חנות אופטיקה מומלצת בקריות: הכירו את ערן אדלוביץ'. צילום ממאגר "Ingimage"
חנות אופטיקה מומלצת בקריות: הכירו את ערן אדלוביץ'. צילום ממאגר "Ingimage"

חנות אופטיקה מומלצת בקריות: הכירו את ערן אדלוביץ'

במידה ואתם סובלים מליקוי קל בלבד בראייה וגם אם ראייתכם תקינה לחלוטין, רצוי שתיבדקו אצל אופטומטריסט מוביל בתחומו. זאת, על מנת להימנע מנזקים פוטנציאליים שעלולים בין היתר להיגרם כתוצאה מהשהייה הרבה מול המסכים

פורסם בתאריך: 27.1.20 15:45

אם אתם כבר לא רואים ממרחק כמו בעבר, מגדילים את האותיות בנייד, מרחיקים אותו מהפנים או לחלופין מקרבים אותו כמה שיותר, כנראה שהגיע זמנכם לקפוץ לביקור אצל אופטומטריסט. בזמן שאתם מתלבטים אם כבר הגיע הזמן להרכיב משקפיים, תגיעו לבדיקה אצל ערן אדלוביץ' בחנות שלו שנמצאת בקריית מוצקין.

ערן, אופטומטריסט בוגר אוניברסיטת בר אילן, אורטופטיסט בוגר אוניברסיטת תל אביב, מרצה ומומחה בתחומו, הינו דור שלישי לאופטומטריסטים. כיום, לאחר שנמצא במקצוע כבר למעלה מ-20 שנה, הוא מחזיק בהצלחות מדהימות בהתאמות משקפיים ועדשות מגע ואף עבד מספר שנים במחלקת עיניים בבית חולים.

צילום: הוד הקריות

צילום: ניצן שלם

״אנשים שאינם מודעים לכך שהם צריכים להרכיב משקפיים מנסים לעקוף את הבעיה בעזרת כל מיני פתרונות יצירתיים שיאפשרו להם להתמודד איתה״, מסביר ערן אדלוביץ'. ״עם זאת, ברגע שהראייה מתדרדרת ובוחרים לא להיעזר במשקפיים או בעדשות מגע, הדבר עלול להביא לתופעות לוואי לא נעימות – חלקן פיזיות וחלקן קשורות באופן ישיר להתנהלות היומיומית של האדם". ״הימנעות מהרכבה של משקפיים כשיש בכך צורך, גורמת לכאבי ראש, עייפות והירדמות, ובהדרגה אף גורמת לוויתור על פעילויות קריאה, צפייה בטלוויזיה ואפילו נהיגה, שהופכות להיות מאתגרות במיוחד כאשר כושר הראיה דועך״.

על מנת להימנע ממצבים בהם הראיה מתדרדרת או ממצבים בהם סובלים מאחת או יותר מתופעות הלוואי הנ״ל, כל שצריך לעשות הוא להגיע לבדיקה אצל אופטומטריסט מוסמך ע"י משרד הבריאות ומשרד הרישוי. במהלך הבדיקה, בודק ערן את כל הפרמטרים הקשורים לעין, למערכת העצבית והשרירית שלה, לחדות הראיה ושבירת האור, ולמצבה הבריאותי.

לאחר הבדיקה, ניתנת התאמה מדויקת לצרכיו האישיים של הנבדק, הכוללת התחשבות לכל מקרה וגופו. התאמת המשקפיים נעשית בצורה מדויקת דרך בחירה איכותית ומקצועית של המסגרת והעדשות. "אין אצלי פשרות בייחוד לא במראה. אני עובד עם העדשות הכי איכותיות מבית ESSILOR ומבית NIKON ומבטיח שכל אחד מהלקוחות שלי יראה טוב כשהוא יוצא מפה", מדגיש ערן.

צילום: הוד הקריות

צילום: ניצן שלם

כמו כן ומן הראוי כשתגיעו למומחה תרצו לשמוע על החידושים הבריאותיים. אחד החידושים בתחום האופטיקה הוא נושא ההגנה על העיניים ממסכי הסמארטפונים, הטאבלטים, ומנורות הלד. האור הכחול הנפלט מאותם מכשירים עלול לפגוע בראייתנו, ובמחקרים רבים כבר הוכח הנזק שהוא גורם לרשתית העין.

הציפוי SCB=SEECOAT BLUE PREMIUM של חברת NIKON מסנן קרני אור כחול המגיעות מהמסכים ומהתאורה, ומגיע על העדשות בנוסף לתיקון הראיה. כמו כן אלו מבינינו שאינם זקוקים למשקפי ראיה, כלומר ראייתם תקינה אך נמצאים מול מסכים שעות רבות (שזה כמעט כולנו מקטן ועד גדול) חייבים להרכיב משקפיים ללא מספר עם הגנה מהאור הכחול, כמו קרם הגנה.

חידוש נוסף ומהפכני הם עדשות המולטיפוקל מבית NIKON ומבית ESSILOR אשר פיתחו עדשות עם שדה ראיה אולטימטיבי ומעבר לאזור הקריאה במהירות. "אני לא מרגיש שאני מרכיב מולטיפוקל", מתאר שחר, אחד הלקוחות, לערן, כשעתיים לאחר שקיבל את משקפי המולטיפוקל עם העדשות הטובות בעולם – NIKON. מאידך, מקרים מיוחדים המצריכים רק עדשות מגע מותאמים בעזרת מכשור ממוחשב הנמצא בקליניקה – קרטוקונוס: עדשות מגע מולטיפוקל ופתרון לעיוורון צבעים.

בעיה נוספת בה מטפל ערן הוא נושא ״מיקוד הראיה״, המופיע לרוב אצל ילדים ונוער, אך גם אצל מבוגרים. ילדים בעלי הפרעת ADD או ADHD עלולים לסבול מבעיה במיקוד הראיה שמונעת מהם להתרכז במידע שמוצג להם בצורה נכונה.

בדיקת "מיקוד ראיה" מיוחדת מאבחנת את העניין ולפי ממצאי הבדיקה יוחלט איך לטפל בבעיה. בעזרת משקפיים מיוחדים ו/או בעזרת תוכנת מחשב שבה משתמש ערן, ניתן להגיע לתוצאות יוצאות דופן שמטפלות בבעיה.
לראות את החיים דרך פילטר של טשטוש לא חייבת להיות הדרך שבה תחיו ותחוו את הסביבה. בדיקה מקצועית אצל ערן, יחד עם התאמה מקצועית תוכל להיות ההזדמנות שלכם לקבל איכות ראיה ואיכות חיים.

כתובת: אהרון 36, קריית מוצקין
טלפון: 04-8777716
שעות פעילות:
א-ו: 13:00-09:00
א,ב,ד,ה: 19:00-16:00

קישור לפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר