חנות מוזיקה בחיפה. "לייב מיוזיק סניף חיפה" - לבטא את הנשמה המוזיקלית שלכם. צילום ממאגר "Ingimage"
חנות מוזיקה בחיפה. "לייב מיוזיק סניף חיפה" - לבטא את הנשמה המוזיקלית שלכם. צילום ממאגר "Ingimage"

חנות מוזיקה בחיפה: לבטא את הנשמה המוזיקלית שלכם

מוזיקה היא דרך ביטוי אמנותית, שרבים מאיתנו זקוקים לה כמו אוויר לנשימה. אך בשביל לממש את החזון המוזיקלי שלכם באופן המיטבי, עליכם לדעת אילו כלי נגינה ואביזרים ישרתו במדויק את מטרותיכם. כאן בדיוק "לייב מיוזיק סניף חיפה" נכנסת לתמונה.

פורסם בתאריך: 26.1.20 23:11

״לייב מיוזיק סניף חיפה״ היא מעין לונה פארק עבור כל אוהבי המוזיקה למיניהם שהנשמה המוזיקלית שלהם עוברת מהאצבעות דרך הכלי ובחזרה לאוזניהם באיזון מושלם. המקום אשר מנוהל על ידי מילאד חורי, הוא חלק מרשת גדולה ומוכרת, הוא קיים זמן קצר אך הספיק כבר למשוך את כל תושבי חיפה והאזור שאליהם הגיעה הבשורה על החנות החדשה שקמה ובאה לעשות מהפך בענף.

את הביקור שלנו בחנות התחלנו בליוויו של מילאד (32), אשר החל לנגן על גיטרה בהיותו ילד קטן ומיד התאהב ונשבה בקסמה של האומנות המוזיקלית. מילאד, שגדל מילד שמנגן בחדרו לאומן שמופיע עם להקות, חי ונושם מוזיקה, פתח את החנות עם חזון לשנות את התפיסה הקיימת כיום בעולם המוזיקה ולהנגיש את המוזיקה עבור כולם.

״כל אמן יגיד לך שמוזיקה זו דרך חיים, זה משהו שנותן משמעות ומלווה אותך בכל רגע בחייך, משתף מילאד. ״בדיוק כמו כל מוזיקאי גם החלום שלי היה חדר מלא בכלי מוזיקה שבו אוכל לעשות את שני הדברים שאני הכי אוהב – לנגן, ולעזור לאנשים לממש את התשוקה שלהם ליצור״.

לייב מיוזיק סניף חיפה. צילום באדיבות הלקוח

לייב מיוזיק סניף חיפה. צילום באדיבות הלקוח

חלום של כל מוזיקאי
בין אם אתם נגנים וותיקים ובין אם אתם עדיין מתלבטים איזה כלי הכי יתאים לכם, אף אחד לא מצליח להישאר אדיש כשהוא נכנס ל״לייב מיוזיק סניף חיפה״. כלי נגינה חדשים ומלוטשים מסודרים בכל רחבי החנות, צבעים טבעיים של עץ בגוונים של חום ממלאים את המקום, ומרגיש שהמוזיקה פשוט יוצאת מהקירות. פה כל אחד יכול למצוא את הכלי שלו ולקחת את התשוקה שלו לשלב הבא.

על איכות לא מתפשרים
בתור חובבי מוזיקה שמנגנים גם הם על כלים שונים הופתענו מהמבחר הגדול שנע בין כלים פשוטים במחירים הנוחים לכל כיס, עד לכלי נגינה מהשמות והמותגים המוכרים ביותר.

נגנים שזה עתה התחילו את דרכם בעולם המוזיקה עובדים קשה בשביל ללמוד את הטכניקה ולפתח את האוזן שלהם כך שתרכוש את הרגישות גם לצלילים הקטנים ביותר. אצל נגנים וותיקים הדבר כבר מוטמע בדי.אן.איי שלהם כחלק אינטגרלי מחוש השמיעה שלהם. על כן, ככל שנגנים מתקדמים בחייהם המוזיקליים הם נוטים לחפש כלים שיבטאו את הגוון והטון האישי שלהם; כלים מקצועיים בעלי אופי משלהם.

החנות מייבאת כלים מהשמות הגדולים ביותר בכל תחום. כך תוכלו למצוא תופים של Ludwig, מצילות של istanbul agop ועורות של evans, גיטרות של cort ,ortega או warwick, עודים של sultan ו-yildrim, ומערכות הגברה של HK. אלו הם רק חלק מהשמות שתזהו ברגע שתגיעו לחנות כשבין היתר תוכלו להתייעץ עם מילאד על כלים נוספים שאולי לא ראיתם בתצוגה והייתם רוצים שיעזור לכם להזמין אותם.

חנות מוזיקה בחיפה: לייב מיוזיק סניף חיפה. צילום באדיבות הלקוח

חנות מוזיקה בחיפה: לייב מיוזיק סניף חיפה. צילום באדיבות הלקוח

להתפרנס ממוזיקה זה לא דבר קל
הדג נחש אמרו בשירם האייקוני ״הכאפה המצלצלת״ שלהתפרנס ממוזיקה זה לא דבר קל, והאמת היא שהם צודקים. להשקיע במוזיקה דורש השקעה רבה, כשכל כמה זמן נוטים מוזיקאים להתחדש בכלי חדש, מערכות הגברה, קייסים ואביזרים נלווים שמטרתם לשפר את החוויה הכוללת של הנגן ואת תהליך היצירה.

ההשקעה הכלכלית בכלים ואביזרים עלולה להגיע לעיתים קרובות גם לאלפי שקלים, וכשאתם משלמים כל כך הרבה כסף, אתם רוצים לדעת שאתם עושים השקעה נכונה. ״עבור מוזיקאים רבים ההוצאות הגדולות ביותר הן על כלים ואביזרים, ככה זה כשהאהבה הגדולה ביותר שלך בחיים נוגעת גם למרדף אחר הצליל המושלם״, מסביר מילאד עם חיוך.

״ברור לי שאנשים משקיעים ממיטב כספם כדי להגשים את החלום שלהם ולכן אני מלווה כל לקוח שנכנס לחנות ועוזר לו לבחור את הכלי שיתאים לצרכיו בצורה הכי נכונה. מוזיקאים וותיקים לרוב יודעים כבר מה הם מחפשים אבל מוזיקאים שרק נמצאים בתחילת דרכם נוטים להיאבד בין כל המבחר שעומד לרשותם ולכן אני תמיד עוזר, ממליץ ומייעץ איך לעשות את ההשקעה הכי נכונה בתקציב המושלם עבורם״.

יוצאים לסיבוב
השיטוט בחנות עבור חובבי מוזיקה הוא קצת כמו להסתובב בחנות ממתקים שבה אפשר לקחת ליד מכל טוב ולטעום מהכול. החנות מחולקת למספר מחלקות שכל אחד נוגעת בתחום אחר בעולם המוזיקה, בין אם זה מחלקת גיטרות, תופים (אקוסטיים ואלקטרונים), כינורות, פסנתרים חשמליים וקלידים, כלי הקשה שונים כולל כלי הקשה חינוכיים, כלי נשיפה, כלים מזרחיים: עודים, קאנון ובגלמות, ועוד, בהכל אפשר לגעת ועל הכל אפשר לנגן.

נוסף על הכלים השונים המקום מציע גם מערכות הגברה וכריזה למוסדות וציוד אולפני נלווה אותו צריך כל מוזיקאי. אם אתם חדשים לגמרי בתחום ועדיין לא יודעים מה הכי טוב עבורכם, תוכלו להתייעץ עם מילאד שישמח להמליץ לכם על ציוד שיהיה מושלם לרמה שלכם ועל הדרך גם לא ירוקן לכם את הכיס.

התשוקה למוזיקה שולחת אנשים עד הקצוות הרחוקים ביותר בכדור הארץ כדי לגלות ולהיחשף לסגנונות וכלים שלא ניתן להיתקל בהם בכל יום. הביקור ב״לייב מיוזיק סניף חיפה״ לקח אותנו לסיבוב מסביב לעולם גם מבלי שנצא מגבולות העיר, והכל כשלצדנו מילאד, משמש כמדריך ועוזר בכל שאלה. בפעם הבאה שאתם מחפשים חנות מוזיקה שתעזור לכם להגשים את החלום, תזכרו לעבור ב״לייב מיוזיק סניף חיפה״ ותזכו לחוויה של פעם בחיים.

כתובת: העצמאות 9, חיפה (פינת רחוב הנמל)
טלפון: 052-3133345
שעות פעילות:
א-ה: 19:30-09:30
ו': 15:00-09:30
קישור לאתר
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם

לייב מיוזיק סניף חיפה. צילום באדיבות הלקוח

לייב מיוזיק סניף חיפה. צילום באדיבות הלקוח


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ה-חנות ,
    קיבלנו יחס אישי מקצועי שפע של כלי נגינה
    הבן שלי יצא מרוצה ועם הכלי שהכי מתחבר ומתאים לו
    תודה על שירות מקצועי אדיב ממליצה לכל אדם מתחיל חובב ומקצועי
    אתם הכתובת שלנו

    תודה,

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר