עורך דין לנזקי גוף בצפון: הכירו את מאור עזרן. קרדיט מיתוג: ארז הרוש ALLMARKET
עורך דין לנזקי גוף בצפון: הכירו את מאור עזרן. קרדיט מיתוג: ארז הרוש ALLMARKET

עורך דין לנזקי גוף בצפון: הכירו את מאור עזרן

לאחר תאונה, מעבר להקדשת הזמן בטיפול הפיזי והמנטלי, הנפגע נשאר עם סדרת טיפולים בירוקרטיים ומסועפים. במקום לקחת את הסיכון לכך שהתהליך לא יבוצע על הצד הטוב ביותר, כדאי להיוועץ בעורך דין מומחה בתחום

פורסם בתאריך: 11.2.20 17:06

עו"ד מאור עזרן עוסק בענף נזקי גוף עוד משנת 2004, ובמהלך דרכו המקצועית פגש בתיקי תאונות דרכים מורכבים – מאנשים שנפגעו קלות, דרך אנשים שאיבדו איברים ועד סיוע למשפחות שיקיריהם קיפדו את חייהם בתאונות דרכים – אבל לאחרונה הוא נתקל בתיק קצת אחר: מקרה של מהנדס בן 40, בכיר במכון התקנים, שנפגע פעמיים בתאונת אופנוע בהפרשי זמן קצרים. שוחחנו איתו על המקרה הזה, ועל הדרך הטובה ביותר לגשת לתביעות ביטוח אחרי תאונות דרכים.

ספר לנו מה בעצם קרה שם?

"אותו אדם עבר תאונת אופנוע במהלך התנגשות עצמתית עם רכב צד ג', וסבל משבר קשה מאוד בקרסול ושבר ביד", מספר עו"ד עזרן. "הגשנו את התביעה לבית המשפט, וביקשנו למנות מומחים רפואיים בתחום האורתופדי והנירולוגי. בית המשפט מינה מומחה, קבע נכות משמעותית והתיק עמד לפני סיום". אבל אז רצה הגורל וקרה עוד מקרה – התובע נפגע בתאונת אופנוע נוספת, הפעם נפגע ברגלו השנייה. "היה צורך לתקן את כתב התביעה ולצרף את התאונה הנוספת כחלק מעסקי התיק", מסביר עו"ד עזרן. בסיום התביעה, פוצה התובע בשיעור של 600,000 ש"ח.

מה המקרה הזה מלמד אותנו?

"בראש ובראשונה, שחשוב להתייעץ עם מומחים מתאימים ולא למהר להצעות פיתוי של חברות הביטוח בסמוך לתאונה. אם אותו אדם היה ממהר להסכים להצעה של חברת הביטוח לאחר התאונה הראשונה, סכום הפיצוי שהיה מקבל לא היה עונה במעט על הנזק שנגרם לו, גם במידה ולא היה עובר תאונה נוספת".

עו"ד מאור עזרן. צילום: יניר סלע, מיתוג: ארז הרוש ALLMARKET

עו"ד מאור עזרן. צילום: יניר סלע, קרדיט מיתוג: ארז הרוש ALLMARKET

חברות הביטוח בעצם מנסות לסגור את התיק כמה שיותר מהר?

"כן. הרבה פעמים חברות הביטוח מציבות מכשול בפני אנשים ומנסות לפתות אותם עם הצעות נמוכות כדי למנוע את הסיכון שיחויבו בסכום גבוה יותר לאחר התביעה. אנשים מתפתים לזה מכל מיני סיבות. חשוב להבין שהרבה פעמים הפגיעות האורתופדיות מלוות בפגיעות נירולוגיות – יכול להיות שבר קטן באיבר מסוים בגוף, ואותו השבר יכול לגרום לפגיעה עצבית, וכל נזק קטן יכול לגרום לנזק שנובע ממנו; אנשים שנפגעים מגלים רק אחרי הפיצוי מחברת הביטוח שהם סובלים מבעיה משמעותית יותר, ובמקום פיצוי של מאות אלפי שקלים הם קיבלו פיצוי זניח".

מה הדבר הראשון שצריך לעשות אם חלילה נפגעים בתאונת דרכים?

"מעבר לדיווח לרשויות, חשוב לדאוג שהתלונה הרפואית תירשם בזמן אמת. אחרי התאוששות ראשונית יש ליצור קשר עם עורך דין מומחה כדי שיכווין לבדיקות המתאימות והמעמיקות. על לקוחות לוודא טרם קבלת הייצוג כי עורך הדין המייצג אינו מייצג ואינו קשור למוסד לביטוח לאומי. ישנה תופעה של משרדים שמייצגים גם את ביטוח לאומי בתביעות שונות ומסתירים זאת מהנפגעים, מה שעלול לגרום לניגוד אינטרסים ולפגיעה בתובעים. טיפ נוסף הוא לתעד כל דבר, ואם אפשר לצלם את אזור התאונה והרכבים אחרי התאונה; זה מאוד חשוב ומסייע משמעותית בהוכחות מול חברת הביטוח לגבי נסיבות התאונה. אנשים שנפגעים בתאונות דרכים – או בכל תאונה – צריכים לדעת להתייעץ, לפעול באורך רוח ובהתאם להוראות עורך הדין שמומחה בתחומים אלה".

איך הגיב התובע לאחר קבלת ההכרעה?

"הוא שמח ששמעו את הכאב שלו, ושהוא לא קיצר את הדרך מול חברת הביטוח אלא נלחם על כל זכויותיו וקיבל את הפיצוי על היקף הנזק שלו שיסייע לו לשקם את חייו. זה בעצם המסר – הניסיון המשפטי מלמד שאין קיצורי דרך."

משרד עורכי הדין של מאור עזרן מתמחה בנזקי גוף באופן בלבדי, ומחזיק צוות מיוחד של יועצים רפואיים נוסף לצוות המשפטי. המשרד אינו מעמיד עצמו בניגוד אינטרסים ולעולם לא מייצג את חברות הביטוח או את המוסד לביטוח לאומי, אלא פועל כנגד ומול גופים אלה לטובת הנפגעים בלבד. אם אתם זקוקים לייעוץ, אתם מוזמנים לפנות:

טלפון: 04-6170077
קישור למייל
כתובת: רחוב העצמאות 47, קרית אתא
קישור לאתר האינטרנט

משרד עורכי הדין של מאור עזרן. קרדיט מיתוג: ארז הרוש ALLMARKET

משרד עורכי הדין של מאור עזרן. קרדיט מיתוג: ארז הרוש ALLMARKET


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר