בוטיק עומרי לחתנים: מיזם עסקי עם ראייה חברתית פורצת דרך. צילום: יניר סלע
בוטיק עומרי לחתנים: מיזם עסקי עם ראייה חברתית פורצת דרך. צילום: יניר סלע

חליפות חתן בצפון: הכירו את בוטיק עומרי לחתנים

שירות חם ואדיב, מקצועיות וסטנדרטים גבוהים באווירה מפנקת ונינוחה - כל אלה יחכו לך בבוטיק עומרי לחתנים ביום שבו תחליט על יום החתונה שלך. בבוטיק עומרי לחתנים מאמינים כי מגיע לך יותר ויעשו הכל כדי להפוך אותך לחתן שתמיד חלמת להיות

פורסם בתאריך: 1.1.20 11:03

עומרי עליאן, הבעלים של בוטיק עומרי לחתנים, הוא מעצב מוכר וידוע שבמהלך השנים הלביש עשרות סלבריטאים בארץ ובעולם, זמרים מהשורה הראשונה בעולם הערבי, שחקנים מוכרים מהסדרה 'פאודה', אנשי ספורט ואנשי עסקים בינלאומיים שהגיעו במיוחד אליו כדי לצאת עם הופעה מרשימה ומנצחת.

כמי שלקח על עצמו לחדש ולהוביל בתחום, החליט עליאן להיות חלוץ בתחום, הראשון בצפון ובין הבודדים בארץ, ולפתח את היוזמה הייחודית שלו – בוטיק עומרי לחתנים. מדובר בקומפלקס ענק ומפואר שמעניק תחת קורת גג אחת את כל מה שהחתנים צריכים ומבקשים לקראת היום הגדול של חייהם. בבוטיק עומרי לחתנים תוכלו למצוא חליפות חתן, חליפות ערב, אקססוריז, נעליים, עיצוב שיער וטיפול פנים. ברגע שתיכנסו לבוטיק עומרי לחתנים תרגישו את ההבדל ותדעו שאתם בידיים טובות ותזכו לשירות מעולה וליחס חם ואדיב, כי בבוטיק עומרי לחתנים מאמינים שמגיע לך יותר.

"עד היום יש כאלו שסבורים שלחתן, להבדיל מהכלה, הרבה יותר פשוט להתכונן לקראת החתונה, מכיוון שחליפת חתן היא דבר סטנדרטי ולא מצריכה מחשבה מעמיקה", אומר עליאן. "אנחנו, בבוטיק עומרי לחתנים, חושבים אחרת. אני מאמין כי חווית החתונה מתחילה דווקא בבחירת החליפה המתאימה והמיוחדת יחד עם מעצב מקצועי ואיכותי. מכאן בא הרעיון שנבע מתוך רצון לתת מענה לצורך ואף מצוקה שזיהיתי אצל הצעירים והחתנים לעתיד.

כל מה שחתנים צריכים תחת קורת גג אחת: בוטיק עמרי לחתנים. צילום: יניב צלע

כל מה שחתנים צריכים תחת קורת גג אחת: בוטיק עמרי לחתנים. צילום: יניר סלע

"קיים אצל החתן רצון וביקוש להתפנק, אך ההיצע חסר ולי חשוב לתת לחתן את הפינה הייחודית ואת המקום שהוא והאירוע ראויים להם. פינה בה החתן ירגיש נסיך, בדיוק כפי שגורמים לכלה להרגיש נסיכה. היא מקבלת את מלוא תשומת הלב והגבר רק ניצב לצידה. אני חושב ויודע שגם לחתן מגיע להיות במוקד ויש צורך להעניק לו שירות רחב וייחודי ובמקום יוקרתי אחד. כך שכל מה שיהיה עליו לעשות ביום החתונה הוא ליהנות ולהתפנק".

עליאן בוגר הכשרה מקצועית בתחום האופנה והעיצוב, נוסף למגוון קורסים שעבר בתחום. הידע שרכש והניסיון שצבר הפכו את בוטיק עומרי לחתנים למעצמה של יושרה ופינוק עם הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

מדובר בגישה שהתפתחה מתוך רעיון ורצון לחדש ולהוביל שינוי חברתי שהוא גם מיזם עסקי מצליח, מתעצם, ייחודי ואיכותי. עם מוניטין של למעלה מעשור, מציב בוטיק עומרי לחתנים רף גבוה בעולם האופנה ומציע לכם את מיטב האופנה העכשווית לגברים, במגוון דגמים ועיצובים מרהיבים בכל סגנון ומידה, תוך דגש על רמת גימור גבוהה ועיצוב רענן וצעיר המותאם ללקוח ולסגנונו האישי.

החליפות היוקרתיות מיוצרות בשיתוף פעולה עם שני מפעלי טקסטיל מהגדולים והנחשבים ביותר בטורקיה, כאשר עליאן דואג באופן קבוע ועקבי לקולקציות חדשות בסגנון ייחודי ובלעדי לו. כמו כן, הוא מציע חליפות בעיצוב אישי ותפירה ידנית מוקפדת מהבדים המובחרים ביותר, בגזרות ובצבעים אופנתיים בעלי קווים קלאסיים ונקיים ובאיכות גבוהה וללא פשרות.


צילום: יניר סלע

ואם הוצאות החתונה מכבידות עליכם, עליאן מציע לכם את האפשרות שלא תוכלו למצוא בכל מקום – השכרת כל סוגי חליפות החתן. אופציית ההשכרה ניתנת מתוך מבחר גדול ובהתאמה אישית. קולקציית חליפות החתן והערב מתעדכנת ומתחדשת בכל עונה ובהלימה עם עולם האופנה בעולם.

בבוטיק עומרי לחתנים כל חתן זוכה גם לעיצוב שיער מקצועי, תספורת או תסרוקת המותאמת במדויק למראהו ולאישיותו. בין אם הסגנון שלך הוא טבעי, עכשווי, רומנטי או כל סגנון אחר, תוכל למצוא את העיצוב המדויק לך. עיצוב השיער מבוצע על-ידי צוות סובלני, קשוב ומיומן שיעניק לכם את השירות המיטבי ביום המיוחד ביותר שלכם.

השירות שמציע עליאן מוצע לכל גבר שמתכונן ליום מיוחד. במקום אחד תוכלו ליהנות מהתאמת החליפה המושלמת, תסרוקת, טיפול פנים ומקלחת לפני היציאה לאירוע. גם על השושבינים לא פסחו והכינו עבורם מגוון תלבושות בהטבות ייחודיות שמציעים רק בבוטיק עומרי לחתנים.

אתם מוזמנים להגיע לבוטיק ולהתרשם מהאיכות ומהיוקרה, להתפעל מהשירות ומהאווירה שתכניס אתכם לעולם שכולו מוקדש רק לכם ונועד עבורכם ובשבילכם. צוות הבוטיק, בהנהלתו של עומרי עליאן, ממתין לכם וערוך להעניק לכם שירות אדיב וחם, מפנק ואיכותי. והכל תחת קורת גג אחת, באווירה נעימה ונינוחה.

מוזמנים ליצור ולשמור על קשר עם בוטיק עומרי לחתנים
טלפון: 04-9866999 / 054-7971111
כתובת: רחוב 450, שפרעם. בוויז: 'בוטיק עומרי לחתנים'
אתר
פייסבוק

שירות אדיב וחם, מפנק ואיכותי. צילום: יניב צלע

מגוון חליפות איכותיות לכל סטייל. צילום: יניר סלע


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר