קפה נמרוד: הטעמים מהגליל הגיעו לסניף החדש בחיפה. תמונה ממאגר Ingimage

קפה נמרוד: הטעמים מהגליל הגיעו לסניף החדש בחיפה

את הגבינות ומוצרי הגלם הייחודיים שמיוצרים באזור רמת הגולן החליטו להביא בעלי המקום לרשת שלהם לא רק בגלל האיכות, אלא גם כאות הוקרה עבור החלל נמרוד ז"ל, יקיריהם שנהרג במלחמת לבנון השנייה. בואו להכיר את הסניף שאת המנות בו מכינים מכל הלב והנשמה

פורסם בתאריך: 5.2.20 15:58

האווירה הגלילית והאותנטית שממלאת את קפה נמרוד, הכתה בנו כבר בכניסה לסניף החדש בחיפה. בר היינות הענק, עיצוב הפנים הכפרי וריח גבינות ומטעמים אותנטיים, הם אלו שתורמים יחד לחוויה האישית והמרגיעה של הרשת. תחילה חשבנו שמדובר בשאיפה מוכרת של בעלי מסעדות רבים, שמעוניינים להעביר ללקוחותיהם את התחושות והמראות המוכרים מביתם, אך עם פתיחת התפריט, גילינו טקסט עוצמתי אשר הציב בפנינו מציאות שונה לגמרי. מציאות שבה האותנטיות היא ממש לא בחירה עסקית, אלא מפעל הנצחה לאוכל, לריחות ולטעמים שאהב יקיריהם של הבעלים, החלל נמרוד ז"ל, שנהרג במהלך שירות מילואים במלחמת לבנון השנייה.

אם התכוננתי לדבר עם מנהלי המקום בעיקר על המתכונים וחומרי הגלם, הרי שכל תכניותיי התהפכו לגמרי. כשקראתי את הסיפור האישי, הבנתי שכאן מגישים אוכל ישירות מהלב, וכידוע, הלב הוא הפקטור המשמעותי ביותר לאוכל טוב. ברגע ששיניתי את נקודת המוצא של הראיון, מדיון על אוכל לשיחה על הנשמה שבאוכל, התמונה הגדולה של העסק החלה להתבהר. העיצוב, המנות וחומרי הגלם שטים יחד באותו נהר הנושא את השם נמרוד. עם אמת מרגשת שכזו, לא היה לי ספק שהאוכל במקום יהיה מעולה.

מנות הדגל של בית העסק כוללות מספר מטעמים ייחודיים המכילים גבינות ומבוססים על מוצרי חלב היישר מאזור רמת הגולן. בין הארוחות המרכזיות של המקום ניתן למצוא את ארוחת הבוקר "כפרית פינוקים" עם מבחר גבינות גליליות, כריך ראש פינה עם גבינת פטה, מגוון ירקות טריים ועוד.

כל אחת מהמנות נבנתה בקפידה כשהערך המרכזי שעמד בראשם של בעלי המקום הוא נמרוד. מאחורי מנות רבות, מסתתרים סיפורים מרגשים מחייו של נמרוד ומשפחתו. דוגמה בולטת לכך היא "הפלאפל של נמרוד" – מנת הדגל המרכזית שכוללת מספר גבינות בציפוי פריך, במגוון ווריאציות של תערובות. זוהי מנה שנעשתה בביתו של נמרוד באופן קבוע, ועמה היו משחקים ומאלתרים בהתאם למוצרים שהיו במטבח באותו הרגע.

אתם בטח שואלים את עצמכם: איך אפשר לשמור על אווירה ביתית וכפרית ברשת המחזיקה מספר סניפים. ובכן, עם קצת מאמץ וכוח רצון, הכול אפשרי. מן הסתם, בעלי המקום מאוד מחוברים לרשת ולסיפור שמאחוריה, ולכן מקפידים להעביר את ערכיהם לכל עובד חדש בכל סניף. ההדרכה של העובדים תכלול תמיד את הסיפור האישי של נמרוד ותנחיל להם את רוח המקום, המבוססת על כפריות, אינטימיות ואהבה גדולה.

האווירה האינטימית של קפה נמרוד בחיפה (ובכלל) מתאימה במיוחד לשעות הצהריים, בהם אפשר לשבת ולהירגע במסעדה המרווחת, לשתות קפה טרי מפולי קפה איכותיים, וליהנות מהמחירים הזולים של העסקיות הגדולות והמשתלמות במקום שמוצעות בימים א'-ה' בין השעות 12:00-17:00 וכוללות מנה ראשונה ושתייה קלה בחינם, 50 אחוז הנחה על הקינוחים וכמובן מנה עיקרית (במינימום הזמנה של 50 ₪).

אם כבר הזכרנו את המחירים המשתלמים, חשוב לדעת שכל תושב חיפאי מקבל עשרה אחוזי הנחה על התפריט וכי במידה ותצטרפו למועדון הלקוחות של הרשת, תוכלו לצבור נקודות ולחסוך בסעודות הבאות שלכם ברשת. ותאמינו לנו, יהיו לכם עוד הרבה ביקורים במקום. כמו כן, המקום משתף פעולה עם כמה מחברות השוברים המובילות בחיפה בפרט ובארץ בכלל.

למרות הרוגע והשלווה שבאים יחד עם האווירה הכפרית בקפה נמרוד, היצע האלכוהול הרחב במקום שכולל קוקטיילים, מבחר יינות ובירות מהחבית, יכול להבטיח לכם גם ערב מהנה של שיחות קלילות עם קרוביכם לצד משקאות אלכוהוליים איכותיים ומרעננים. כמו כן, בימי שני מוצע לקהל הרחב תפריט מיוחד על טהרת "יום שני טבעוני".

חשוב כמובן להזכיר שהסניף החדש בחיפה כולל שני מחלקות בישול נפרדות לחלוטין – לבשר, בהן נעשות ארוחות כמו "השניצל של גן רבקה", "קבב קבב" ועוד, ולחלב – כמו למשל כדורי הפלאפל הייחודיים. כך, גם אם אינכם דוגלים בכשרות וגם אם אתם מחוברים לדת, תוכלו ליהנות מארוחה גדולה על פי העדפותיכם האישיות.

קפה נמרוד הוא מקום של אוכל הנעשה באהבה. זוהי אהבה ששוררת במשפחתו של נמרוד ומתורגמת בשלמותה לכל סניפי הרשת. בעלי המקום מזמינים אתכם לבוא, ליהנות ולהתרגש יחד איתם מהמטעמים הגליליים שנמרוד כל כך אהב לאכול בביתו.

קפה נמרוד
כתובת הסניף החיפאי: שדרות הנשיא 119, חיפה
טלפון: 04-6188668
קישור לאתר

קישור לפייסבוק

מבחר של טעמים נדירים בקפה נמרוד. צילום עצמי

מבחר של טעמים נדירים בקפה נמרוד. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. פארוק

    אוכל עם טעמים וניחוחות מהגליל.אין מה להגיד באמת טעים.
    אבל למה המחיר בסוף עם טעם של תל אביב ?
    היינו פעם בשביל להכיר,הבנו ועכשיו נמשיך ללכת למקומות הטובים שהכרנו מקודם.
    חבל

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    פה נמרוד גלילון מעולה ,קפה נמרוד תל אביב הטיילת מגעיל יקר ולא שווה כלום ,כבר לא עומדים בתור בחוץ גם בשבת

  3. רוני

    נמרוד גלילון טוב ,נמרוד תל אביב הטיילת גרוע אפילו בשבת לא מחכים בתור יקר אין שירות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר