בר/בת מצווה, ימי הולדת, ברית/ה, הרמת כוסית, השקות, מסיבות חברה וכנסים שונים, הקייטרינג יותאם בהתאם לתקציב העומד לרשותכם, בהקפדה על מגוון, איכות וטעמים משובחים.

לצדו של ארז וקנין עומדת מיכל אשתו, האחראית על הפן הניהולי של העסק המצליח ועל הפקת האירועים.

מיכל וקנין, אומרת: "אירועי הבוטיק החלבי של קונדיטוריה פאי נולדו מתוך הרצון ליצור אירועים מיוחדים עם טעם של עוד. ללא ספק הקייטרינג המוגש באירוע מהווה חלק בלתי נפרד מהצלחת האירוע והפיכתו למושלם.

קייטרינג חלבי מהווה פתרון מושלם לאירועים עבור אנשים שמבקשים "לצאת מהקופסא" וליצור משהו שונה, וה”אני מאמין” שלנו מתבסס על התאמת המנות לאופי האירוע, חומרי גלם טריים ואיכותיים והפקדה על כל פרט ופרט".

כתובת בית הקפה קונדיטוריה פאי: ליבריה 2 כרמל חיפה

מעבר לאתר

טלפונים: 04-8257790, ארז: 052-2831982 – מיכל: 052-5726262

בית הקפה קונדיטוריה פאי. צילום: מורן נתן

בית הקפה קונדיטוריה פאי. צילום: מורן נתן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר