ארוחות בוקר בצפון. תמונה ממאגר Ingimage

ארוחות בוקר בצפון שאתם חייבים להכיר

אומרים שארוחת בוקר היא הארוחה הכי חשובה במהלך היום, אז אם אתם כבר מתכננים איך לפתוח אותה כדאי שתכירו את ארוחות הבוקר המדהימות שמציעים לכם בתי הקפה המומלצים ביותר באזור הצפון

פורסם בתאריך: 2.7.19 09:38

עדכון אחרון: 23.6.20 12:00

ללקק את האצבעות – רפאלו קריון

הציפיות שלכם מארוחת הבוקר הולכות להשתנות, במיוחד אחרי שתכירו את תפריט הבוקר המפואר שמציעים לכם במסעדת רפאלו קריון. החל מאיטלקיות זוגיות השונות במהותן מארוחות הבוקר הסטנדרטיות בישראל. בארוחות הבוקר ב'רפאלו' תהנו מברוסקטה עם מטבל טונה, סלט בורגול חמוציות שקדים ותיבול מרענן, סלט סלק אדום עם נגיעות קרם פרש ואגוזים, מטבל עדשים שחורות מועשר בכל טוב ועוד. כמו כן, תוכלו ליהנות מפולנטה קרוקאנטה ועד ויגאנו גיאלו טבעוני. תבואו רעבים, כי אחרי הכל איטלקית אמיתית זה רפאלו.

אומרים שבישול עושים באהבה, או לא עושים בכלל. ואם תוסיפו את הטאץ' האיטלקי כנראה תקבלו את הסוד המנצח שעומד מאחורי רשת המסעדות האיטלקיות רפאלו. אז בזמן שאתם חולמים על טוסקנה, ברפאלו החליטו לחסוך לכם את כרטיס הטיסה ולהביא את איטליה עד אליכם לצלחת.

ארנצ'יני. צילום: אפיק גבאי

ארנצ'יני. צילום: אפיק גבאי

רשת רפאלו שבבעלות שרון משאלי מונה 3 סניפים, רפאלו קריון הכשרה שבקריון קריית ביאליק, רפאלו קסטרא בחיפה ורפאלו עין שמר. בעתיד הקרוב צפויים להיפתח שני סניפים נוספים בקריית ענבים ובמתחם ביג שבקריות שתהיה אף היא בבעלותן של נטלי אוחיון, גלית אביצרור ולירז סירין. הרשת, שהוקמה בשנת 1993, הפכה מהר מאוד לאימפריה של טעמים ולמותג איטלקי מנצח.

הכל התחיל בסניף רפאלו בלב קניון קריון שבקריית ביאליק, שהוא הגרסה האיטלקית הכשרה, בבעלותן של שלוש נשים ותיקות ומנוסות בתחום המסעדנות והקולינריה. גלית, לירז ונטלי הבינו במהרה שהלקוחות שפקדו את המקום התרגלו לראות במקום בית קפה, והחליטו לשמר את האווירה הנכונה ורק לשדרג אותה לכדי מה שהיא היום – מסעדה מצליחה ויוקרתית.

זוקה אה קסטנייה. צילום: אפיק גבאי

זוקה אה קסטנייה. צילום: אפיק גבאי

קרודו דג ים. צילום: אפיק גבאי

קרודו דג ים. צילום: אפיק גבאי

לפני כחצי שנה עבר סניף רפאלו קריון שיפוץ נוסף כדי להעצים את חווית מיליון הדולר, בהרבה פחות. במקביל, חודשו תפריטי הבוקר והמסעדה בהתאם לבקשת הלקוחות. בבקרים תוכלו למצוא ארוחות בוקר מגוונות, מרגשות ומלאות בכל טוב, ולאחר מכן תפריט צהריים/ערב ייחודי עם מנות קלאסיות מהמטבח האיטלקי, פסטות טריות עבודת יד ומנות דגים משובחות. "הסוד שלנו הוא שימוש בחומרי גלם טריים ובעבודת הידיים המיומנות בניצוחו של שף הרשת, רועי הלוי (פיינליסט משחקי השף) ובביצועו הלא פחות ממדויק של שף המקום, עמיד", מספרת מירב פטיטו מנהלת מותג רפאלו. "אנחנו משקיעים מחדש בכל בוקר והמנות כולן עבודת יד, החל מהפסטות והבצקים ועד לרטבים ולקינוחים. הכל מתחיל ומסתיים בהשראת המטבח האיטלקי, כשהמטרה העיקרית שלנו היא לגוון בכל יום, להכין ספיישלים ייחודיים שמאפיינים את המקום ולפנק את הלקוחות שלנו".

ארוחות הבוקר ברפאלו מוגשות בכל יום בין השעות 9:00 בבוקר ועד 12:00 בצהריים. בתפריט תוכלו למצוא בוקר איטלקי ליחיד או לזוג, ליהנות מבליני סלמון מפרחי גרבלקס על מיני בלינצ'קים, משקשוקה סיציליאנית, מפולנטה קרוקאנטה פריכה ומויגאנו גיאלו שהיא המנה הטבעונית בתפריט. המחירים נוחים לכל כיס ונעים בין 50 ₪ ל-119 ₪. המקום מכבד גם שוברי ארוחות בוקר.

"קהל הלקוחות שלנו מורכב מלקוחות נאמנים ומתושבי המקום, אך לא מעט מהאורחים שלנו מגיעים אלינו במיוחד. מספיק להתארח אצלנו פעם אחת כדי להבין את הקסם שמושך את הלקוחות שלנו לחזור אלינו שוב ושוב וליהנות בכל פעם מחדש", אומרת מירב. "וזה לא מסתיים בארוחות הבוקר, משעות הצהריים המקום משנה את פניו ולובש את בגדי הערב האיטלקיים. אז נהנים הלקוחות שלנו מארוחות נהדרות של שלוש מנות מלאות הכוללות מנות פתיחה, סלטים, דגים, פסטות וקינוחים מדהימים".

בבואכם למקום תוכלו לבחור אם לשבת באחד החללים המרהיבים במסעדה, במרפסת הממוזגת או בחדר ה-V.I.P המיועד לאירועים קטנים ואיכותיים עד 25 איש, ובאזור פרטי נוסף המכיל עד 65 איש לאירועים סגורים, משפחתיים או חברתיים. בימיה העמוסים יכולה המסעדה להכיל עד 170 איש. בנוסף, אתם מוזמנים לחגוג אירועי בוטיק בניחוח איטלקי עם תפריט אירועים חלבי המורכב באופן אישי ומותאם לכל לקוח. בכל חלק תיהנו משירות יוצא דופן, קולינריה איטלקית ייחודית ואווירה קסומה.

רפאלו קריון פועל בימים א'-ה' בין השעות 9:00 – 23:00, בימי ו' החל מהשעה 9:00 ועד שלוש שעות לפני כניסת השבת, ובשבת 45 דקות אחרי צאת השבת ועד 23:00.

כתובת רפאלו קריון: דרך עכו 192, קניון קריון קריית ביאליק, בקומה התחתונה ליד המשביר.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר המסעדה, ולהזמנת מקום בטלפון: 6632*

מסעדת רפאלו

מסעדת רפאלו


המועדון, שבי ציון – ארוחת הבוקר הכי שווה בציון

בוקר טוב. רעבים? מטיילים או גרים באזור הגליל המערבי? תשכחו מחביתה, סלט – עלים או קצוץ- פרוסת גבינה צהובה, סלט טונה, קפה ושתייה. בביסטרו המועדון לא רק הקפה הפוך, אלא כל הקונספט של ארוחת הבוקר הוא משהו אחר.

מסעדת המועדון במושב שבי ציון, מתמחה בארוחות בוקר ייחודיות. בתחילת הדרך, לפני כשבע שנים, היה הביסטרו של גלעד מטרני ומוריס זריהן, מקום פורץ דרך של ארוחות בוקר ייחודיות, עם קונספט שמותיר את החביתות החבוטות מאחור והופך את העין של הביצה למעדן שף על לחם בריוש, וזה כל כך טעים, בלי עין הרע…
לאחרונה, מועדון ארוחת הבוקר הרחיב את פעילותו ומגיש גם ארוחות ערב, ייחודיות לא פחות. עם רדת החשיכה, משנה הביסטרו את פניו. מאווירת בוקר שמעניקה בוסט של אנרגיה להמשך היום, לובש המקום את שמלת הערב שלו ונכנס למוד של מסעדה עם מנות מתוחכמות לצד תפריט אלכוהול וקוקטיילים. תפריט הערב מבוסס על שיירינג כשכל מנה שמוכנה יוצאת מהמטבח.

וכך, מרחק הליכה קצרה מהים התיכון, ניתן לשאוף מהאוויר הפסטורלי, לשבת בביסטרו מעוצב בסגנון מודרני-אורבני, במבנה ישן של פעם שלבש מעטה ניו יורקי, ולטעום אוכל שהוא חוויה קולינרית חובקת עולם.
בביסטרו מוגשות ארוחות בוקר סובבות אגן הים התיכון, עם נציגות צפונית בדמות ארוחת בוקר סקנדינבית. כל הארוחות, כעשרים במספר, מקוריות, טעימות וטריות והכל מוכן במקום.

ארוחת בוקר השווה בעיר. צילום עצמי

ארוחת בוקר השווה בעיר. צילום עצמי

בתאבון בשבי ציון. צילום עצמי

בתאבון בשבי ציון. צילום עצמי

כשמטרני פגש את זריהן

כשגלעד ומוריס נפגשו באסיפת הורים בבית הספר בו למדו הילדים של שניהם, ניצתה הלהבה הראשונה שהדליקה את האש בכיריים של המועדון. גלעד, הבעלים של חברת שבלול למוזיקה, הגיע מתחום של אירועים וחתונות; מוריס עבד שנים ארוכות כשף במלון 'אחוזת פנחס וגסטון' והוא דמות מוכרת בתחום המסעדנות בנהריה ובסביבה. גלעד שמע על יכולותיו הקולינריות של מוריס והציע לו לפתוח מקום ייחודי שיגיש לאורך כל היום ארוחות בוקר עם טוויסט מעניין. השניים אמנם שונים זה מזה כמו מטבח נורדי וקולינריה ים-תיכונית ולכל אחד מהם אנרגיות אחרות לחלוטין, אך החיבור היה מידי ועד מהרה הרעיון, שהתבשל על אש לא קטנה כלל, הפך למציאות.

בוקר טוב סובב עולם

לא מתסדר לכם לעלות על מטוס היום? לא נורא, אפשר להגיע לשבי ציון. כי להתחיל את היום בביסטרו של גלעד ומוריס זה כמעט כמו גיחה לחו"ל. רק תבחרו: לנשום אוויר צפוני צונן על ארוחת בוקר סקנדינבית עם ביצה עלומה ברוטב הולנדייז מוגשת על לחם בריוש קלוי, או להדרים לאווירה ספרדית עם פריטטה חרבות; אם אתם בעד מזרח תיכון חדש תיהנו מסינייה – מחבת של ירקות בטחינה אפויים בתנור; רוצים הצצה לבולגריה? קחו בוקר חסקובו – מאפה בצק עלים במילוי גבינת ריקוטה פרסקה ומנצ׳גו. ויש גם בוקר זוגית, בריאותית, טבעונית, ילדים ועוד ועוד.

 

וכמובן, איך אפשר בלי מתוק? ארוחת הפנקייקים המטורפת תסב לכם עונג נימוח של מייפל, פירות יער, שוקולד ודבש וכל הטוב הזה יזכיר לכם שוב ושוב למה כולם שבים לשבי ציון.

ארוחות הבוקר מוגשות כל יום בין 8:00-12:30.
צהרים – 12:30-16:00
ברביעי עד שבת מוגשות ארוחות ערב – החל מ-18:00

ביסטרו המועדון
כתובת – הסירה 1, מושב שבי ציון
טלפון – 04-689-3991
מעבר לאתר

קינוח מעולם אחר. צילום עצמי

קינוח מעולם אחר. צילום עצמי


תושה בייקרי – כשאתם צריכים משהו טעים ומפתיע לפתוח איתו את היום

שכחו את כל מה שאתם יודעים על בתי קפה וארוחות בוקר, "תושה בייקרי" הממוקמת בלב קיבוץ ראש הנקרה, מציעה לכם חוויה קולינרית יוצאת דופן ואווירה שאפשר לנשום רק בצפון. הבייקרי הידוע מצליח לשלב באופן מדויק בין רמה קולינרית גבוהה לבין פשטות קסומה של קיבוץ ירוק ופורח.

השם "תושה" מורכב משילוב השמות של הבעלים – תומר ושחף, ומסמל את החברות החזקה ביניהם.
שחף אברהם ותומר סויסה, שניהם בני 29, חיו תמיד את עולם האוכל והמסעדנות. שחף הגיע מהעולם העסקי והכלכלי, ותומר הביא איתו את הניסיון הקולינרי העשיר הכולל בין היתר לימודי קונדיטוריה אצל הנס ברטלה, אסטלה וסטאז' בצרפת, עבודה אצל מיכאל גרטופסקי, מאיר אדוני ואלה פטיסרי. השניים הכירו בבית קפה אותו ניהל שחף, כשתומר עבד שם כטבח. החיבור ביניהם היה מידי ובניגוד לאמירה "אנחנו צריכים לפתוח עסק משותף" שלרוב לא יוצאת לפועל, שחף ותומר הצליחו להפוך את הדמיון למציאות, והקימו ביחד את הבייקרי המשותף.

המלוחים השווים - בורקס תרד וגבינת עיזים, ובורקס שמנת ובולגרית. צילום: מאיה חסן

המלוחים השווים – בורקס תרד וגבינת עיזים, ובורקס שמנת ובולגרית. צילום: מאיה חסן

החוויה בתושה בייקרי היא על טהרת הבצק, וכשאנחנו אומרים בצק אנחנו מתכוונים למנות שף יצירתיות, ייחודיות ומפנקות. בנוסף למאפים תוכלו כמובן ליהנות מקינוחי ויטרינה, עוגות מוס, מקרונים, וכריכים מיוחדים, מלאי תוכן וטעם.

כל סוגי המאכלים הם פרי יצירתו ודמיונו של תומר: "אין בבייקרי שלנו מכונות. הכל נעשה בעבודת יד ומתוך המון אהבה והערכה ללקוחות ולתחום", מספר תומר, "אנחנו נותנים מענה לארוחות בוקר בקונספט קצת שונה, לדוגמא כריכי קרואסון ממולאים בהפתעות, כריכי בריוש, עוגות דלעת, בטטה ופקאן, מאפה עלים עם ארטישוק, חצילים ופסטו, בורקס סלק וגבינות, עוגיות כוסברה, עוגיות פרמז'ן, עוגת קרם שקדים ומישמש ועוד", מציין תומר בחיוך.

התפריט הלא שגרתי מתאפשר בזכות חופש הביטוי הקולינרי שיוצר מטעמים ששווה להצפין בשבילם כמעט עד גבול לבנון. שחף, תומר והצוות חשים מחויבות כלפי הקהל שמרגיש אצלם ממש כמו בבית, וחושבים ביחד איתם מה כדאי להכניס לתפריט ואילו שילובים מפתיעים הולכים להיות הדבר הבא.

"היחס האישי עבורנו הוא ערך עליון. אצלנו מאמינים בקארמה והרגשה הדדית טובה בין כולם. אנחנו נותנים את הנשמה כדי שהלקוח ירגיש כמו מלך. יש לנו את הפריווילגיה להציע שירות לא מתפשר ובגובה העיניים כיאה לבייקרי שאינו חלק מרשת, אנחנו פה כדי לארח", מספר שחף, "אתה יכול להכין את האוכל הכי טוב שיש אבל אם אתה לא עושה את זה באהבה, זה לא שווה הרבה".

טארט קרמל, בננות ושומשום שחור. מאסט! (צילום: מאיה חסן)

טארט קרמל, בננות ושומשום שחור. מאסט! (צילום: מאיה חסן)

קינוח שוקולד קרמל שיגרום לכם להתאהב. צילום: מאיה חסן

קינוח שוקולד קרמל שיגרום לכם להתאהב. צילום: מאיה חסן

האותנטיות של המקום באה לידי ביטוי גם בחומרי הגלם האיכותיים הנלקחים מגינת הבייקרי: "אנחנו מגדלים גינת תבלינים עשירה ושאר חומרי הגלם מגיעים מהגליל, כך שאנחנו יודעים בוודאות שכל החומרים שלנו איכותיים. ", מציין תומר. הבייקרי מגיש כאמור מאפים מתוקים ומלוחים טריים מדי יום, קפה, מיצים סחוטים ושתייה קלה. המקום מציע פינה נעימה לשבת, מרפסת ירוקה ואפילו קייטרינג לאירועים ושולחנות קינוחים במידת הצורך: "כשפונים אלינו בבקשות לאירועים פרטיים אנחנו יותר משמחים לענות לבקשה", מספר תומר.

תושה בייקרי הוא מקום כשר ואינו פתוח בשבתות וחגים, אך בכל יום חול תוכלו להתפנק במנות מיוחדות ובלתי צפויות עם מרכיבים מרעננים. המנות המקוריות של תושה בייקרי השתתפו במגוון תחרויות ארציות ואף זכו בפרסים רבים, וביניהם סופגנייה מתוקה העשויה מפטריית מלך היער וקראק פאי, אוזן המן מפטאייר, אוזן המן בסבוסה העשויה כמעין עוגת סולת עם צנוברים קלויים, והרשימה עוד ארוכה.

אם אתם מחפשים מקום מיוחד שלא דומה למקומות אחרים להעביר בו את הבוקר, או סתם לנקות בו את המחשבות – אתם יותר ממוזמנים להגיע לקיבוץ ראש הנקרה ולהתפנק במנות מפתיעות בתושה בייקרי.

תושה בייקרי

שעות פתיחה:
ראשון – שלישי 08:00-17:00
רביעי – חמישי 08:00-20:00
שישי 07:30-14:30

קישור לעמוד הפייסבוק

קישור לאינסטגרם

אווירה טובה בכל פינה. תושה בייקרי. צילום: מאיה חסן

אווירה טובה בכל פינה. תושה בייקרי. צילום: מאיה חסן


"אלטו מחלבה כפרית ובית קפה" – מהטבע אליכם

כל אחד מאיתנו תופס את עולם האוכל בצורה אחרת. יש כאלה שמתייחסים למזון כאל צורך בסיסי בלבד, כאלה שמגדירים אותו כאחת מההנאות הגדולות ביותר בחייהם ואף כאלה שאוהבים אך ורק אוכל פשוט ולא מורכב מידי. לכן, זה מובן מאליו שכל אחד מאיתנו ניהנה מאוכל ברמה שונה. אולם, ישנן מנות כל כך מופלאות וטעימות, עד שהן מצליחות לגרום לכל אדם, ללא יוצא מן הכלל, להתמלא בתחושת אושר עילאי.

בבית הקפה המשפחתי והכפרי "אלטו", לא ניתן שלא להתאהב באוכל. ב"אלטו" מצליחים ליצור מנות מענגות, ע"י שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים, בישול נכון ומדויק ושימת דגש על יצירתיות ואותנטיות. רוב הלקוחות אשר מבקרים במקום, הופכים להיות אורחים קבועים של המסעדה ואף ממשיכים להגדיל את "הדיבור" שקיים על "אלטו" בקרב תושבי הצפון.

גבינות מעדנייה. צילום: אנטולי מיכאלוב

גבינות מעדנייה. צילום: אנטולי מיכאלוב

מאחורי בית העסק הקסום הזה, מסתתרת משפחה אחת בעלת זיקה עמוקה למלאכת הגיבון והיצירה. אריאל, אב המשפחה, עובד כגבן מזה עשרים שנים ולפני למעלה מעשור, פתח את המחלבה הכפרית "אלטו".

שנים ספורות לאחר מכן, יזמה הבת הבכורה, שקד, את הגדלת המחלבה והמעדנייה, גם לבית קפה, אשר על תפריטו עמלה ימים כלילות בשיתוף  עם שני שפים קרובי המשפחה. למהלך הצטרפה אם המשפחה ובהמשך שלושת הילדים הנוספים ויחד תחת קורת גג אחת הקימו ומנהלים מחלבת בוטיק מעדנייה ובית קפה כשר ומיוחד באווירה כפרית ופסטורלית.

מאפה ברי תקריב. צילום: אנטולי מיכאלוב

מאפה ברי תקריב. צילום: אנטולי מיכאלוב

קרואסון אלטו. צילום: עדי מזן

קרואסון אלטו. צילום: עדי מזן

"אלטו" היא למעשה המחלבה הכפרית- הלב הפועם של בית הקפה. מידי יום, המחלבה מניבה עבור בית הקפה שפע של מוצרים טריים וגבינות גורמה איכותיות מחלב עזים. יתרה מזאת, הודות לעובדה כי חומרי הגלם מיוצרים במקום, המחירים של בית הקפה "אלטו" ידועים כהגונים לחלוטין.

בתפריט העשיר של בית הקפה תמצאו שקשוקות, כריכים, סלטים, קישים מעולים ועוד. כמו כן, תוכלו ליהנות ממנות מיוחדות, כמו "מאפה ברי" הכולל גבינת צ'דר עזים עשירה וחציל קלוי, הכנאפה המלוחה לצד היוגורט המיוחד של "אלטו", כנאפה מתוקה, קרואסון "אלטו" המכיל גבינת גאודה, תרד וביצה עלומה ומעוד מגוון מנות, מהן תוכלו ליהנות בישיבה במרפסת החיצונית או למרגלות בית הקפה, תחת הפרגולה.

אחרי שתצאו מבית הקפה של "אלטו", יש סיכוי גדול שתישארו עם טעם לעוד. לכן, קיימת בתוך בית הקפה מעדנייה, שם תוכלו לרכוש את גבינות העזים האיכותיות של המחלבה הכפרית, לצד מוצרי בוטיק של יצרנים מקומיים כגון: שמן זית, קונפיטורות, דבש, זיתים, מאפים ועוד. ולמרות שיהיה לכם קשה לחלוק את הגבינות עם אחרים, אנו ממליצים לכם לשתף את חבריכם בגבינות הטעימות של "אלטו", על מנת שייהנו גם הם. מקסימום, אם הגבינות יחוסלו תוך שעות ספורות,  ב"אלטו" ישמחו לארח אתכם שוב.

"אלטו מחלבה כפרית ובית קפה"

*המקום קיבל תעודת כשרות מטעם "רבנות ישראל" ומונגש לבעלי מוגבלויות.

כתובת: קיבוץ שמרת.

טלפון עסקי: 04-9854802
טלפונים ניידים: 054-5213121, 054-5614644.

שעות הפעילות: ימים א'-ה' 08:00-17:30 (המטבח נסגר ב-15:30)
ימי ו' וערבי חג  08:00-16:00 (המטבח נסגר ב-13:30)

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

צילומים: אנטולי מיכאלוב ועדי מזן

צילומים: אנטולי מיכאלוב ועדי מזן


בנחלה

סוף סוף עשיתם את זה, ארגנתם את עצמכם מבעוד מועד ויצאתם לנופש בצפון כדי לשכוח קצת משגרת היום יום ולהטעין את עצמכם באנרגיות חדשות.
טוב, אז אחרי שסיימתם את הטיול היומי, השארתם את הסנדלים להתייבש ועשיתם מקלחת מרעננת בצימר שלקחתם לכם לסופ"ש, הגיע הזמן להכניס איזה משהו לפה, לא?

אחת המסעדות המעולות בצפון, השוכנת בנהריה, היא "בנחלה". מסעדה מושלמת עבור זוגות המגיעים לסופ"ש רומנטי בצפון או עבור קבוצת משפחות המחפשות מקום למספר גדול של אנשים, בו אפשר לקבל ארוחה טובה וליהנות מאווירה כפרית וקסומה.

מסעדה מושלמת עבור זוגות ומשפחות. צילום: דן פרץ

מסעדה מושלמת עבור זוגות ומשפחות. צילום: דן פרץ

"בנחלה", שהייתה בתחילת דרכה לול תרנגולות מיושן שהפך עם הזמן למסעדה מרשימה, התחילה את דרכה לפני כ-14 שנים, בתקופה שבה רן פרידמן ואישתו אדית היו מכינים ארוחות בוקר לחבר'ה המקומיים בשכונה. המאכלים שהשניים הכינו היו כלכך טובים וטעימים שהחבר'ה המקומיים התחילו לבקש בשלב מסוים גם ארוחות צהריים, ומשקיבלו את ארוחות הצהריים החלו כמובן לבקש גם ארוחות ערב.
המקום הקטנטן גדל והתרחב בחלוף השנים, לאחר כמה זמן הצטרפו אל העסק גם שני אחיו של רן ואט אט המקום הפך ממסעדת ארוחות בוקר למקומיים למוסד וותיק ומוכר בנהריה, אותו מכירים כל תושבי האזור ואליו הם מגיעים כדי להתפנק על אוכל טוב, דרינק בצד ואווירה נעימה ורגועה.

הפינוק של המקום מתחיל כבר ברגע שמגיעים למסעדה, אם לרוב אנחנו רגילים להגיע למסעדות יוקרתיות בחלל סגור, ב"בנחלה" תקבלו חוויה שונה לגמרי, בה תזכו לשבת על הדק בחוץ או על רחבת דשא נעימה וירוקה לצד עצי פקאן, שבילי אבנים מרוצפים, גינות פרחים יפות, והכי חשוב, הכל תחת כיפת השמיים.

אווירת טבע רגועה ונעימה. צילום: דן פרץ

אווירת טבע רגועה ונעימה. צילום: דן פרץ

עכשיו כשהגעתם ומצאתם לכם פינה משלכם תחת איזה עץ, הגיע הזמן להתחיל בסעודה, אז מה בדיוק יש למקום להציע?
תפריט האוכל המפנק של המקום מתחיל בארוחות בוקר גדולות ויפות המורכבות מכל טוב; ביצים, סלט, גבינות, לחמים, ריבות ומאפים, כמיטב המסורת לארוחת הבוקר הישראלית המפורסמת. לצד ארוחת הבוקר ניתן למצוא גם שקשוקות, סביח ואפילו בייגל אמריקאי של פעם.

אם הגעתם בשעות הצהריים או הערב עם תיאבון בריא, תשמחו לשמוע שהתפריט מציע מגוון מנות מעוררות תיאבון שמתחילות ממנות ראשונות כמו קרפצ'יו סינטה בקר או חציל קלוי על טחינה שחורה, וממשיכות אל מנות עיקריות מעולות כמו סטייק אנטריקוט או מדליוני פילה, וכמובן מגוון פסטות לצמחונים ולטבעונים שבינינו.

הכנתם כבר את הסכין והמזלג? צילום: דן פרץ

הכנתם כבר את הסכין והמזלג? צילום: דן פרץ

חשוב לציין כי בעוד המקום מושלם עבור זוגות רומנטיים שמחפשים את הפינה שלהם באווירה קסומה וכפרית, ישנו גם מקום רחב המושלם עבור מספר משפחות שמגיעות עם הילדים ומחפשות מקום בו הקטנים יוכלו לפרוק קצת אנרגיות ולאכול ארוחה טעימה ומשביעה.
ברחבה שבחוץ יכולים הילדים ליהנות ממתקנים מתנפחים, רחבת דשא גדולה ומקום סגור ובטוח בו אפשר להתרוצץ ולעשות שטויות בכיף.

רחבת דשא עם משחקים, מושלמת לילדים. צילום: דן פרץ

רחבת דשא עם משחקים, מושלמת לילדים. צילום: דן פרץ

בין אם אתם זוג שמגיע בשביל קצת רומנטיקה ובין אם אתם משפחה שרוצה מקום לאכול בזמן שהילדים מתרוצצים, "בנחלה" היא מקום מושלם עבור כל מי שמחפש אוכל טוב, אווירה קסומה וכפרית והרבה הרבה רוגע.

כתובת: יצחק שדה 17, נהריה
טלפון: 04-9512075

שעות פעילות:
ימי א' עד ש': 23:00-09:00

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר