ימי גיבוש וכיף בחיפה והסביבה: אקסטרים טקטיקלץ צילום: נורית פלדמן
ימי גיבוש וכיף בחיפה והסביבה: אקסטרים טקטיקלץ צילום: נורית פלדמן

ימי גיבוש וכיף בחיפה והסביבה: אקסטרים טקטיקל

לא בכל יום זוכים למצוא מקום בילוי שהוא הרבה יותר מסך המרכיבים הטכניים המצויים בו. במתחם "אקסטרים טקטיקל" שבקרית חיים תמצאו הווי מקומי בועט ותחרותי, צוות מקצועי להפליא ואווירת אירוח מופלאה שאפשר רק לקנא בה. בכתבה תגלו את סוד הקסם של המקום

פורסם בתאריך: 5.1.20 14:08

"אקסטרים טקטיקל" הוא אחד המתחמים הגדולים ביותר בארץ לסימולציות לוחמה אורבנית המכיל 6,000 מ"ר של כיף ללא הפסקה. המקום הוקם בשנת 2012 וכבר מיום היווסדו נועד להוות בית לאטרקציות המובילות בישראל. בכל רגע נתון ניתן להכיל בו 250 משתתפים, וניתן לבחור בין מרחבי לייזר טאג, פיינטבול או מטווחי ירי ייחודיים (למעשה, המטווחים היחידים בארץ שכוללים רובי לייזר). אם אינכם מצליחים לבחור באטרקציה המועדפת עליכם או בקבוצה שאתם מתארחים איתה במקום, תוכלו לבקר במתחם במסגרת "חבילת ביקור" כוללת, המשלבת את כל האטרקציות יחד. בואו נתחיל

ימי כיף וגיבוש במתחם

מיום ליום מתפרסמים מחקרים חדשים מתחום הפסיכולוגיה הארגונית, המצביעים על תופעה מובהקת שמיושמת יותר ויותר בעולם המערבי: ככל שעובדי הארגון מגובשים וחווים יותר הפסקות ואף ימים שלמים של ריענון יחד, כך בהתאמה עולה רמת הפרודוקטיביות שלהם ברמה היומיומית, גם במשך שבועות לאחר שהתקיימה הפעילות שוברת השגרה. כך, מתחם "אקסטרים טקטיקל" שם דגש מיוחד על קיום ימי כיף במקום עצמו, ועם אפשרות לביקור גם בפארק האקסטרים המקושר אליו בעכו – הכולל גלישה באומגות אתגריות ואת קיר הטיפוס הגבוה ביותר במזרח התיכון.

הצוות המסור של "אקסטרים טקטיקל" יודע להתאים את סוג האירוע באופן מושלם לאופי הקבוצה המתארחת במקום, וכמובן בהתאמה מלאה לתקציב: ניתן לבחור בחבילות בסיסיות הכוללות משחק אחד במשך מספר שעות, או לחלופין לשלב מספר משחקים יחד ואף לשלב בהם פעילויות מורכבות יחסית כמו משחקי ניווט בשטח.

סקרנים לדעת זה נראה בפועל? המרכז עצמו כולל 3 מגרשים שונים לבחירת הקבוצה, כאשר לכל אחד מהם תפאורה ייחודית משלו – בונקרים, מחסות, רכבים, מבוכים ועוד. באזורים שמחוץ למתחמי המשחק עומדות לרווחת האורחים פינות ישיבה לקיום ימי הולדת ואירועים (הצוות מדגיש כי אפשר ואף רצוי להביא אוכל מהבית או לארגן קייטרינג), ואף ציוד הגברה מקצועי באזורים מבודדים יותר במידה והמבקרים מעוניינים לקיים סדנאות והתכנסות של הארגון – כל זאת לצד מיחמי מים, מקרר וציוד נלווה המאפשרים גם הזמנת שירותי קייטרינג מקצועיים מבחוץ.

מחלקת האירועים שולחת את ה"אקסטרים" לכל הארץ

אתם סקרנים לדעת כיצד המקום נראה ומתחשק לכם לבקר בו, אך אתם רחוקים מדי מהמתחם בקרית חיים? גם לכך דאגו ב"אקסטרים טקטיקל", ולמעשה ניתן לערוך משחקי שטח בכל מקום בארץ, עם הציוד האיכותי והסיירת המקצועית שהוכשרה במיוחד לכך. כל עוד השטח הנבחר יתאים לפעילות מבחינת הגודל והתנאים, ניתן יהיה להקים בו שטח לוחמה מקצועי הכולל טנקים, חביות, בונקרים, מקומות מסתור, ואפילו 50 מתקנים מתנפחים – הכל תחת תקן האיכות מבית היוצר של "אקסטרים טקטיקל", ובאירועים שמאפשרים אירוח של עד 500 משתתפים.

במידה והקבוצה תהיה מעוניינת לשלב אטרקציות נוספות באירוע, צוות "אקסטרים" ישמח לרקום עבורה את יום החלומות במתחם הנבחר וממש מאפס – בין אם יהיה זה סנפלינג, קרב יריות אתגרי, תחרות ניווט עם רכבי שטח, וכל שילוב של אחת ההפעלות הייחודיות ב"אקסטרים", גם בתנאי שטח מורכבים. כך הצוות מספר בגאווה כי לפני מספר שנים ביקשה קבוצה בת 50 משתתפים לקיים אירוע לייזר טאג בחרמון (כן, ביום שירד שלג), ועדי ראייה מספרים כי התפאורה היתה לא פחות ממרהיבה: מחסות שנבנו משלג, קרני לייזר צבעוניות על רקע לבן כמו היו לקוחות מסרט עתידני, וקבוצה אחת של 50 אנשים שפשוט לא יכלה להפסיק לחייך.

אנשי מחלקת האירועים של המתחם מסכמים את עבודתם כ"ייבוא בוטיק" של הפעילויות הייחודיות שלהם, באופן שניתן לשיתוף פעולה גם עם מתחמי אטרקציות אחרים בארץ. במילים אחרות – הם רק מחכים שתאתגרו אותם עם רעיונות חדשים ומטריפים.

צילומי טראש באווירה בלתי נשכחת

אירוע נוסף ומיוחד במינו שיותר ויותר אנשים פוקדים לכבודו את המרכז בקרית חיים, הוא צילומי "טראש דה דרס" הקודמים לחתונה: הרבה מעבר לרובי הצבע המשויכים למשחקי הפיינטבול, מדובר באחד המקומות הבודדים בארץ המאפשרים מרחב פתוח כל כך עם מבחר ענק של אפשרויות תפאורה המותאמות בדיוק לאווירת הצילומים. הביקור במקום לצורך צילומי הטראש אינו כרוך בתשלום, אך במידה ובני הזוג מעוניינים לקיים יום צילומים ארוך, הביקור במרכז יהיה כרוך בתשלום סמלי.

מתחם שאינו מפסיק להמציא את עצמו מחדש

המוטו במרכז "אקסטרים טקטיקל" הוא פשוט: מי שלא נהנה אינו חייב לשלם, אך כשהצוות במקום נשאל האם קרה בעבר שקבוצות שהתארחו בו ולא שילמו בסוף הביקור, התשובה לכך היתה, כמה מפתיע, שלילית. הצוות מקפיד כי הציוד במקום תמיד חדש ובמצב תפעולי שאינו פחות ממצוין, כאשר מעונה לעונה קיים דגש מיוחד על שדרוג הציוד ושינוי המקום. כך, בכל ביקור חווית האירוח למעשה שונה בתכלית – מאות תרחישי משחק שונים, תפאורות מתחלפות וצוות שלעולם לא מפסיק לחשוב מחוץ לקופסה.

 

אקסטרים טקטיקל

כתובת: כברי 1, קריית חיים. פיינטבול קריית חיים

טלפון: 072-3954459

קישור לאתר

קישור לפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר