בטון קל לשיפועים: הפתרון האולטימטיבי לאיטום יעיל. צילום: ששון
בטון קל לשיפועים: הפתרון האולטימטיבי לאיטום יעיל. צילום: ששון

בטון קל לשיפועים: הפתרון של "גג-כל איטום"

כשמדובר באיטום הגג שלכם, אין ספק כי לבחירת חומרי האיטום וטכניקות העבודה יש חשיבות מכרעת. משקל משמעותי לא פחות, יש לבחירת קבלן איטום מקצועי ואמין המבצע עבודות איכותיות. בכתבה הבאה תכירו את חברת 'גג-כל איטום' שתסגור לכם את כל הפינות בתחום האיטום

פורסם בתאריך: 3.2.20 17:20

חברת 'גג-כל איטום' מספקת את הפתרונות המתקדמים ביותר לאיטום גגות, קירות, מרפסות מרתפים וחניונים, מזה 40 שנה בשיתוף דור ההמשך. קבלני האיטום בחברה הם מהוותיקים בתחום ומומחים בהתאמת הטכניקות והחומרים הספציפיים לכל עבודה שיחזיקו לאורך שנים. הם משתמשים בחומרים האיכותיים והעמידים ביותר שיש בכדי להבטיח איטום איכותי מקסימלי נגד נזילות ודליפות.

מר ששון, קבלן איטום מוסמך ומנהל חברת 'גג-כל איטום', מסביר על השיטות והחומרים המובילים כיום בתחום האיטום: "בט-קל (בטון קל) נחשב לאחד החומרים הטובים והעמידים ביותר ליצירת שיפועים בגג וכן לבידוד טרמי" הוא אומר.

מדוע?

"לבט-קל יש שני תפקידים חשובים בתהליך האיטום: ביצוע בידוד תרמי נגד חום בקיץ ונגד קור בחורף בדומה לבלוק איטום בקירות, והתפקיד השני והמשמעותי יותר הוא הרחקת המים מהגג".

כיצד שני האלמנטים הללו מושגים באמצעות בט-קל?

"הבט-קל עשוי מתערובת של חול, מלט וחומר מקציף שמייצר בועות . החומר פועל כך שהתערובת המוקצפת 'מנפחת' את הבטון ויוצרת בתוכו נקבוביות אוויר המייצרות בידוד תרמי נגד חום וקור. מהבטון הקל (הבט-קל) אנו מבצעים שיפועים על הגג, המונעים מהמים להצטבר וגורמים להם להחליק דרך השיפוע החוצה לכיוון המרזב. בכך אנו מרחיקים את המים מהגג.

"חברת 'גג-כל איטום' מצוידת במשאבה ייעודית לבט-קל ובאנשי מקצוע מיומנים בתחום המנוסים ביציקת שיפועים על גגות. העבודה הזו חשובה וקריטית גם בעת בנייה חדשה של בית וגם בתיקון ליקויים בבנייה קיימת. כתהליך משלים לעבודת האיטום, אנו מניחים לוחות קלקר המבודדים גם הם את המבנה מפני חום וקור".

איטום חלונות, גג רעפים וגג ביניים. צילום: ששון

איטום חלונות, גג רעפים וגג ביניים. צילום: ששון

באילו חומרים נוספים אתם משתמשים להבטחת הבידוד והאיטום?

"בכדי להגדיל את הבידוד התרמי, אנו מוסיפים חומר מסוג פוליסטירן קשיח אותו אנו מדביקים על הגג ומעצימים את אפקט הבידוד מהקור והחום. ניתן לחילופין להתיז חומר דו קומפוננטי מסוג פוליאוריטן מוקצף. על החומר המבדד אנו שואבים את הבט-קל ומייצרים את השיפועים. הפוליאוריטן המוקצף נחשב לחומר הבידוד התרמי הטוב ביותר בעולם, והבחירה בין שני החומרים קשורה לעלויות על פי בחירת הלקוח".

במקרים רבים קירות הבית מחדירים לחות מבחוץ פנימה. כיצד ניתן לפתור את הבעיה?

"כחלק מעבודות האיטום שאנו מבצעים, אנו אוטמים את קירות הבית נגד לחות על פי הצורך. הלחות החודרת דרך הקיר מייצרת עובש לא בריא וחדירה של קור. לפני תחילת העבודה, אנו בודקים אם ישנה חדירת לחות באמצעות מכשירים מיוחדים ומתקדמים (מד לחות) המודדים את מידת הלחות החודרת דרך הקיר, ועל פי מידת הלחות אם קיימת, מספקים את הפתרון המתאים.

"חברת 'גג-כל איטום' מספקת מזה 43 שנה מגוון שירותי איטום מתקדמים. צוות החברה כולל עובדים בעלי וותק וניסיון רב, וכן דור המשך של החברה המשפחתית. מר ששון הוא בעל הסמכת אוטם מורשה וידע טכנולוגי רב, הוא וצוותו מתעדכנים באופן תדיר בעולם האיטום, ובכך מספקים  את הפתרון הטוב, העדכני והאיכותי ביותר שקיים בתחום".

 

גג-כל איטום

כתובת: מפרץ חיפה, יוסף לוי 26

קישור לאתר

טלפון: 052-3239977

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר