תואר ראשון ב'מדעי הרפואה' במכללה האקדמית להנדסה 'אורט בראודה'. התמונה באדיבות המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה
תואר ראשון ב'מדעי הרפואה' במכללה האקדמית להנדסה 'אורט בראודה'. התמונה באדיבות המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה

תואר ראשון ב'מדעי הרפואה' במכללה האקדמית להנדסה 'אורט בראודה'

התואר המבוקש במדעי הרפואה B.Sc. Med, בקרוב גם בתכנית תלת-שנתית במסלול חד-חוגי ב'אורט בראודה'. הדרך ללימודי מדעי הרפואה מעולם לא היתה קרובה יותר

פורסם בתאריך: 11.2.20 15:50

חושבים ללמוד רפואה או מדעי הרפואה? אופציה חדשה נפתחת בפניכם – המכללה האקדמית להנדסה 'אורט בראודה' תציע החל מהאביב מסלול לתואר ראשון במדעי הרפואה – B.Sc. Med. הלימודים יחלו כבר בסמסטר האביב הקרוב ויתפרשו על פני שלוש שנים, במתכונת חד-חוגית.

מקצוע הרפואה הוא אחד העיסוקים המבוקשים ביותר בישראל, ובהתאם קיים רף גבוה לקבלה ללימודים במסלול זה. לימודי רפואה (הכוללים את הנלמד במדעי הרפואה) מוצעים כיום בשש אוניברסיטאות – תל-אביב, העברית, טכניון, בן גוריון, בר-אילן (בצפת) ואריאל. עם זאת, מתברר שלא פשוט להתקבל ללימודים במסלול זה, אלא אם הנכם בני מזל, עמדתם ברף הציונים הנדרש בבחינה הפסיכומטרית וצלחתם את הראיונות המאתגרים.

עבור רבים וטובים שאינם מתקבלים, עומדת כיום האפשרות לבחור במסלול תואר במדעי הרפואה, המאפשר הכנה מושלמת לבחינות הקבלה לקראת המשך ישיר לרפואה במסלול הארבע-שנתי.

התכנית החדשה של 'אורט בראודה', הנפתחת באישור המל"ג, עומדת בכל הדרישות של התכניות הארבע שנתיות הנלמדות בבתי הספר לרפואה באוניברסיטאות השונות. בוגריה יוכלו לבחור אם ברצונם להמשיך במסלול ללימודי רפואה, במחקר רפואי, או בתחומים אחרים בעולם הרפואה.

מעבדת הפיילוט באורט בראודה. צילום: באדיבות המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה

מעבדת הפיילוט באורט בראודה. צילום: באדיבות המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה

התכנית תיפתח תחת המחלקה להנדסת ביוטכנולוגיה, הידועה כבעלת מוניטין ארוך שנים בהכשרת סטודנטים, אשר בוגריה השתלבו בהצלחה רבה בתחום לאורך השנים.

התוכנית היא חד חוגית ולכן מקיפה ושמה דגש על מדעי הטבע ומדעי החיים, לימודי יסוד מדעיים במתמטיקה, ומגוון קורסי חובה ובחירה המתמקדים בנושאים כמו ביו-אינפורמטיקה, ביולוגיה מולקולרית, הנדסה גנטית, כימיה תרופתית, פורמולציה של תרופות ועוד.

כמו כן, התכנית תקנה לסטודנטים חשיבה מדעית ומיומנויות מחקר חשובות לעוסקים בתחום מדעי הרפואה, ביניהם מיומנויות מחקר ושימוש במאגרי מידע, חשיפה לטכנולוגיות מדעיות, קריאה ביקורתית ואנליזה לטקסטים, לצד עבודה מעשית במעבדות.

תכנית שמקנה לסטודנטים חשיבה מדעית ומיומנויות מחקר חשובות. צילום: באדיבות המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה

תכנית שמקנה לסטודנטים חשיבה מדעית ומיומנויות מחקר חשובות. צילום: באדיבות המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה

התוכנית נבנתה בהתאמה מושלמת לדרישות בתי הספר לרפואה ולדברי ד"ר דפנה כנעני, ראשת התכנית, "הפקולטות לרפואה באוניברסיטאות השונות מבינות כיום שיש צורך לבצע הפרדה, עבור עצמן והן עבור הסטודנטים, בין לימודי הקדם רפואה, היוצקים את היסודות לעיסוק בתחום, לבין השלב הקליני שמתחיל לאחר קבלת התואר, המשלב התנסות קלינית ולמידה 'בשטח', שבסופה יקבלו רישיון לעסוק ברפואה. כבוגרי תואר במדעי הרפואה, עומדת לרשות הסטודנטים כיום קשת רחבה של אפשרויות עיסוק בתחום. התכנית שלנו מהווה אופציה עבור כולם – בין אם הם מתכננים קריירה כרופאים, ובין אם לא".

ד"ר דפנה כנעני. צילום: באדיבות המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה

ד"ר דפנה כנעני, ראשת התוכנית למדעי הרפואה במכללה. צילום: באדיבות המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה

"בלימודי התואר יושם דגש רב על סטנדרטים גבוהים של הוראה, עבודה והתנסות מעשית, לצד יחס אישי שיעניק צוות המרצים לכל סטודנט. אלו יאפשרו לכל בוגר במסלול שלנו למדעי הרפואה להפוך לאנשי מקצוע מקצועיים ומובילים בתחומם", מוסיפה ד"ר כנעני.

בואו ליום הפתוח שיתקיים ב 20/2, ואם יש בידיכם מסמכים המעידים על עמידתכם בכל תנאי הקבלה תוכלו להרשם ולהתחיל ללמוד כבר בחודש הבא.

צור קשר
המכללה האקדמית להנדסה בראודה
סנונית 51, כרמיאל
9099*/ 04-9901751
לאתר אורט בראודה
לעמוד תכנית הלימודים במדעי הרפואה, באתר אורט בראודה
לפרטים נוספים, לחצו כאן

המכללה האקדמית להנדסה 'אורט בראודה'

באדיבות המכללה האקדמית להנדסה 'אורט בראודה'


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר