מולטיפוקל בקריות: עדשות מתקדמות לעולם מתקדם. צילום ממאגר "Ingimage"
מולטיפוקל בקריות: עדשות מתקדמות לעולם מתקדם. צילום ממאגר "Ingimage"

מולטיפוקל בקריות: עדשות מתקדמות לעולם מתקדם

תשכחו את כל מה שהכרתם על עדשות מולטיפוקל. בשנים האחרונות, יצאו לשוק מספר עדשות מתקדמות אשר ישפרו פלאים את ראייתכם.

פורסם בתאריך: 27.1.20 15:40

בדיוק כמו כל חוש אחר בגופנו, גם חוש הראיה שלנו עלול לדעוך עם הזמן ולהשאיר אותנו משוטטים במרחב כמו עטלפים עיוורים. אובדן כושר ראיה, ולו הקטן ביותר, יכול להפוך עם הזמן למטרד של ממש, כשפעילויות יומיומיות פשוטות לכאורה, הופכות לאתגרים לא קטנים.

עם זאת, בדיקה מקצועית ומדויקת אצל אופטומטריסט מוסמך על ידי משרד הבריאות ומשרד הרישוי, תוכל לתת לכם את כל התשובות בנוגע למצב העין שלכם ולדרכי ההתמודדות האפשריות.
ערן אדלוביץ', דור שלישי לאופטומטריסטים, עוסק במקצוע כבר למעלה מ-20 שנים. עבודתו מתרכזת בבדיקה של מצב העין, על האספקטים השונים שלה, ומציאת פתרונות המאפשרים להתמודד עם בעיות ראיה שונות.
״מגיעים אליי אנשים הסובלים מאובדן כושר ראיה שזקוקים בראש ובראשונה לאבחנה מדויקת של מצבם הרפואי ולאחר מכן למציאת פתרון למצבם; בין אם מדובר במשקפיים, עדשות מגע, טיפולים לחיזוק שרירי העין ועוד״, מספר ערן.

ערן אדלוביץ'. צילום: הוד הקריות

ערן אדלוביץ'. צילום: ניצן שלם

״ישנם אנשים רבים, גם כאלה שמרכיבים משקפיים וגם כאלה שלא, שפשוט מתעלמים מהמצב וכתוצאה מכך סובלים מבעיות שונות. ייתכן ומדובר בבעיות פיזיולוגיות כמו כאבי ראש, עייפות או הירדמות, או אפילו בשינוי בהרגלי ואורח חייהם, המתאפיינים לרוב בוויתור על קריאת ספר או צפייה בטלוויזיה, ויכולים להגיע אפילו עד לוויתור על נהיגה ברכב בשעות הלילה״.

הבדיקה עצמה הינה בדיקה פשוטה ולא חודרנית. מטרתה לבדוק את המערכת העצבית והשרירית של העין, את חדות הראיה, שבירת האור והבריאות הכללית של העין.

לאחר שכל הפרמטרים הללו מאובחנים תקבלו את ההתאמה המדויקת ביותר עבורכם. אם תרצו להתחדש במשקפיים חדשים ואופנתיים תוכלו להיעזר בערן שירכיב לכם משקפיים שיענו על הצורך של העין ומצד שני גם יתנו לכם מראה אלגנטי ומחושב. אם לעומת זאת אתם רוצים להצניע מעט את בעיית הראיה שלכם תוכלו תמיד ללכת על עדשות מגע יומיות, דו שבועיות או חודשיות לנוחיותכם.

אחת האופציות העומדת לרשותכם במקרה בו אתם סובלים מבעית ראיה לכל המרחקים – קצר, בינוני ורחוק, היא משקפיים עם עדשות מולטיפוקל. עדשות מסוג זה מתאימות לאנשים הסובלים מראיה לקויה למרחקים שונים שלא מעוניינים להחליף בכל רגע את המשקפיים ממשקפיים לטווח קצר למשקפיים לטווח ארוך וחוזר חלילה.

עד היום, עדשות המולטיפוקל היו מחלקות את העדשה למספר אזורים שלכל אחד התפקיד שלו. חלקה העליון של העדשה מתאים לראיה למרחקים רחוקים כמו בעת נהיגה לדוגמא, חלקה הבינוני למרחקים בינוניים כמו בעת שימוש במחשב וחלקה התחתון מתאים למרחקים קצרים כמו בעת שימוש בנייד וקריאת ספר.

כיום ניתן למצוא עדשות מולטיפוקל מתקדמות יותר מבעבר, כמו X DESIGN מבית ESSILOR, המצמצמות באופן משמעותי את השימוש בראש בעת הראיה. הפיתוח החדש המשתמש בטכנולוגיית Extend מרחיב את אזורי הראיה שבעדשה, מה שלמעשה מצמצם את הצורך בהטיית הראש ובשינוי זווית הראייה.

מחקר שנערך לא מזמן אף חושף כי לאחר שימוש בעדשות אלה, כ-97% מהנבדקים טענו שבזכות טכנולוגיית ה-Extend לא היה להם צורך להזיז את הראש או לשנות את זווית הראיה בכדי להתמקד באובייקטים הנמצאים במרחקים שונים מהם. טכנולוגיית המולטיפוקל החדשה מאפשרת שימוש נוח יותר ויומיומי שאיננו מעייף את הראש ואיננו מצריך מאמצים אקססיביים מחלקי הגוף השונים.

צילום: הוד הקריות

צילום: ניצן שלם

לצד שירותי התאמת משקפיים ועדשות מגע, תוכלו להגיע ל-״ערן אדלוביץ'״ עבור מספר שירותים נוספים שמטרתם לעזור לכם לשמר את הראיה במצב הקיים ולמנוע התדרדרות עתידית אפשרית.

אחד הגורמים השכיחים כיום שעלולים לגרום לפגיעה בראיה הוא האור הכחול הנפלט ממסכי מחשב, סמארטפונים וטאבלטים למיניהם. אותו אור כחול עלול לעייף את העין ולפגוע בראיה, ולכן, עבור אנשים המשתמשים הרבה במכשירים אלה, כמו אנשים שעובדים על המחשב או ילדים קטנים, ישנם משקפיים מיוחדות שמטרתם למנוע את הדבר.

המשקפיים יכולות להגיע במספר אפס ואינן משמשות לשיפור הראיה אלא רק להגנה על יכולת הראיה. הן בעלות ציפוי הנקרא S.C.B premium שמטרתו להגן על העיניים שלכם ועל התדרדרות הראיה כתוצאה מחשיפה מרובה לאותו אור כחול.

נוסף על עבודתו של ערן כאופטומטריסט הוא גם מתמחה במציאת פתרונות עבור ילדים קטנים ופועל כאורטופטיסט. למי מכם שקצת מבולבל בין כל השמות הארוכים הללו, נסביר רק שבשונה מאופטומטריסט, תפקידו של האורטופיסט הוא לטפל בנושאים כמו פזילה, עין עצלה, הפרעות מיקוד ועוד, באמצעות שימוש בתרגילי עיניים שמטרתם לחזק את שרירי העין.

חלק גדול מהאוכלוסייה החווה בעיות ADD או ADHD סובלים גם הם מבעית מיקוד ראיה, אשר משפיעה על היכולת שלהם להתמקד באובייקט ולקלוט את המידע בצורה הנכונה. לשם כך עובד ערן עם תוכנת מחשב שעוזרת לאנשים המגיעים אליו להתגבר על הראיה וליצור ראיה ממוקדת ונכונה.

העין היא אחד האיברים הרגישים והעדינים ביותר בגופנו ולכן ישנה חשיבות עליונה להקפיד לבדוק אותה אחת לשנה ולדאוג לבריאותה. אם אתם מרגישים שהראיה שלכם היא לא מה שהייתה פעם, או פשוט מתמודדים עם בעיה שמפריעה לכם לראיה תקינה, תוכלו להגיע ל-״ערן אדלוביץ' אופטיקה״ ולהיעזר בערן שישמח לעמוד לרשותכם.

*חניה נגישה עד פתח החנות למקרה הצורך
כתובת: אהרון 36, קריית מוצקין
טלפון: 04-8777716
שעות פעילות:
א-ו: 13:00-09:00
א,ב,ד,ה: 19:00-16:00

קישור לפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר