"בית קפה סמי": פולי קפה משובחים מכל קצוות תבל. תמונה ממאגר Ingimage
"בית קפה סמי": פולי קפה משובחים מכל קצוות תבל. תמונה ממאגר Ingimage

"בית קפה סמי": פולי קפה משובחים מכל קצוות תבל

"קפה סמי" ידוע כבר למעלה מ-40 שנים בקפה המשובח שלו. בעת הזו, כשהשמועה על "סמי" מתחילה להגיע לאוזניהם של חובבי קפה מכל רחבי העולם, יצאנו לברר מהו סוד ההצלחה שלהם

פורסם בתאריך: 28.11.19 14:05

מאחורי מוצרים מצליחים רבים, מסתתר סיפור ארוך ומלא רבדים. סיפור אשר מתאר את הדרך הארוכה שעברו העוסקים במלאכה עד למציאת הנוסחה הסודית והמושלמת שעוברת מדור לדור כבר שלושה דורות. אין זה פלא, שכן הצלחה לא צומחת מאפס למאה, במיוחד במקרה של מוצר מורכב ועשיר כל כך כמו קפה.

קפה איכותי הוא רבגוני. בכל שלוק, ניתן לגלות טעמים חדשים ולהתענג על ארומות נפלאות. כמובן שהדבר מצריך הקפדה על כל פרט בתהליך העשייה שלו: קלייה, טחינה ובישול. אולם לפני הכול, חשוב לבחון את הליבה שעליה מושתת המשקה המענג הזה- פולי הקפה. איכותם של הפולים היא למעשה מה שמבדיל בין קפה סטנדרטי לקפה מענג.

גם אבו סמי פיסל, מייסד "קפה סמי", הבין שהפולים הם הבסיס לחוויית הקפה המושלמת. לכן, הוא הסתובב בכל רחבי העולם, ביקר בחוות קפה רבות ובחן אינספור פולים, במטרה להרכיב בסופו של דבר את התערובת המושלמת. אבו סמי תרגל את מיומנויותיו בתחום הכנת הקפה במשך עשור ורק לאחר מכן פתח את "קפה סמי".

העסק המשפחתי הוותיק מציע עבורכם מגוון רחב של משקאות קפה, אשר כולם מבוססים על תערובת ששת סוגי הפולים של אבו סמי ומיוצרים עדיין בדרך הישנה והטובה: בישול על גז. כיום, הדור השלישי של המשפחה ממשיך להתניע את העסק ולהפיץ את בשורתו, על מנת שעוד אנשים ייהנו מהטעם המנצח של "קפה סמי".

"קפה סמי"

כתובת: דרך העצמאות 90, חיפה.

שעות פעילות: ימים א'-ה' 7:30-19:00, יום ו' 7:30-15:00.

טלפון: 04-8514403

קישור למייל

קפה שאין לו תחליף עם נוסחה שעוברת מור לדור. צילום

קפה שאין לו תחליף עם נוסחה שעוברת מור לדור. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר