סוכן ביטוח בחיפה: הכירו את הסוכן הבא שלכם. תמונה ממאגר Ingimage
סוכן ביטוח בחיפה: הכירו את הסוכן הבא שלכם. תמונה ממאגר Ingimage

סוכן ביטוח בחיפה: הכירו את הסוכן הבא שלכם

כשמדובר בסוכן ביטוח לנושאים החשובים בחיים, מומלץ לא להקל ראש. בכתבה הבאה תכירו את זאב רשף - סוכן ביטוח בחיפה ומשווק פנסיוני שיהפוך את התחום הביטוחי להרבה יותר בהיר ממה שחשבתם

פורסם בתאריך: 26.1.20 10:13

זאב רשף, סוכן ביטוח בחיפה ומשווק פנסיוני בצפון, מציג גישת ייעוץ ביטוח חכמה ותשומת לב אישית יוצאת דופן ומייצר ללקוחותיו פתרונות חכמים ויצירתיים בהתאמה אישית. זאב רשף, בן קיבוץ שער הגולן,  בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול, טייס בחיל האוויר בעברו, שימש כמנהל תפעול בתעשייה, ובעל 20 שנות ניסיון כסוכן ביטוח.

הגישה הכוללת של רשף להבנת צרכי הלקוח וביצוע התאמה אישית של הפוליסות הטובות והרלוונטיות עבורו, גובשה תוך עשרים שנות עבודה, בהן צבר ניסיון רב ומוכח בעולם הביטוח תוך עדכון מתמיד בשינויים במדיניות ובחוק.

על היתרונות של סוכן עצמאי העובד עם חברות הביטוח הגדולות והמוכרות, אומר זאב רשף, סוכן ביטוח בחיפה: "כשיש לך אפשרויות מחברות ביטוח רבות, קל יותר למצוא את הכיסוי הטוב ביותר במחיר הנכון. בפגישה עם הלקוח אני בוחן את צרכיו ורצונותיו ומציע לו את הכיסוי הביטוחי שהוא הכי זקוק לו, בהתאמה אישית מלאה".

מהם היתרונות הנוספים שאתה מספק ללקוחותיך, כסוכן ביטוח עצמאי ומנוסה?

"כסוכן עצמאי, יש לי את החופש להציע תכניות המתאימות יותר ללקוחות ותוך השוואות מחירים ומו"מ בין חברות הביטוח השונות, שסוכנים שכירים אינם יכולים לספק. ככל שאני משווה את ההצעה עם יותר חברות, כך הסיכוי למצוא את התעריף הטוב ביותר לפוליסה גדל בהתאם.

"יתרון נוסף מעצם היותי סוכן ביטוח בעל 20 שנות ניסיון, הוא היכולת לבחון ערכים נוספים ללקוחותיי, כגון את הצפי לעליית מחירים בחברת ביטוח מסוימת, ובהתאם לכך להתחיל לחפש עסקה טובה יותר לפני שהעלייה תתרחש.

"בנוסף, עבודה עם סוכן ביטוח עצמאי מאפשרת ללקוח להישאר עם אותו הסוכן המוכר והבטוח. גם כשעוברים בין חברות הביטוח ומחליפים חברה, הסוכן נשאר איתך ולא מתחלף. סוכן ביטוח עצמאי  משמש כנציג שלך מול חברת הביטוח ונושא עמו את האחריות לתמוך בך בכל מה שתצטרך ושומר על האינטרסים שלך כלקוח שלו בראש ובראשונה. כבעל ניסיון רב בתחום, אני  מכיר היטב את הפוליסות השונות והמורכבות ובקיא בהן, וכמובן יכול להשיג עבור לקוחותיי עסקאות טובות יותר מאלו שישיגו בעצמם, תוך נגישות לכל חברות הביטוח.

"ביטוח הוא נושא מורכב. פוליסות הביטוח ארוכות מאוד, לרוב נפרשות על פני עשרות עמודים, וסוכן מנוסה יודע להבחין ב'הפתעות' ובאותיות הקטנות ולהבין את כל המשמעויות. גם אם אתה מבין את הביטוח ביסודיות, כשעוברים מחברה לחברה הכיסוי עשוי להיראות זהה אך בבחינה מדוקדקת הדברים עובדים קצת אחרת, בצורה שונה מאוד בחלק מהחברות ועשויים להכיל הוראות שישפיעו על המבוטח באופן מהותי, כך שסוכן ביטוח מנוסה יכול ממש להציל אתכם במקרה כזה".

עם אילו חברות ביטוח אתה עובד בעיקר?

"זה משתנה לפי סוג הביטוח. בתחום ביטוחי החיים, הבריאות והפנסיות, אני עובד בעיקר עם חברות מגדל ומנורה. היתרונות שלי בקשר הבלתי אמצעי והישיר עם החברות ועם מקבלי ההחלטות מספקים כמובן יתרונות רבים ללקוחותיי. עם זאת, נבחנות גם הצעות של חברות אחרות שלעתים ממומשות בהתאם לעלויות ולתנאים. בתחום הפיננסי הכולל קרנות השתלמות, קופות גמל וכד', אני עובד עם 3 חברות מובילות: אלטשולר שחם, אקסלס נשואה ומיטב דש".

אם ללקוח יש סכום כסף מוגבל, איזה ביטוח הוא החשוב ביותר?

"הייתי מציע ללקוח לעשות שני ביטוחי בריאות חשובים וקריטיים שמחירם אינו גבוה במיוחד אך הערך שהם מספקים עצום – ביטוח לתרופות שאינן בסל הבריאות וביטוח השתלות. ביטוח התרופות שאינן בסל, מספק אפשרות שחברת הביטוח תממן עבורו תרופות מתקדמות שלא נכנסו לסל הבריאות, כאלו שמחירן עשוי להגיע לאלפי ואף לעשרות אלפי שקלים בחודש.

"ביטוח ההשתלות עוקף את התור להשתלות במקרה הצורך, ואת הבירוקרטיה הסבוכה של קופות החולים שדורשות אישורי ועדות. הביטוח אף מאפשר השתלות בחו"ל ללא המתנה ארוכה, כיוון שהקשרים של חברות הביטוח עם מרכזי ההשתלות בעולם הם ישירים, ולא דרך קופות החולים".

בנושא ביטוחי חיים – קיים ביטוח חיים גם במשכנתא, הוא לא מספק?

"התשובה היא לא. לביטוח חיים במשכנתא יש תפקיד אחד – לשחרר את בן/בת הזוג שנשאר בחיים מתשלומי המשכנתא. ביטוח חיים נוסף מאפשר למשפחה לקבל סכום כסף כאשר אחד מבני הזוג נפטר חלילה".

מה לגבי ביטוחי רכוש?

"ביטוחי רכוש כוללים ביטוחי רכב, דירה (מבנה, תכולה) ועוד. בתחום זה אני עובד עם 4-5 חברות גדולות ובוחן כל הצעה לגופה, כך שבסופו של דבר ההצעה שתתקבל תהיה זו שהכי טובה ללקוח ותספק לו את הכיסוי הנרחב ביותר, במחירים ובתנאים הטובים ביותר עבורו".

 

זאב רשף סוכן ביטוח ומשווק פנסיוני בצפון

כתובת המשרד: סוכנות שחם, צ'ק פוסט חיפה. מגיע לבית הלקוח.

טלפון: 052-3455523

קישור לאתר

זאב רשף. צילום: אלון לויטה

זאב רשף. צילום: אלון לויטה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר