גן אירועים בצפון תחת כיפת השמיים: הכירו את סנדרין. צילום: יוסי גנון
גן אירועים בצפון תחת כיפת השמיים: הכירו את סנדרין. צילום: יוסי גנון

גן אירועים בצפון תחת כיפת השמיים: הכירו את סנדרין

מנהלי מתחם "אחוזת סנדרין" מצליחים להפיק את המיטב מקיום אירוע תחת כיפת השמיים היפהפייה. הכיצד? בכתבה הבאה תגלו את כל הפרטים

פורסם בתאריך: 11.2.20 15:27

אחת התחושות שמרחיבות את הלב עד לאין שיעור נוצרת כאשר עומדים תחת מרבד השמיים, זרוע כוכבי זהב, ומשתאים מן היופי הגלום בטבע. עבור זוגות אשר תמיד חלמו לקחת את אותו רגע מפעים ולשלב אותו אל תוך החתונה שלהם, קיימים גני אירועים המציעים אירוע שלם המתרחש ממש מתחת לכיפת השמיים.

אם תמיד חלמתם להתחתן מתחת לכיפת השמיים, מתחם הגן הפתוח של "אחוזת סנדרין" הוא החלום שלכם בהתגשמותו. כחלק ממתחם האירועים הענק שלהם, מציעים "אחוזת סנדרין" גם מתחם גן פתוח משגע המאפשר לזוגות לקיים את כל אירוע החתונה שלהם כאשר כיפת השמיים פרושה מעליהם בכל הדרה, למשך האירוע כולו.

במתחם הגן הפתוח, מורגשת יותר מכל חומת האקוודוקט המרשימה העוטפת את מרבית הגן, כך מקבלים האורחים תחושה של היסטוריה מדהימה המשתמרת אל מול עיניהם. באחוזת סנדרין, הנוף הקסום, הגן הפתוח, הטבע הירוק מכל עבר והוד השמיים מעל מצטרפים זה לזה כדי ליצור תמונה אחידה ועוצרת נשימה של אירוע חלומי, העשוי כולו בטוב טעם מוקפד.

מתחם אירועים בסטנדרט חדש

הרבה מעבר למונח 'גן אירועים', "אחוזת סנדרין" הוא קונספט שלם של חווית אירוע, בו הושקעה מחשבה לא רק על עיצוב המתחם ומיקומו (המצוין), ולא רק על היכולת לקיים אירוע גן כאשר כולו מתחת לכיפת השמיים, אלא גם על איכות הסאונד הבלתי מתפשרת, התאמת החללים בצורה מדויקת לאווירה ולייעוד, ומנות מתחלפות כיד הדמיון הטובה בשפע איכותי שלא מפסיק לקצור מחמאות מטובי השפים בישראל.

"אחוזת סנדרין": קונספט שלם של חווית אירוע. צילום: יוסי גנון

"אחוזת סנדרין": קונספט שלם של חווית אירוע. צילום: יוסי גנון

המתחם נבנה בשנת 2013 במיקום שכמו נועד לקיום החתונה היפה ביותר בישראל: ציר 22 המרכזי בצפון – בין שדות פתוחים, עצים ירוקים וחוף סלעי, ובמתחם עצמו אמת מים עתיקה (אקוודוקט מקושת) מהתקופה העות'מאנית. מלבד התנאים הראשונים הללו, דאגו המתכננים לכך שחווית האירוח תתאם בדיוק את האווירה הרצויה – עם מפלי מים, עצים ירוקי עד, בריכת נוי היקפית וחללים ייעודיים המותאמים לאירוח 1100 מוזמנים, או לחלופין בתי בוטיק המותאמים לאירועים קטנים במיוחד, עם 120 או 150 מוזמנים.

להפיק את כל הטוב שבקיום אירוע מתחת לכיפת השמיים

מנהלי המקום השכילו להבין את היתרונות הרבים של אירוע מתחת לכיפת השמיים, וכך מלבד תחושת המרחב (גם כאשר כמות המוזמנים נמצאת בתפוסה מלאה) נהנים האורחים משקט וממפגש בלתי אמצעי עם הטבע, אפילו כשרחבת הריקודים סוערת במיוחד. יתרה מזאת, כל המתחם ב"אחוזת סנדרין" משוטח ומיושר לחלוטין, כך שניתן להתנייד בו בקלות ובנוחות.

אורחי המתחם מעידים בסיפוק רב כי הוא מתאים לכל עונה ומזג אויר – בקיץ בזכות הבריזה הישירה מהים, ובחורף בזכות פטנט קירוי חכם וראשון מסוגו בארץ, שאינו מוותר על שום מרכיב טבעי וכן מאפשר הגעה נוחה וישירה מאזור החניה ועד לקבלת הפנים היפיפייה.

"אחוזת סנדרין": היסטוריה מדהימה המשתמרת אל מול עיניכם. צילום: גלעד בן שץ וניר לביא

"אחוזת סנדרין": היסטוריה מדהימה המשתמרת אל מול עיניכם. צילום: גלעד בן שץ וניר לביא

האוכל ב"אחוזת סנדרין"

על מחלקת הקולינריה באחוזה אמון שף תומר אזולאי בליווים של יועצי קולינריה מובילים ועם מבחר מנות, שאינו מפסיק להמציא את עצמו בכל פעם מחדש. חלק מחומרי הגלם נרקחים בגינת התבלינים המקומית, ולצידם קונדיטוריה ייעודית הסגורה אך ורק לאורחי המתחם. באשר לחומרי הגלם האחרים המוגשים במקום – מבקרים מקצועיים שסיירו באחוזה כבר העידו כי בחירת הבשרים ועשייתם אינה מביישת את הסטנדרטים של המסעדות הבינלאומיות המובילות בעולם.

ומעבר לאוכל, למיקום, לנוף הקסום, אין ספק שהשחקן החזק כאן הם השמיים עצמם, כאשר המתחם כולו תומך בהדגשתם, בחגיגתם ובהנאה מהם, ומן הטבע. "אחוזת סנדרין" הוקמה במטרה לספק לאורחיה את החוויה המלאה של אירוע גן מתחת לכיפת השמיים, ניתוק מוחלט מחיי היומיום בזכות אווירה טבעית להפליא, עם תודעת שירות יוצאת דופן ששמה דגש מיוחד על התאמה לכל אורח, בכל גיל ומצב, ועם רצון ויכולת להגשים לכם את חתונת החלומות!

אחוזת סנדרין
טלפון לפרטים: 04-622-22-21
קישור לאתר

"אחוזת סנדרין": להגשים לכם את חתונת החלומות. צילום: גלעד בן שץ וניר לביא

"אחוזת סנדרין": להגשים לכם את חתונת החלומות. צילום: גלעד בן שץ וניר לביא


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר